fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 11:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2008 18:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Jimmy píše:
Soráč, ale stejně se mi tomu nechce věřit. Např. Destroyer má ostrou vačku, čip, dynamizér + laďák a vákon má 166koní. A že by Bit Power jenom čipem přidal ještě víc? Blbost!!!


Jojo je to kravina. Jeste si zapomnel na otevreny sani (to prida taky najakych 10koni). :-D :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2008 20:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2005 13:56
Příspěvky: 65
Bydliště: ORLOVÁ
hoši hádat se s váma nebudu. Jak jsem koupil tak prodávám. A ty blbý srandy si odpustil. O motorech a jejich úpravách něco vím.

_________________
Escort RS 2000, MK V,cca 180 k -ESCORT FOREVER, Škoda Felicia 1,3, Honda VTR 1000F
Jednou do něj hrábneš a už se nezastavíš ;-)
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10080


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2008 21:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
ne ze bych se chtel hadat, ale v popisu mas RS2000 cca. 180k, co na tom mas delane?

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2008 21:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
už se těšim až mi nějaký RSo ujede :D

ani graf z válcový brzdy není zárukou výkonu, je tam milion korekcí

nejsem žádnej odborník na RS motory, ale věřil bych tak 10-15k max při odladění na konkrétní motor, pokud ten bude v perfektním stavu

na druhou stranu myslím od webconu tvrděj že uměj na 2.0 duratecu asi 190Hp a překvapilo mě že HW zásahy naprosto minimální, nepamatuju si co přesně, ale hlavně soft, údajně má duratec obrovský rezervy, ovšem to je "trošku" modernější high flow motor

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 10:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Mazi náma - zmiňovaný bit power slibuje čipem u 1,6 16v zetecu nárůst na 102 kobyl a 148 Nm - to z něj udělají v podstatě nejslabší 1,8mu.. klobouk dolů teda..
Na to, že kámošovi s báwem čip od bit poweru resetoval ŘJ upozornovat snad ani nebudu..

Ted ještě jeden dotaz - když se u RSa přehodí ten spodek za 2300 tak je už ale s tou ŘJ potřeba něco udělat ne???

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 11:49 
Offline
Nováček

Registrován: 11 dub 2007 12:03
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha
Tak to bych rek, ze urcite nejaka optimalizace rj musi bejt, ze jo, ale to mas se vsim jiny striky, ostrotupa vacice apod. aby tyhle veci meli smysl tak se musi delat poradne a nebo muzes jit cestou karbecu :wink:

_________________
soucasnost: prochazim evoluci, dostavam se ze ctyr kol na dve :)
minulost: :( Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2008 14:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Objem je ničím nenahradíš, a otáčky objemem taky ne, nejlepší cesta je tedy objem a otáčky

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2008 16:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No to už dnes ani není pravda. Např. 1,4 TFSI :-)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2008 16:10 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Jimmy jasne preplnovanim, jenze kdyz preplnujes 1,4 ktera toci 7000 ot. A pak budes preplnovat 3.0 kterej toci 8000 ot. Tak s toho 3.0 zase dostanes mnohem vice. A zrovna 1,4 TFSI neni nejaky zazrak.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2008 18:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Ony ty nizkoobjemove preplnovane motory jsou takova ulitba ekologii. V potrebnych otackach, pri kterych probiha mereni maji potrebneš nizke emise a pritom umi byt dostatecne vykonne.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2008 00:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No já to psal spíš jako kuriozitku....ale i tak ten výkon na 1,4 stojí za trochu obdivu. Ať už z pohledu ekologie nebo samotného výkonu.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 21:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 25 úno 2007 14:23
Příspěvky: 3609
http://www.ford-escort.cz/


Naposledy upravil fonz dne 20 úno 2012 23:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2008 22:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
Nekde kdosi psal ze tam ma turbo z Coswortu...

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2008 16:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
že by to psal přímo v tom inzerátu?? :-)
Citace:
turbosprężarka Garrett T3 z Sierry Cosworth

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2008 18:44 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Tak T3 je celkem bezne turbo.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2008 19:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Já bych řekl, že běžnější jsou trochu menší turba ne? Četl jsem, že Cosworth turbo (T3) je určené pro výkony nad 400PS

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2008 19:42 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
T3jku pouziva i MK IV RS Turbo.

Tak dost se pouziva treba T25 - 200sx S13
T28 200sx S14 - 15
GT28 20V Turbo Italove.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2008 22:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
jj.. taky mam T3.. rozdil mezi malym a velkym turbem je hlavne asi o tom ze mensi turba plni mensim mnozstvim vzduchu ale maji rychlejsi reakci a vetsi zas naopak.. vetsi mnozstvi vzduchu ale s turbo dirou.. ale to je spis obecny.. do Escortu Cosworth se myslim delalo T34 ktery se pouziva pro upravy s brutalnim narustem vykonu ale Ford presel k T25 protoze pro normalni jizdu melo rychlejsi reakce a jizda s tim byla "plynulejsi"

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz