fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 led 2025 01:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: AKÚ HLAVU MOTORA ?
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 10:39 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 12:27
Příspěvky: 3
Bydliště: ZVOLEN
Ahojte.Praskol rozvodový remeň a vačka je na 3 kusy.
Mám Escorta MK IV 1,8D motor RTA r.v 1989/10.Bol som na vrakovisku
a tam tvrdili ,že hlava z 1,6 D pasuje aj na 1,8D ,že tento typ motora sa vyrábal až do 1998 roku s úpravamy na čerpadlách atd. Ak teda zoženiem
hlavu z 1,8D alebo 1,6D rok výroby napr. 1994 môžem ju založiť na môj
motor? Ak viete poradte. Vopred dík.

_________________
FORD ESCORT MK IV -1,8 D,r.v 1989 ,motor RTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 20:21 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
Ty hlavy nejsou stejný musíš mít z 1,8.A pokud ta tvoje neni prasklá tak stačí sehnat vačku a ventily a je po problému na co celou hlavu.

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 21:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Hlavy ozaj nie sú rovnaké, no založiť sa dá aj 1.6tková na 1.8mičkový motor s tesnením na 1.8D. A na tvoj rok výroby to ešte pôjde. Hlava 1.6 má ale menšie sacie kanály a vačka 1.6 menší zdvih na sacích vačkách ,tak výkon bude asi nič moc. AK s tým nebudeš "pretekať" tak ťa určite odvezie. Ak tam budeš chcieť dať vačku 1.8, ktorú budeš musieť aj tak zohnať, tak to radšej urob ako ti radí Michal99.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 21:07 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 12:27
Příspěvky: 3
Bydliště: ZVOLEN
Hlava nepraskla,ale niekde som čítal ,že hlava a vačka -"uloženie" boli robené do série Ak sa mýlim opravte ma ,tak si myslím keď zoženiem schopnú kompletnú hlavu motora budem mať menej starostí.Zatiaľ sa ceny pohybujú tak,že staršia
hlava s dobrou vačkou cena 3 - 5 tis ,nová vačka cena 4-5 tis.
Ak by sa kludne dala založiť aj staršia vačka ,tak by to bolo super

_________________
FORD ESCORT MK IV -1,8 D,r.v 1989 ,motor RTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 21:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Staršiu vačku 1.8 zoženieš tiež aj keď ťažšie ako komplet s hlavou. Ja som voľakedy niekomu takúto opravu robil a ten mi doniesol novú vačku vraj za 2500 Sk. Tak neviem tá cena 4 - 5tis?

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: AKÚ HLAVU MOTORA ?
PříspěvekNapsal: 04 bře 2008 20:25 
Offline
Nováček

Registrován: 12 dub 2007 23:10
Příspěvky: 9
Bydliště: Cheb
JUSO píše:
Ahojte.Praskol rozvodový remeň a vačka je na 3 kusy.
Mám Escorta MK IV 1,8D motor RTA r.v 1989/10.Bol som na vrakovisku
a tam tvrdili ,že hlava z 1,6 D pasuje aj na 1,8D ,že tento typ motora sa vyrábal až do 1998 roku s úpravamy na čerpadlách atd. Ak teda zoženiem
hlavu z 1,8D alebo 1,6D rok výroby napr. 1994 môžem ju založiť na môj
motor? Ak viete poradte. Vopred dík.

Pozdravuji.
Mne se stalo to samé, vačka je na 3 kusy a nakoplo to jeden ventil, na 1.válci,navíc popraskala i půlka ložiskového domečku, jinak pístům se nestalo nic. není mi jasné proč se to stalo, když řemen rozvodů neměl ani 30 tisíc km. sehnal jsem celou hlavu na 1,8 TD kompletní, akorát mi je divné že pod žhavicema a vstřiky jsou takové kalíšky a ty jsou trochu volné, nejdou narazit, tak to bude asi špatné,i když bude hlava utažená, mohou se pootočit.. Dále jsem se chtěl zeptat, když mám turbo disel, tak tím pádem už nemám na motoru ekr ventil, a zdá se mi že ta vívěva která ho poháněla není potřeba, proto že saje vzduch a vlastně ho fouká jenom do vany a do víka ventilů...navíc jde pěkně stuha a a je poháněna vačovou hřídelí, musí to tam být ? diky za radu.

_________________
Ford Siera GL 1,8 TD 66 KW.
Combi R.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2008 22:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Bez té vývěvy by nejspíš nefungoval posilovač brzd, ne?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2008 14:29 
Offline
Nováček

Registrován: 12 dub 2007 23:10
Příspěvky: 9
Bydliště: Cheb
Wizzy píše:
Bez té vývěvy by nejspíš nefungoval posilovač brzd, ne?

No tak ta s brzdama nemá nic společného, u mého auta je ABS a je ovládáno pouze elektricky, jinak ta vívěva poháněla pouze ekr ventil, z toho odsávala vzduch a foukala ho do vany motoru. ekr tam nemám a je tam turbo.

_________________
Ford Siera GL 1,8 TD 66 KW.
Combi R.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2008 16:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
ossett píše:
Wizzy píše:
Bez té vývěvy by nejspíš nefungoval posilovač brzd, ne?

No tak ta s brzdama nemá nic společného, u mého auta je ABS a je ovládáno pouze elektricky, jinak ta vívěva poháněla pouze ekr ventil, z toho odsávala vzduch a foukala ho do vany motoru. ekr tam nemám a je tam turbo.


Chlape! Čo to trepeš, že výveva nemá nič spoločné s brzdami. Nepleť si ABS s posilovačom bŕzd.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2008 21:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No on posilovač brzd může být elektrický (pokud ovšem opravdu si to ossett nespletl s abs), ale ne na Escu, ty snad všechny mají podtlakový. Benzíny ze sání, diesly z vývěvy.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 15:03 
Offline
Nováček

Registrován: 12 dub 2007 23:10
Příspěvky: 9
Bydliště: Cheb
[quote="Wizzy"]No on posilovač brzd může být elektrický (pokud ovšem opravdu si to ossett nespletl s abs), ale ne na Escu, ty snad všechny mají podtlakový. Benzíny ze sání, diesly z vývěvy.[/quo

Já mám posilovač opatřen 2.elektromotorky a společné ABS tvoří komplet brzdovej stroj, který po otočení klíčku je hned aktivní, tak že s motorem to nemá nic společného.

_________________
Ford Siera GL 1,8 TD 66 KW.
Combi R.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 22:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Na Escortu?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2008 15:15 
Offline
Nováček

Registrován: 12 dub 2007 23:10
Příspěvky: 9
Bydliště: Cheb
Wizzy píše:
Na Escortu?

Na Eskortu je to obyčejné, klasika, brzdy na pot tlak z motoru, ale u Fort Siera mám právě vše v elektrice... i brzdy... je možná málo těchto vozů,ten samí má kolega a je to bez elektriky a vše je klasické, obyčejné...

_________________
Ford Siera GL 1,8 TD 66 KW.
Combi R.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 13:03 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 12:27
Příspěvky: 3
Bydliště: ZVOLEN
Ako vybrať tie guferká na ventiloch a založenie naspäť ?

_________________
FORD ESCORT MK IV -1,8 D,r.v 1989 ,motor RTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 13:09 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
Vytahat kleštěma a zpátky naťuknout trubičkou s citem.

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Hlava 1,6 a 1,8D
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 22:32 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2008 22:19
Příspěvky: 24
Bydliště: Ústí nad Labem
Ahoj všichni,jsem tu nový, přispívám poprvé, mám pár zkušeností s hlavou na escortu 1,8TD, 98, 66kw, to auto jsem koupil s prasklou hlavou, bývalá majitelka to trochu uvařila :cry: No ptal jsem se na hlavu na 1,8td, a cena byla kolem 5-5,5tisíce, chlapík, co tady v Ústí dělá hlavy a má zkušenosti poradil, ať seženu 1,6d, že už to dělal, je tam pár úprav, a že to jde, tuto hlavu jsem sehnal od známýho za děkuju a předělání stálo 2500kč, nové gufera, zabroušení ventilů, seřízení vůlí, dokonce říkal, že je dělá 20, 30, že s předepsanou vůlí je motor zbytečně hlučnej, no a musel převrtat díry - TD motor má šrouby torx s větším průměrem, a hlavně 1,6d má řetěz a řemen, a 1,8 má 2 řemeny, takže převrtat vývod na vracečku do expanzky, a vyvrtat uchycení napínací kladky na řemen. no auto jelo, akorát se muselo trochu hnout s předvstřikem - motor se základním předvstřikem klepal, a byl trochu línější, ale né zas nějak znatelně..... :-) Jinak jestli si ještě nesehnal vačku, písní na mail, mám ji ;-)

_________________
Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , bílý sedan - GHIA
Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , bílý kombík

předtím: 1) Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , červený kombík
2) Ford Escort 1,3, 96, MK VII , zelená metal - kombi
3) Ford Escort 1,6D, 40KW, 88, MK IV, bílý 3dv. - mazlík
4) Škoda 120LS, 86, bílá v plný palbě, po úpravách motor favorit 135, LPG, aj. moje první auto po autoškole... :o)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz