Ahoj všichni,jsem tu nový, přispívám poprvé, mám pár zkušeností s hlavou na escortu 1,8TD, 98, 66kw, to auto jsem koupil s prasklou hlavou, bývalá majitelka to trochu uvařila
No ptal jsem se na hlavu na 1,8td, a cena byla kolem 5-5,5tisíce, chlapík, co tady v Ústí dělá hlavy a má zkušenosti poradil, ať seženu 1,6d, že už to dělal, je tam pár úprav, a že to jde, tuto hlavu jsem sehnal od známýho za děkuju a předělání stálo 2500kč, nové gufera, zabroušení ventilů, seřízení vůlí, dokonce říkal, že je dělá 20, 30, že s předepsanou vůlí je motor zbytečně hlučnej, no a musel převrtat díry - TD motor má šrouby torx s větším průměrem, a hlavně 1,6d má řetěz a řemen, a 1,8 má 2 řemeny, takže převrtat vývod na vracečku do expanzky, a vyvrtat uchycení napínací kladky na řemen. no auto jelo, akorát se muselo trochu hnout s předvstřikem - motor se základním předvstřikem klepal, a byl trochu línější, ale né zas nějak znatelně.....
Jinak jestli si ještě nesehnal vačku, písní na mail, mám ji
_________________
Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , bílý sedan - GHIA
Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , bílý kombík
předtím: 1) Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , červený kombík
2) Ford Escort 1,3, 96, MK VII , zelená metal - kombi
3) Ford Escort 1,6D, 40KW, 88, MK IV, bílý 3dv. - mazlík
4) Škoda 120LS, 86, bílá v plný palbě, po úpravách motor favorit 135, LPG, aj. moje první auto po autoškole...
)