fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostika 1,8 16V Zetec 105k
PříspěvekNapsal: 15 čer 2004 11:33 
Offline
Nováček

Registrován: 12 kvě 2004 11:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Uherské Hradiště
Zdar všichni,
mam Escorta combi 1,8 zetec 105k, dignostika mi hlásí
chyby 122, 211, 172 to je výpis z paměti řídící jednotky.
122 a 172 jsem přeložil, ale "211 PIP Sensor (signal)" ne, nevim.
Pomůžete někdo? :(
A jinak uvítám všechny rady a postřehy co se týče typu mého auta.

Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2004 13:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
Odpovedel jsem ti uz vedle v threadu.. 211 je sensor otacek klikovy hridele, taky me to jednou vyhodilo tuhle chybu ale pak uz se neopakovala, takze mozna jen spatnej kontakt nebo vlhkej konektor

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2004 14:04 
Offline
Nováček

Registrován: 12 kvě 2004 11:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Uherské Hradiště
Díky za radu, vyzkouším to, ještě mně napadlo, když test motoru vypíše samé jedničky, ale výpis z paměti řídící jednotky píše chyby, znamená to že motor pracuje bezchybně a chyby vypsané z paměti se udály dřív?
Nebo jednotka pracuje stále s těmito chybami, ikdyž motor píše samé 1?

Dík

Miki


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2004 21:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Výpis z paměti znamená, že někdy RJ zaznamenala chybu a její kód uložila do paměti. Pokud je výpis chyby při testu motoru a odkazuje např. na nějaké čidlo, je toto čidlo už ve špatném stavu - prostě neodpovídá, nereaguje.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2004 08:09 
Dík za radu.
Chci se ještě zeptat, když výpis testu motoru vybliká samé 1, ale výpis z paměti řídící jednotky 3 chyby, pracuje říd. jednotka s těma chybama???
Na jak dlouho je třeba odpojit baterku na to aby jednotka zapoměla chyby?
Ja jsem ji odpojil tak na 5 sekund a když jsem znovu diagnostikoval, tak to vypsalo ty samé chyby co před tím.

Odbočím ještě k brzdám, při jaké tloušťce by se měly měnit kotouče?
Kde se měří? Posuvkou na obržděných plochách?

Miki


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2005 01:53 
s tím kódem je to trochu složitější může to být snímač otáček, ale to by asi neběželo, nebo taky zapalovací cívka a s tím související EDIS.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika 1,8 16V Zetec 105k
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 09:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Miki píše:
Zdar všichni,
mam Escorta combi 1,8 zetec 105k, dignostika mi hlásí
chyby 122, 211, 172 to je výpis z paměti řídící jednotky.
122 a 172 jsem přeložil, ale "211 PIP Sensor (signal)" ne, nevim.
Pomůžete někdo? :(
A jinak uvítám všechny rady a postřehy co se týče typu mého auta.

Díky


A ty tam mas ten 3-PINovy konektor lebo ja mam rovnake auto ale nie kombi. A aku tam mas EEC ? Ja mam EEC-V a mam len ten 16-PINovy pri nohach spolujazdca. Mam urobeny ten tester s LED ale neviem ci zapojenie bude take iste ako pri EEC-IV. Bojim sa aby som nieco na EEC neodpalil.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 09:48 
Offline
Nováček

Registrován: 12 kvě 2004 11:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Uherské Hradiště
Pavle: ty máš ale podle roku výroby už asi 115 k, 85 kW.
Ja mám 3pin zásuvku, ty máš novější typ, tzn. od 95 výš a tam bylo EEC
a řídící jednotka řešeno jinak. Tu zásuvku máš přímo na krytu ŘJ, že?
a je na to talová malá krytka, viděj jsem to tak u kámoša.
Jak připojit ledku na tu vícepin. zásuvku nevím. :?
Zkus lidi co mají 1,8 115k rok výroby 96 a výš.

_________________
Ford Escort 5 dv., 01/92, 1,8 16V zetec 105k, vínová metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 09:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Miki: Vdaka, mas pravdu ja som si nevsimol tie koniky u teba prepac. :oops: No musim patrat dalej pisal som aj do fora Diagnostika tak dufam ze sa mi niekto ozve a poradi mi. Podla mna by sa to nejako malo dat vyriesit. Keby som zohnal aspon popis PINov na EEC-V. Tak este raz vdaka. :)

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz