fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 12:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2008 12:46
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
Zdravím Vás, mám problém s motorem, turbem nebo kdo ví s čím :(
Mám mondeo, 2001, 2.0 TDdi, viz podpis. Problém je následující:
jedu, všechno je v pořádku, motor nehluší, krásně táhne, ale najednou v tom drobátko cukne, tak že spolujezdec to ani nepostřehne, a od té chvíle motor nemá výkon. Sešlápnu plyn na podlahu a zrychlení žádné, ale vůbec žádné!!! Když přidávám plyn hodně zvolna, tak to tak trochu jede. Najednou je turbo takový hlučný. I normálně je sice trochu slyšet do kabiny, ale začíná to až na 1900 otáčkách, při tom problému to tubro hlučí pořád, i při nízkých otáčkách. Spotřeba jde zákonitě nahoru, protože tomu musím strašně šlapat aby to jelo. Do kopce musím podřazovat, což bylo před tím něco nemyslitelnýho. Zajmavá věc ale je, že když motor vypnu a hned zase nastartuju, všechno je zase v normálu a O.K., ale bohužel jen na dalších pár km, někdy 10, někdy 50. Byl jsem s tím na diagnostice. Jedna neukázala nic a druhá ukázala chybu (už nevím přesně jak to bylo) o nedostatečném plnícím tlaku. Ten mechanik říkal že je to na 100% špatnej regulační ventil plnícího tlaku turba, že se občas zasekne nebo co. Chybu vymazal, chvíli to bylo dobrý, ale je to tu zase. Dneska se chystám ještě na jednu diagnostiku co z toho vyplyne.
Taky říkal, že kdyby byly třeba špatný vstřiky, čerpadlo nebo turbo, že by mu to PC určitě ukázal a že tyhle věci jsou tedy O.K., což mě hrozně uklidnilo. Je to pravda nebo je možný že by to diagnostika přehlédla?

Nemáte s tím někdo zkušenost? Tím myslím i s diagnostikou i se strátou výkonu.
Díky za rady

_________________
Ford Mondeo, r.v. 2001, kombi, 2.0 TDdi, 85 kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 13:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Nebliká ti při tom taky kontrolka žhavení? Zřejmě to spadne do nouzovýho režimu... chce to projet s diagnostikou v autě.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 19:04 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2008 12:46
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
žádná kontrolka nesvítí ani nebliká, ani otáčky nijak nekolísají, jen když už to teda nejede, tak občac cukne motor. Vzduchovej filtr je novej, oleje taky. Ještě budu co nejdřív měnit palivák, ten už by taky chtěl. Myslíš že by bylo možný, že je štatnej ten regulační ventil?

_________________
Ford Mondeo, r.v. 2001, kombi, 2.0 TDdi, 85 kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 23:21 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Rumcajs to vypada bud na nejake cidilko nebo dirku v trubce... Vem to na diagnostiku....

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 23:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2008 12:46
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
O.S.L.Í.K.U. O.S.L.Í.K.U., na diagnostice jem už byl, bylo to včera a napsal jsem to i o pár řádků výš.

_________________
Ford Mondeo, r.v. 2001, kombi, 2.0 TDdi, 85 kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2008 00:20 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
promin asi sem to nedocetl:) zkus kouknout po trubkach a ic.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2008 00:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2008 12:46
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
O.S.L.I.K.: V pohodě. na hadice kouknu zítra pokud mi to vyjde časově, chvilku to asi zabere, je to taková spletenina :? Ale prosimtě, možná se blbě zeptám, ale co je to ic?

_________________
Ford Mondeo, r.v. 2001, kombi, 2.0 TDdi, 85 kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2008 01:09 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
InterCooler - mezichladic stlaceneho vzduchu.

Zkus na to kouknout a vem si nekoho sebou at ti pri nastartovanem motoru seslapne plyn a roztoci turbo a jestli to bude sycet.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2008 11:35 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2008 12:46
Příspěvky: 9
Bydliště: Jihlava
Takže ... v pátek jsem tak jako už mockrát otevřel kapotu s úmyslem podívat se zase jestli není něco s nějakou hadicí nebo jestli neuvidím něco jinýho podezřelýho. Hned jak jsem zvedl kapotu, všimnul jsem si vypadlé hadice. Nechápu jak jsem ji mohl předtím přehlídnout. Zapojil jsem ji zpět na místo a podíval se kam vede druhej konec. Možná by jste to nečekali, ale vedla zrovna do toho regulačního ventilu co ukázala diagnostika že je špatnej. Myslel jsem si tedy že mám vyhráno. Ta radost mě ale rychle přešla. Vyjel jsem na cestu cca 250 km dlouhou a chvílema jsem myslel že už ani nedojedu. Auto netáhlo a skákalo hůř než předtím. Dokonce i když jsem vypnul motor, vydrželo to v pořádku jen tak 2 km a bylo to zase v háji. Říkal jsem si, čím to tak může být a vzpoměl jsem si na toho mechanika, že mi říkal, že to může dělat i palivovej filtr, a to diagnostika samozřejmě neukáže. Takže jsem se na cestě zpět stavil do obchdu kde kupuju díly a koupil palivák, večer jsem ho nechal vyměnit a ............. nechci říkat hop dokud nepřeskočím, ale od té doby jsem ujel asi 700 km a zatím je vše v pořádku. Zase jsem si potvrdil že to nejpravděpodobnější řešení problému je zároveň to nejjednodušší. Filtr mě stál 340 Kč a výměna 200 Kč. Suma sumárum 540 Kč a jsem zase šťastnej jako blecha. Držte mi palce ať to dlouho vydrží!

_________________
Ford Mondeo, r.v. 2001, kombi, 2.0 TDdi, 85 kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 říj 2008 18:37 
Offline
Nováček

Registrován: 31 říj 2008 18:33
Příspěvky: 4
Bydliště: kósek od Kladna :-)
Nevíte čím by to mohlo být? Ať je studený nebo zahřátý pořád se musí 2x žhavit, jinak to nenaskočí...

Díky moc PASAT

_________________
FORD MONDEO 2.0 TDDI 85kW VIN: WF04XXGBB41P26701


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 říj 2008 19:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Špatný tlak nafty před vstřikovacím čerpadlem, /tak zvaně padá ti nafta/ :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2008 19:27 
Offline
Nováček

Registrován: 31 říj 2008 18:33
Příspěvky: 4
Bydliště: kósek od Kladna :-)
A jak se to opraví? Díky za radu... :wink:

_________________
FORD MONDEO 2.0 TDDI 85kW VIN: WF04XXGBB41P26701


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2008 19:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Kontrola palivového čerpadla, případná výměna, ale spíše to bude i zasraný palivový filtr v. Rozebrat , vyčistit, vyměnit. :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2008 19:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A co kdyby to byly jen vadný žhavičky....stačí když nejde jedna nebo dvě a je problém...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2008 20:03 
Offline
Nováček

Registrován: 31 říj 2008 18:33
Příspěvky: 4
Bydliště: kósek od Kladna :-)
Žhavící svíčky a palivový filtr jsou nové ...

_________________
FORD MONDEO 2.0 TDDI 85kW VIN: WF04XXGBB41P26701


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2008 23:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Teplý motor musí naskočit bez žhavení, v tomto případě asi padá nafta přes palivové čerpadlo zpět do nádrže. :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2008 09:44 
Offline
Nováček

Registrován: 31 říj 2008 18:33
Příspěvky: 4
Bydliště: kósek od Kladna :-)
A tam je jaká cca. cenovka ? :?

_________________
FORD MONDEO 2.0 TDDI 85kW VIN: WF04XXGBB41P26701


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2008 09:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
PASAT píše:
A tam je jaká cca. cenovka ? :?

Ceny nemám v merku, protože Mondeo mám krátce, ale nejprve zjisti jak je na tom palivové čerpalo a zjisti příčinu poklesu paliva. Pak se od toho bude odvíjet popřípadná koupě. :-D

edit: nepoužívej prosím pořád citaci...

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 15:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
MKIII pod kapotou neznám, ale když si zkusíš pročíst zdejší forum o dieslech, nebo použiješ funkci hledat (vpravo nahoře) určitě najdeš spoustu tipů, jak to můžeš "očekovat", případně vyřešit sám a skoro zadarmo...
Ve stručnosti - nejspíš ti padá nafta v důsledku netěsnosti, takže hledej... Projdi všechny hadičky, filtr (může netěsnit po špatné výměně) atd...
Jak řikám, najdi si a po hodině čtení (možná dvou, páč jsou toho tady popsaný stohy) budeš mít jasno co dělat...
Přeju hodně štěstí, aby to nebylo čerpadlo...

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2008 17:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Walker píše:
A co kdyby to byly jen vadný žhavičky....stačí když nejde jedna nebo dvě a je problém...
ale ne když je motor ohřátý na provozní teplotu

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz