fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 21 zář 2024 11:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 39  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2008 19:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ricci: rozdelovac nema vliv na bohatost smesi.. ten jen zarizuje v jakou dobu se ta smes (at uz chuda nebo bohata) ma zapalit.. spis nez koureni tak by ti skytalo, dusilo se to, poskakovalo ale pokud bys mel dobrej pomer vzduchu a benzinu tak by to takhle nekourilo.. podle me muzes mit bohatsi smes protoze turbina by mela tlacit 0,8 baru a k tomu to taky dava benzin ale tobe to dava jen 0,5 baru cili mas asi bohatou smes (jen uvaha) - ale logicky by bylo ze bys mel okoureny vsechny valce takze sem s radenim tam kde sem byl

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2008 20:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Jasný děkuji za rady, ale aspon uvažujem stejně kdyby to mělo bohatou směs tak jsou očouzený všechny válce. 5. dubna jedu na chatu, skusím nejdřív přeměřit tlaky ve válcích, nevíte náhodou kolik by měly dávat tlak? A pokud na nic nepřídu tak schodím palici a budu skoumat.Asi to zas bude na delší dobu, protože když schodím palici, tak samozřejmě výměna těsnění, rozvody taky budu muset koupit protože buchví jak jsou starý.Asi to vydím tak že vyhodím komplet motor s převodovkou a zkontroluje se rovnou vše, aspon konečně přelakuju tu hnusnou hnědou v motorovím prostoru. Ted mám možnost koupit kompletní originál RS Turbo na díly i s papíry za 12tis kč.Tak ho asi vezmu, Myslím si že by motor a všechny části mohly na tom být lépe než u mě protože to je po prvním majitely a ještě k tomu s tím nikdy nejel víc než 160km/h.Jediná závada co tam je že kastle je šíleně zkorodovaná a je v háji rozdělovač.Aspon budu mýt hromadu dílů.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2008 20:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 2008 14:29
Příspěvky: 194
Bydliště: Tábor
tlaky ti můžu změřit podle svýho RST nebo kdokoliv jinej ale hlavně by měli bejt na všech válcích stejný s minimálním rozdílem

_________________
http://www.jezdetenaethanol.snadno.eu
http://www.autochladice.estranky.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2008 21:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
To vím že mají bejt přibližně na všech valcích stejných, ¨co mě ted došlo že jsem ještě nekontroloval jak jsou na tom svíčky a kabely, kež by to byla jen v háji svíčka.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2008 16:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Tak jsem zas pokročil o kus dál. Byl jsem o výkendu na chatě a dá se říct že jsem pracoval 48 hodin v kuse.Nejdřív sem slíbil kamarádovy že mu vyměním motor u XR3i, to zabralo asi nějakých pět hodin a pak jsem se vrhnul na RST, vyhodil jsem motor ven, srazil palici a sám jsem se nestačil divit, první a čtvrtej válec propouští olej do spalovacího prostoru, nejspíš přes dříky ventilů. A docela jsem se zas pobavil co předchozí majitel zas napáchal. Když jsem se podíval na těsnění pod hlavou tak tam dal chytrák ještě sylikon, ale já se už ničemu nedivím.Jinak mám spojku na nejtech, spojkový ložisko se mě rozpadlo v ruce a přítlačák to má už taky dávno za sebou. Ted budu rozebírat motor do šroubku tak uvidíme co tam ještě najdeme.Jinak jsem RST rozebral upně celí, zůstaly tam jen nápravy a řízení, aby ta kastle byla aspon mobilní. Příště snad nezapomenu baterky do fotáku a něco zas nafotím.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2008 17:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
hezky.. beres to pekne z gruntu, to se mi libi.. asi se dlouho nesvezes, ale jestli to udelas poradne tak pak se budes vozit do sytosti.. hodne stesti

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2008 18:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Dík, nesvezu se asi hodně dlouho, ted mě to ježdění s tím už nebude lákat, když je to rozebraný.Před sebou mám hodně práce a hodně investic, než to bude odpovídat mým představám.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2008 08:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Vítám do klubu odstrojených aut a rozebraných motorů. :-D
Já jsem naštěstí již v koncové fázi po CO tuningu a GO motoru s jeho vrácení do auta.
A teďˇdodělávám brzdy. Potom napasovat výfuk. Odstrojit dveře a šup s tím do lakovny.
Doufám,že to vše stihnu do STK,která končí vlétě. Včera jsem konečně našel SPZ ,které jsou ještě zabalené. No hold jsem ho rozebral dřív,než jsem je stihl vyřídit a namontovat. :oops:

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2008 19:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Tak mě technická končí koncem tohodle měsíce, ale to ted řešit nebudu. Ted mě bylo doporučeno hodit tam turbo Garett T25, tak možná do toho taky půjdu. Jinak sehnal jsem na tohle nový kovaný písty 5tis kč za kus i s kroužkama.Jinak mám sehnaný pánve, ventily, prostě vše na kompletní repas motoru.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2008 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
technicka me skoncila tenhle mesic.. buhvi jestli to pak nejakou projde ale to je otazka nejakych mozna dvou let.. proc myslis ze je lepsi garrett T25 nez origo garrett T3? ze je mensi a rychlej zacina plnit? to neni zas tak velkej rozdil.. u cossie to rozdil byl ale tam se druha moznost delala T34 a kdo dela auto na vykon tak radej saha po vetsim turbu
jinak ty pisty a dalsi sramdy do motoru bych taky bral ale nejakou dobu motor bude seriovej jen upravenej aby vydrzel nejakej mensi plnici tlak.. a uvidi se casem jestli pujdu do kompletni upravy motoru... ale to bych resil 400koni a ne jen 200;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2008 21:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Tak je sice pravda že ty mužeš řešit o dost větší výkon než já, ale já to chci nechat co nejvíc v orignálním stavu.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 21:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Tak nějaká doba utekla, ted šetřím na díly, nejdříve budu repasovat turbo a hlavu, mám obědnaný nový ventily a vše co k nim patří, jetště musím ušetřit na vačkovej set od pipercrosu.
Obrázek

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 21:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Obrázek

Obrázek

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 21:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ricci: myslis pipercams? hmm.. to zni slibne.. a hezky ze na tom makas

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2008 16:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Tak jsem se konečně trochu pustil na tu mojí hlavu, podle příručky použil jsem stahovák ventilů č. 46266 :-D

Obrázek

Obrázek

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2008 16:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Pokračujeme dále, jako bych se už ničemu nemohl divit, co udělal předchozí majitel, mezy sáním a hlavou má být spešl těsnění ale já tam našel tohle
Obrázek

Obrázek

jeden list z novin jako těsněsnění, asi si myslel že to 0,8 bar udrží :)
A možná taky možná hlavní důvod proč to po celou dobu nejelo jak má.
Ale tam se mě fakt nenapadlo dívat, když mi předchozí majitel tvrdil že celej motor přetěsnoval.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2008 16:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
A ted jsem se už fakt naštval, po demontáži ventilu čumim na těsnění dříku jak blbec, chvíly na to tupě koukám, je pravda že ten blb vyměnil dříky a dal tam nový, ale použil ty těsnící kroužky z jinýho auta, origo těsnění dříku, má být spojeno s tím kovovým kroužkem dole a má to bejt celek, ale majitel udělal to že z původního těsnění dříku orval ten simering, a na ten kovovej kroužek posadil gufero z nějakýho jinýho auta, výsledek byl asi takovej že ten dřík jezdil na ventilu jak se pohyboval, takže si snad umíte představit co se dostávalo do spalovacího prostoru.
Obrázek

Obrázek

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2008 17:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
A jinak vše už bylo v pohodě, ted je vše rozebraný a roztříděný v krabicích, ted se bude repasovat a nakupovat, jinak vačka vypadá ještě k světu, a ventily na tom taky nejsou uplně nejhuř, takže přemýšlím vzhledém k mým finanční situaci, že bych nechal zabrousit sedla, nový těsnění dříku, vyleštění kanálků, že by prozatím mohlo stačit, nakonec jsem stejně zvědavej jak to pojede, až to bude všechno v kupě, a bude tam normální těsnění dříku a těsnění sání.
A takhle to nějak tec vypadá.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2008 13:33 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
Obrázek

to je ten stahovak?
:)

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2008 15:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Jasně to je on :-D . Správnej mechnik si vždycky musí nějak poradit, tohle je ze starejch hrabiček :D .Ale je to 100% funkní, pokud budete mýt zájem začnu je vyrábět ve velkým :lol:

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 39  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz