Díky,
věřim tomu, že se to tu všechno muselo řešit, ale po přečtení asi 20-ti diskuzí jsem svůj problém nenašel, tak jsem začal tady. Ono to taky souvisí s tím, že nemám měsíc na pročítání všech témat, ale potřebuju to řešit. Takže díky za pomoc.
Mám další zkušenost. Včera jsem chtěl pročistit kontakty u čidel, ale předtim jsem se rozhodl, že jen tak nahodim motor a uvidim, jak se bude chovat.
Na volnoběh dobrý, po sešlápnutí plynu to nechtělo moc točit, prostě jak jsem popisoval na začátku mého problému, ale asi po 4. minutách to zničehonic začalo úplně perfektně reagovat. Motor se začal chovat tak, jak jsem od něj očekával od začátku. Sedl jsem do toho a vyjel ven, reagoval perfektně, motor táhl i když jsem pustil klimatizaci, no prostě perfekt. Ujedu 20 Km a během jízdy to zase přišlo, jen tak začal motor škubat a chovat se dle předchozího, vůbec to nejelo, zpomaloval jsem, když jsem sjel z hlavní a podřadil na dvojku, byl jsem rád, že jsem se byl vůbec schopen potom rozjet aspoň na 50 Km/h. Víc jak na trojku to nejelo, škubalo to, no děs.
Četl jsem si tu knížku z tajný sekce, tam píšou o tom, že motor má v sobě dva nouzový programy. Cituji: "Když řídící jednotka vypadne, přepne se automaticky na nouzový program. Běh motoru se pak značně zhorší, motor silně cuká a má sklon ke zhasínání. S vozidlem se přesto nechá jet rychlostí do 60 Km/hod."
Mám z toho pocit, že přesně to se stalo, co myslíte? Může to být ŘJ? Jak zjistim, jestli je OK, teda když odmyslim servis? Asi neni šance, co?
Díky
_________________ Ford Escort 1.6 66kW Ghia 1997
|