fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 12:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
že by se nedostávala šťáva? to by taky mohla být příčina, ale z čeho by to potom střílelo do výfuku...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 15:21 
Offline
Nováček

Registrován: 17 kvě 2008 03:31
Příspěvky: 7
Bydliště: Český Brod
Je jednoduchý návod, jak ten tlak změřit?

_________________
Ford Escort 1.6 66kW Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 16:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
tady je to z jiného příspěvku že jo Wizzy


Wizzy píše:
Volnoběžný ventil (zkust ho odpojit, pokud se to chcípání nezhorší, čili bude se ti chovat stejně, bude nejspíš po něm. Ovšem ten by měl na svědomí jen volnoběh.
Zkusil bych svíčky, zapalovací kabely. Oboje cca za litr/sada. Svíčky ber origo Motorcraft AYFS22F1 - je to jistota a cokoli jiné bude za stejné peníze nebo i dražší a je riziko, že odejdou po pár tisících km, Motorcrafty vydrží bez problémů i 60 tisíc.
A před tím možná ještě změřit tlak paliva na liště, jestli není moc velký a nepřechlastává se to. (nestává se to často, ale může odejít regulátor tlaku. Na liště je normální ventilek jako na pneumatice - mívá modrou čepičku - vem normálně měřák tlaku na kola, když zapneš zapalování - zavrčí čerpadlo, tak by tam mělo být přes 300kPa. Jinak za chodu asi tak 210 plusmínus.

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 17:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Rychtyk. Ono se tu už řešilo asi všechno minimálně jednou.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2008 09:46 
Offline
Nováček

Registrován: 17 kvě 2008 03:31
Příspěvky: 7
Bydliště: Český Brod
Díky,

věřim tomu, že se to tu všechno muselo řešit, ale po přečtení asi 20-ti diskuzí jsem svůj problém nenašel, tak jsem začal tady. Ono to taky souvisí s tím, že nemám měsíc na pročítání všech témat, ale potřebuju to řešit. Takže díky za pomoc.

Mám další zkušenost. Včera jsem chtěl pročistit kontakty u čidel, ale předtim jsem se rozhodl, že jen tak nahodim motor a uvidim, jak se bude chovat.

Na volnoběh dobrý, po sešlápnutí plynu to nechtělo moc točit, prostě jak jsem popisoval na začátku mého problému, ale asi po 4. minutách to zničehonic začalo úplně perfektně reagovat. Motor se začal chovat tak, jak jsem od něj očekával od začátku. Sedl jsem do toho a vyjel ven, reagoval perfektně, motor táhl i když jsem pustil klimatizaci, no prostě perfekt. Ujedu 20 Km a během jízdy to zase přišlo, jen tak začal motor škubat a chovat se dle předchozího, vůbec to nejelo, zpomaloval jsem, když jsem sjel z hlavní a podřadil na dvojku, byl jsem rád, že jsem se byl vůbec schopen potom rozjet aspoň na 50 Km/h. Víc jak na trojku to nejelo, škubalo to, no děs.

Četl jsem si tu knížku z tajný sekce, tam píšou o tom, že motor má v sobě dva nouzový programy. Cituji: "Když řídící jednotka vypadne, přepne se automaticky na nouzový program. Běh motoru se pak značně zhorší, motor silně cuká a má sklon ke zhasínání. S vozidlem se přesto nechá jet rychlostí do 60 Km/hod."

Mám z toho pocit, že přesně to se stalo, co myslíte? Může to být ŘJ? Jak zjistim, jestli je OK, teda když odmyslim servis? Asi neni šance, co?

Díky

_________________
Ford Escort 1.6 66kW Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008 11:13 
Offline
Nováček

Registrován: 17 kvě 2008 03:31
Příspěvky: 7
Bydliště: Český Brod
Ahoj,

vydoloval jsem řídící jednotku, teda nevim, jestli je to tak všude, ale musel jsem zrušit nýt, kterym byl přidělán plech, co držel ŘJ v pozici. Ale povedlo se, vše jsem rozpojil, ŘJ jsem rozebral a vyčistil, vypadala velmi zachovale. Kontaktolem jsem pročistil kontakty.

Pak jsem změřil teplotní čidlo i senzor polohy škrtící klapky a obě čidla byly OK.

Vše jsem zase zapojil (samozřejmě jsem na začátku odpojil baterku).

Nahodil jsem auto, chvíli to nechtělo reagovat na plyn, jen velmi pomalu, ale pak se to rozjelo. Procestoval jsem s tím široké okolí, 75 Km, něco přes hodinku jsem s tím jezdil a šlape to perfektně. Dnes s tím žena odjela s prckem pryč a hlásila vše OK.

Moc tomu teda nerozumim, ale chodí to. Jinak mi to opět přestalo ukazovat teplotu, takže asi bude v kýblu to čidlo dole.

Doufám, že to zas neni jen dočasný stav.

Díky za rady,
Pavel

_________________
Ford Escort 1.6 66kW Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008 12:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2007 09:21
Příspěvky: 179
Bydliště: Šaľa
Super,
hold človeka už ford nezaskočí, ani keď ráno nenatočí.

_________________
Escort Turnier 1,6 16v benzín, 10/97, zelená, alarm Radix
Focus Hatchback 1,8 TDDi, 2/2000, strieborná,

Služobné
bolo: Škoda Octavia II, Kombi, 1,9TDi, 4x4, zelená metalíza
Kia Ceed, 1,4 Benzín, biela, design pekný, len z tých 100 koní tam 90 chýba
Škoda Octavia III, Kombi, 1,9TDi, 4x4, čierna metalíza
je: Škoda Octavia III, 1,8 TSi, 160 koníkov, biela strela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008 12:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2007 09:21
Příspěvky: 179
Bydliště: Šaľa
Ešte že sú tu ľudia, ktorí vedia dobre poradiť.

Ja im tiež môžem len ďakovať.

Šetrí to kopec peňazí.

_________________
Escort Turnier 1,6 16v benzín, 10/97, zelená, alarm Radix
Focus Hatchback 1,8 TDDi, 2/2000, strieborná,

Služobné
bolo: Škoda Octavia II, Kombi, 1,9TDi, 4x4, zelená metalíza
Kia Ceed, 1,4 Benzín, biela, design pekný, len z tých 100 koní tam 90 chýba
Škoda Octavia III, Kombi, 1,9TDi, 4x4, čierna metalíza
je: Škoda Octavia III, 1,8 TSi, 160 koníkov, biela strela


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz