fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volnoběh blbne když je zapnutá klima
PříspěvekNapsal: 08 srp 2008 23:24 
Offline
Nováček

Registrován: 24 črc 2008 11:26
Příspěvky: 7
Bydliště: K nČl
Zdar chlapi,
když jsem si pročítal forum, tak jsem bohužel nenarazil na svůj problém. Když nastartuju a jedu bez klimy, tak než se zahřeje motor, tak visí otáčky na 1500 ať dělám co dělám. Motor se zahřeje a když dám při jízdě neutrál, tak to visí na 1500, pak vyšlápnu spojku a klesne to na cca 800. Někdy to klesne samo a někdy musím vyšlápnout spojku(většinou). Když jedu od začátku s klimou, tak to visí pořád na 1500 ať dělám co dělám(to bych chápal, jako že klimu motor neutáhne na volnoběh,ale i tak je to divný), ale občas se stane, že to začne samo stoupat na 3000 někdy i 4000. Pak vypnu klimu a stejně to pořád visí na 1500 a někdy to stoupá. Zastavím, vypnu motor (15s), nastartuju bez klimy a vše funguje tak, jako bych jel bez klimy od začátku. Teď jsem to dal do servisu (ne značkový Ford), ale nikdy mě nezklamali a když na něco neměli přístroje(což je tento případ),tak mi to řekli s tím, že to nechají udělat jinde(většinou ale levněji než ve značkovém servisu). Když čtu, jak kdo řešil problémy s volnoběhem, tak každýmu pomohlo něco jinýho a někomu nepomohlo nic. (Jediný, co jsem zkoušel udělat je, že jsem odpojil přes noc baterku, což nepomohlo).
Jde mi o to, jestli se někdo nesetkal s tím, co se děje mýmu FoFo, protože mi to přijde jako hodně specifické chování. Neporadil by mi s tím někdo, abych se mohl ozvat, kdyby mi tam měnili nějaký blbosti, který by nemuseli?
Sorry, že jsem to napsal v takovým "románu", ale stručneji to asi nešlo.
Dík za každou zkušenost a až budu mít svůj bourák doma a bude to šlapat(doufám), tak napíšu co s tím všechno dělali.

_________________
Martin+Ford Focus Combi, r.v.2001, 1.8 16V 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2008 03:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
V prvom rade zkontroluj či ti niekde nesaje vzduch. Prejdi si celé sacie parohy a vsetky hadícky čo idú k nemu a od neho. Zkontroluj ventil odvetrávania klukovky a celú tu hadícku. Vyčisti voľnobežný ventil a škrtiacu klapku. Ked to nepomôže po tomto všetkom tak musíš hľadať chybu inde. Požičaj si z iného auta ktoré jazdí bez problémov zapaľovacie káble ku sviečkam. Vyskúšaj aj Maf (váhu vzduchu) a nové sviečky. Ked tak este lambda sondu. Sesetuj RJ. Nič iné ma nenapada. Ale najskôr to bude niekde v sani tak začni tam.

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2008 10:35 
Offline
Nováček

Registrován: 24 črc 2008 11:26
Příspěvky: 7
Bydliště: K nČl
Dík,uvidím až to přijde co mi řeknou a čím to bylo. Snad mě neodrbou.

_________________
Martin+Ford Focus Combi, r.v.2001, 1.8 16V 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2008 18:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Co volnoběžný ventil?

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2008 20:40 
Offline
Nováček

Registrován: 24 črc 2008 11:26
Příspěvky: 7
Bydliště: K nČl
Takže mi vyměnili ten volnoběžný ventil a tu hadičku odvětrávání klikovky (byla v jednom koleně taková změklá a jak nasávala, tak se zploštila nebo co). Teď už to fachá celkem dobře, jenom to někdy bez klimatizace zůstane viset na 1500 otáčkách a když vyšlápnu spojku, tak to klasne. Už se ale nestává, že by mi začali sami od sebe stoupat otáčky.
Myslíte, že bych měl ještě přes noc odpojit baterku když tam jsou teď součástky, který pracují "jinak" než ty poškozené?

_________________
Martin+Ford Focus Combi, r.v.2001, 1.8 16V 85kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz