fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rádio
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 16:51 
Koupil jsem Escorta, ve kterém je rádio Panasonic. Aby rádio fungovalo, musím otočit klíčkem aspoň do první polohy. Bez klíčku v zapalování rádio vůbec nefunguje. Po vytažení klíčku ze zapalování se vždy vynuluji stanice uložené do paměti. Přijde mi to, jako by rádio bylo úplně bez proudu. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti. Předem díky za odpověď. Fakt mě nebaví furt ladit znovu a znovu nové stanice :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 18:11 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Pravdepodobne mas prehodene napajanie -> prehod stale napajanie s naoajanim pamate

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 18:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
Na sto procent to delal nejakej amater kterej tomu ale vubec nerozumel doporucuju vyndat radio a znovu zapojit podle navodu. Je to na 100% blbe zapojene a je mozne ze budou i spatne sfazovane i reproduktory.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 18:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, mně se nové autorádio chová přesně stejně. Musím mít klíček v zapalování a polohu 1 (v manuálu k autorádiu ji značí jako ACC), jinak si rádio nezapnu. Přitom originální rádio Ford 5000 šlo zapnout i bez klíčku v zapalování.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 18:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 úno 2005 22:17
Příspěvky: 131
Bydliště: Valašské Meziříčí
U Fordů (i u ostatních značek) je normální, že klíček musí být v zapalování a v poloze 1.

_________________
KIA RIO 1,25 CVVT Edition 1, (2012/05)

Ford Escort Combi 1.6 16V (1995/06) 66kW, Simply equipment (2x Airbag, Clarion DB348RMB, ...) - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 19:38 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
fat píše:
U Fordů (i u ostatních značek) je normální, že klíček musí být v zapalování a v poloze 1.
To ano pro automaticke zapnuti radia pri startu ale klidne si orig. radio muzes zapnout primo na nem vypinacem.Tak to je i u mne radio lze poslouchat i bez klicku v zapalovani,navic to ze se vymaze pamet u radia svedci o tom ze je zapojene uplne spatne.Kazde ma dva privody kladneho napeti jedno pro udrzovani pameti to musi byt pripojene na primo a neprtrzite a druhy je vlastni napajeni radia.

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 19:59 
Diky vsem za nazory. Myslim,ze by to melo fungovat tak, jak pise Maskot. U skodovackych radii se pri vytazeni klicku vypne i radio, ale klidne si ho lze zase zapnout bez klicku. Uz jsem na ty draty co vedou do radia trosku koukal. Je jich tam nejak moc. Nevite nekdo, jak se v nich vyznat? Ktery kam vede? Barevne rozliseni apod. Diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 21:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
...ja mel predtim 3000 a to slo zapnout kdykoliv, pak jsem mel jvc na kazetu, to slo jen na klicek a taky melo vymazany stanice, ted mam pioneer a taky klicek, ale stanice a nastaveni si pamatuje, a to jsem vubec nic nemenil, jinak, kdyz privedes cervenej drat z napajeni na jatednevimjakoubarvu, bude ti radio hrat kdykoiv, ale ja bych to nedelal.

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 06:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
Pravděpodobně máš špatně zapojený tzv. REM drát , je to trvalé napájení .
Měl jsem venku to rádio o víkendu , pokud si dobře vzpomínám , je to ten drát , který je na svorce s připojením a při pohledu shora na rádio je to ten úplně první od shora.

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 11:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2005 10:03
Příspěvky: 1464
Bydliště: Plzeň
Máš to špatně zapojený.
Rádio má dva přívody (nepočítám osvětlení čelního panelu). Jeden napájí paměť a jeden zbytek. Paměť musí být připojena na + stále, jinak se ti právě vynulovává. Druhej přívod můžeš napojit buď na + (klíček v poloze pro rádio) tak to má Escort (nejen) originálně. Nebo oba společně na „stálé“ + pak hraje rádio i při vypnutém zapalování a vytažení klíčku.

Zapojení iso konektoru pro rádia je na:
http://www.fordfans.cz/download_el.htm
(iso schema.zip)

_________________
-Kuga 2,0 TDCi Black Panther 2011-
-Ford Focus MK I FL Black Panther 1.8 2002-
--Ford Escort MK V; 1.4 1992--


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 16:49 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
2 Mart: Neni to nahodou tak, ze je do radia privedeny jedno + natvrdo (stale) a to druhy + od klicku je jak pise mr.rus REM napajeni (tzn. remote). REM totiz znamena, ze jak na nej prijde +12 V, zapne se radio a zustane zapnuty, dokud na REM zustava stava. Napajeny je to ale ze stalyho +. Proste jak u zesiku. Proto jde radio zapnout i v pripade, kdy neni otoceny klicek. Oba bych na stale nezapojoval, hrozi nebezpeci nevypnuti ztlumenyho radia a pak startovani pres kabely. Ale jinak, na tech dvou dratech se shodnem :-).

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 22:43 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
Chorche píše:
2 Mart: Neni to nahodou tak, ze je do radia privedeny jedno + natvrdo (stale) a to druhy + od klicku je jak pise mr.rus REM napajeni (tzn. remote). REM totiz znamena, ze jak na nej prijde +12 V, zapne se radio a zustane zapnuty, dokud na REM zustava stava. Napajeny je to ale ze stalyho +. Proste jak u zesiku. Proto jde radio zapnout i v pripade, kdy neni otoceny klicek. Oba bych na stale nezapojoval, hrozi nebezpeci nevypnuti ztlumenyho radia a pak startovani pres kabely. Ale jinak, na tech dvou dratech se shodnem :-).
No to zalezi na radiu u orig. Ford jak kazetaku tak cd jde na radio dokonce trikrat napajeni.Jednou z klicku v poloze 1 a pak z pojistky P3 a z P29.Napajeni z klicku zapina radio automaticky a z tech pojistek je jedna pro udrzeni pameti a druha pro zapnuti radia i bez klicku v zapalovani.U EScorta jsou to konektory C3902c a C3901b na pojistkove skrince.

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2005 08:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ale on pise ze ma Panasonica a ten ma iso konektory a na nich jsou znacky co kterej drat je.Podle me tam staci pro napajeni dat +12V, ktery jde trvale.Asi tam nekdo dal jinej (jak pisete od klicku atd.)tak proto to vypina.Moje rada je najit trvale pripojeni a to tam soupnout a je to OK.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2005 09:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
kabel REMote je např. pro el.anténu nebo zapínání zesíku. Po zapnutí rádia se tam objeví +12V

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 11:33 
Zdravim vsechny znalce Escortu. Dekuji vsem za odpoved na muj dotaz. O vikendu jsem to radio rozebral. Bylo to presne tak, jak pisete. Jak pamet, tak napajeni byly napojeny na kabel s napajenim od klicku (ACC), proto se ty pamety vzdy nulovaly. Zapojil jsem napajeni pameti primo a napajeni radia pres klicek (ACC). U toho Panasonica snad myslim neni treti kontakt, aby to fungovala, tak jak pisete. Je tam sice REM na ovladani anteny, ale pres to se to asi nezapojuje? nebo jo :?: Pri stourani v tech kablikach jsem zjistil, ze jsou tam dva draty (v tom svazku vedouci od pristrojove desky k radiu), ktere jsou ucvaknute a k radiu vubec nevedou. Nevite nedko, co by to mohlo byt? Jeden je oranzovy s cernym prouzkem a druhy zeleny s cernym prouzkem. Diky za odpovedi a za pomoc. Kvakos :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 13:24 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Jeden bude na zapinanie nocneho podsvietenia-oranzovy, zeleno cierny-napajanie autoanteny.

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 13:31 
Díky za odpověď. Oranžový je na osvětlení, ten tam mám nezapojený, ale potom je tam ještě jeden - černý s oranžovým proužkem (nebo naopak - oranžový s černým proužkem - teď nevím) a ten samý se zeleným. Na anténu je tam modrý drát. Nevíš, co by to mohlo být? Díky, ahoj.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 18:01 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Original vo FORDE od vyroby som mal pripojene:
zlty- trvale+
cerveny- spinany + od klucika
oranzovy- podsvietenie
cierna- zem
modra- antena

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 16:24 
Hop377 píše:
Original vo FORDE od vyroby som mal pripojene:
zlty- trvale+
cerveny- spinany + od klucika
oranzovy- podsvietenie
cierna- zem
modra- antena


Zdravím, píšeš, že oranžový drát je podsvícení rádia. Ten oranžový drát jsem měl nezapojený a rádio mi svítilo. Když jsem přehodil napájení, aby se mi nenulovaly paměti, vždy když vytáhnu klíček, tak mi rádio nesvítí. Jak má to rádio vlastně svítit? Vždy, když je zapnuté, nebo jenom když rozsvítím světla? Díky za odpověď.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 20:12 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Oranzovy je na tzv. nocne osvetlenie, to znamena, ze ak mas vypnute radio a zapnute svetla, tak svietia niektore ziarovky v radiu tak aby si ho mohol aj potme vidiet kde ho mas zapnut, ale to musi aj to radio umoznovat. Nie vsetky to maju zapojene.

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz