fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: naftak co jsem nezazil...
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 06:12 
Offline
Nováček

Registrován: 29 říj 2007 06:34
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
zdarec chlapi..jsem odkojenej sierama v nafte a tento rok jsem si koupil mk5 18d.nechutne linej motor...znamej mi dal mk4 taky 18d a neveril jsem jak to lita...prisaham ze neke kluci,ten motor bere od spoda a chova se vykonem jako benzin..nikdy jsem nemel tak suprovej motor az na......jak zacali chladny rana tak jsem nenatocil...koupil jsem brisk zhavicky za 1250 a nic..chytne jen na roztahnuti a to po nekolika metrech..nebo kdyz je teplej motor.dalsi vec co jsem se vsiml je,ze chrasti obcas jako tranzit kdyz ho krmim ale kdyz ho podrzim zmlkne a vypali do predu a tise..nezda se mi ze to budou tlaky..napadlo me jestli to nejsou vstriky...ten start a to chrasteni a cerne huli...mate nekdo zkusenost?diky :wink:

_________________
mk IV 1990 combi 18d,mk V 1991 18d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 08:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já o naftě teda toho moc nevím, ale co tu tak čtu, tak mi to připadá jako blbě seřízený předvstřik. Co si tak vybavuju, tak tu někdo psal, že se to dá seřídit buď tak, že to dobře jede, nebo dobře startuje - a hledá se optimum mezi tím. Ale místní diesel-power-masters to uvedou na pravou míru.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 10:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jj, to jsem asi kdysi psal ja, da se to sestelovat tak (aspon na mym bosch cerpadlo - mechanika) ze to dobre startuje, ale nejede, nebo se to prenastavi a pak to je takovy ostrejsi zvuk, ale blbe startuje - poznam to podle sluchu - dost sem si s tim kdysi hral


jak vypadali ty stary zhavky - nebyli upaleny? - to by znamenalo spatny vstriky

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 12:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
jj zkus si ubrad na předvstřiku a mělo by to chytat lépe

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 22:43 
Offline
Nováček

Registrován: 29 říj 2007 06:34
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
kluci diky za odpovedi...jak se ubira na cerpadle?zhavicky byly ok..vsiml jsem si ze na cerpadle u mk4 je to jiny nez u mk5.oba jsou 18d ale mk4 ma jinou konstrukci a navic ma neco jako turbo....vede hadica od bagu na vyfuku k cerpadlu...nechapu..predchudce turba?nebo hybrid turba?lol...........ja to cerpadlo prenastavim ale nevim jak....prece jenom to neni jako u rozdelovace benzinaka...diky za ochotu..

_________________
mk IV 1990 combi 18d,mk V 1991 18d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 23:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To co nazýváš turbem nebo nějakým hybridem turba s hadicí bude nejspíš jen EGR ventil na recirkulaci spalin....a ty rozdílný tvary čerpadel budou nejspíš tím, že jedno bude Bosch (tipuju to mk IV) a druhý Lucas....než bych se pustil do štelování čerpadla, tak nejdřív bych ten motor trošku prošel, zda to nedělá něco jinýho, zad např. startér točí správnejma otáčkama pro nastartování atd...a pokud kovově klepe jen jeden válec a ne celkově celej motor, tak v čerpadle bych chybu nehledal ale ve vstřiku toho klepajícího válce....prostě si to tady pročti a pak teprve s rozvahou ber klíče do ruky...rozladit čerpadlo nedá tak velkej problém, jako ho jentak doma v garáži zase seřídit....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2007 16:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Walker má pravdu pánové.... čerpadlo nikdy nikdo neseřídí podle sluchu jak to tu píšete je to velká blbost,kdo do toho dělá dá mne za pravdu.Vstřikovací čerpadlo je slořitý mechanizmus který se seřizule na stolici a na motoru pak podle budíku doseřizuje na jemno.Kdo myslí že to seřídil dobře neberu mu to ale opak je pravdou.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2007 23:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
catrr píše:
Walker má pravdu pánové.... čerpadlo nikdy nikdo neseřídí podle sluchu jak to tu píšete je to velká blbost,kdo do toho dělá dá mne za pravdu.Vstřikovací čerpadlo je slořitý mechanizmus který se seřizule na stolici a na motoru pak podle budíku doseřizuje na jemno.Kdo myslí že to seřídil dobře neberu mu to ale opak je pravdou.
?????. Mikulda píše že když mu šlape na krk tak to chrastí, čili klepe to je jasnej příznak velkého předvstřiku ne? Aspoň u mě se to tak projevovalo. Když jsem ladil předvstřik po výměně rozvodů PODLE UCHA, tak když jsem měl velkej předvstřik to docela černě hulilo ovšem nebylo to jako když přiložíš do kamen. Na čepadle jsou 3 šrouby, ty povolíš a když chceš ubrat cukneš s těmi šrouby směrem k napínací kladce. Čerpadlo jsem nastavoval podle sluchu alespoň 5 krát, je fakt, že jsem stim autem najezdil 200km než jsem to nastavil podle představ a pár raních startů mě taky pomohlo v nastavování, ale nastavit to jde bez budíků a hlavně nemusíš platit nekřesťanský prachy v servise. Navíc jsem čerpadlo ladil i u kámoše, kterýmu nastavovali čerpadlo podle budíku v servisu a při teplotách kolem 0 nenastartoval i s novými svíčkami. Stačilo jen trochu ubrat.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 lis 2007 20:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Tomat 1 to je tvá věc ,ono se Ti to neukáže hned ale časem hádat se nehodlám .Jinak za doštelování se neplatí nekřestanské peníze.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 lis 2007 21:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No jde o to, co považuješ za Nekřesťanské peníze.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 11:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
asi takto neznám cenovou politiku ostatních servisů, ale u mne 300=500 Kč

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 19:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Hm slušnej vejvar za pootočení čerpadlem. :-)

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 19:20 
Tomat1 píše:
Hm slušnej vejvar za pootočení čerpadlem. :-)
No ono taky nez se k tomu dostanes musis pod auto a sundat ten kryt,a pak to zase zadeklovat za to bude s tech 500kc tak 450. 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 19:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Mě to nepřijde jako moc peněz....když do toho započteš náklady na dílnu, daň a náklady na vercajk, tak na catrra i možná něco zbyde..... :-D ....a na motoru i palivu se to vrátí za chvilku...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 19:38 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2007 13:03
Příspěvky: 47
Bydliště: Krnov
myslím že v každém případě zkontrolovat trysky a předvstřik holt je zima a na tu jsou uhláky alergičtí,jo 5tikilo za předstih není tak moc když vezmu v potaz že pak klidně přijdu nastartuju a jedu dělal jsem auta dlouho a sám protože na to nemám věci se do toho nepustím pravidlo je že strávíte milion času a stejně jsi nejste jistí jak to má být a ti co to zařízení mají těm to trvá chvíli a musí si na diagnostiku vydělat.

_________________
Tak už jen Škoda octavia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 00:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No jo, ale naftovej Escort je něco jako traktor a jezdit s nim na diagnostiku mi připadá, jako jezdit tam se zetorem. U novějších aut to už bez diagnostiky ani nejde.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 10:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
pod auto nemusíš auto se zvedá tam nemusíš ležet a je to otázka 3 4 minut :D

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 22:15 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2007 13:03
Příspěvky: 47
Bydliště: Krnov
Diagnostikou jsem myslel každý byť sebejednodušší přístroj který musí každý kdo chce dělat motory čerpadla atd.koupit a díky němu hledat (diagnostikovat) závadu a ten motor zase takovej traktor není když stačí trošku posunout a jsou problémy Ať si každý dělá jak umí jen ať se po pár měsících nediví. Není to lobby za servisy ale už sem pár takových "seřízených a opravených motorů viděl" V každém případě žhavičky,trysky tlak a rozprach,předvstřik pak teprve hledat vědu.

_________________
Tak už jen Škoda octavia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2007 13:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
macomen víš co je nejhorší? že si myslí že maj pravdu oni , ale ty důsledky co vzniknou časem jen že je jsou machři a seřídí to podle sluchu tak na to nedbaj tady je těžké dát pěti bábu za seřízení ale za x km dá třeba šest taláčů za opravu která se stala důsledkem špatně seřízeného předvstřiku.Neuvědomují si že jsou tam ohromné protitlaky na kl.hřídel .

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2007 14:26 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2007 13:03
Příspěvky: 47
Bydliště: Krnov
No tahle diskuze je už o něčem jiném uzavřel bych to asi takto ať se každý chová ke svému majetku jak chce a na kolik má peněz . Je to o tom že u diesela s tím pootočit jde tak to každý skouší a té radosti když to jede!!! :D :-D

_________________
Tak už jen Škoda octavia


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz