fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2005 13:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Može mi niekto prosím opísať typové číslo červeného relátka R6 cyklovač predných steračov esco >95? Dakujem.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2005 14:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2004 17:46
Příspěvky: 70
Zdravím všechny vynálezce. Ten originální cyklovač z ghie se dá aplikovat do eska bez šesti polohovýho cyklovače. Je zapotřebí si pořídit parohy s tim přepínačem(6 poloh),potom relé červené z eska co už má cyklovač.Montáž těchto komponentů je jednoduchá.Složitější je ale oživení cyklovače.Je ještě nutné dovést jeden drát od porohů-pravá strana-(je tam na něj místo) k pojistkové skřiňce.Drát do pojistkovky se zapojí do velké svorkovnice v pravém předním rohu.Velý konektor se skládá z několika menších,které jdou bez problémů vzsunout po vytažení celého kompletu.Konektor na připojení drátu z cyklovače je hned první v celé svorkovnici ze předu.Je možné že na něj nebude místo,ale v tom případě tam je jeden černý drát propojený do jednoho místa myslím v rohu konektoru.Ten se musí odpojit a místo něj se zapojí drát z přepínače stěračů.Přesné označení relátka zatím nevím, ale je o proti obyčejnému pětikontakní.Pokud budu mít k dispozici foťák tak to sem nafotím a dodám i číslo relátka. Hodně zdaru při vylepšování.Doufám že sem na nic nezapoměl,je to už rok,co jsem to dodělával.

_________________
FORD ESCORT 1,8D r.v.95/7 MKVII automatické rožíhání světel,cd měnič,teploměr venkovní teploty ala opel(panel hodiny datum teplota) prodán.Nyní ford focus I 1.8 TdDi 66 kW a na starosti ford galaxi 1.9 PD 2001 r.v.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2005 16:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2004 17:46
Příspěvky: 70
Tak tady jsou ty fotky a ještě doplnění k instalaci.Zmínka o propojeném černém drátu je špatná,patří někam jinam.jinak vše je tak jak jsem napal.Kam se připojí drát od přepínače stěračů je zřejmé z fotek.Na obou obrázcích je označen číslem 1.Dvojkou je označené místo pro osazení relé.Je tam zároven i vytažený konektor z celého velkého konektoru.Císlo červeného relátka dle FORDA je 78GG 17C499 BA má 5 vývodů(31-54-31b1-P-31b2).Tak a ted fotky Obrázek Obrázek

_________________
FORD ESCORT 1,8D r.v.95/7 MKVII automatické rožíhání světel,cd měnič,teploměr venkovní teploty ala opel(panel hodiny datum teplota) prodán.Nyní ford focus I 1.8 TdDi 66 kW a na starosti ford galaxi 1.9 PD 2001 r.v.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Cyklovač stieračov
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 23:07 
Escortíka som si kúpil pred dvoma týždňami. Keď som si ho viezol domov celú cestu pršalo a ten tzv. jednopolohový "cyklovač" mi pekne liezol na nervy. Keď som sa tu na fóre dočítal, čo stojí originál cyklovač, rozhodol som sa pre pamäťový ako je na Felícií. Použil som intervalový cyklovač - relé AEV 2062, tento okrem pamäťovej funkcie spínania v 0,5 až 60s má aj funkciu zopnutia stieračov pri zapnutí ostrekovania skla. Vyšlo to na okolo 350Sk, montáž je pomerne jednoduchá, zabere okolo jednej hodiny (netreba naťahovať nové káble ku motorčeku, stačí prepojiť relé s konektormi po vybratom relé R6(R2) a natiahnuť dva káble ku konektoru páčky steračov na volante) . Ak by ste mali niekto záujem zapojenie s návodom a popisom relé AEV 2062 pošlem mailom.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cyklovač stieračov
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 00:22 
Offline
Nováček

Registrován: 08 kvě 2005 19:34
Příspěvky: 20
gogo píše:
Escortíka som si kúpil pred dvoma týždňami. Keď som si ho viezol domov celú cestu pršalo a ten tzv. jednopolohový "cyklovač" mi pekne liezol na nervy. Keď som sa tu na fóre dočítal, čo stojí originál cyklovač, rozhodol som sa pre pamäťový ako je na Felícií. Použil som intervalový cyklovač - relé AEV 2062, tento okrem pamäťovej funkcie spínania v 0,5 až 60s má aj funkciu zopnutia stieračov pri zapnutí ostrekovania skla. Vyšlo to na okolo 350Sk, montáž je pomerne jednoduchá, zabere okolo jednej hodiny (netreba naťahovať nové káble ku motorčeku, stačí prepojiť relé s konektormi po vybratom relé R6(R2) a natiahnuť dva káble ku konektoru páčky steračov na volante) . Ak by ste mali niekto záujem zapojenie s návodom a popisom relé AEV 2062 pošlem mailom.

Zdravím.Ten popis by mě zajímal.Mužeš prosím zaslat na mediaplay@seznam.cz.Děkuju.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 08:24 
to gogo: ak by si mohol na - hammer@centrum.sk


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
to gogo:Mohol by si aj sem?Vdaka. mlynekpeter@zoznam.sk

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Myslim ze je to dobra vec a Standa by to mohl dat na stranky.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cyklovač stieračov
PříspěvekNapsal: 07 čer 2005 13:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
gogo píše:
Escortíka som si kúpil pred dvoma týždňami. Keď som si ho viezol domov celú cestu pršalo a ten tzv. jednopolohový "cyklovač" mi pekne liezol na nervy. Keď som sa tu na fóre dočítal, čo stojí originál cyklovač, rozhodol som sa pre pamäťový ako je na Felícií. Použil som intervalový cyklovač - relé AEV 2062, tento okrem pamäťovej funkcie spínania v 0,5 až 60s má aj funkciu zopnutia stieračov pri zapnutí ostrekovania skla. Vyšlo to na okolo 350Sk, montáž je pomerne jednoduchá, zabere okolo jednej hodiny (netreba naťahovať nové káble ku motorčeku, stačí prepojiť relé s konektormi po vybratom relé R6(R2) a natiahnuť dva káble ku konektoru páčky steračov na volante) . Ak by ste mali niekto záujem zapojenie s návodom a popisom relé AEV 2062 pošlem mailom.

Funkce zapnutí stěračů při ostřiku je podle mně naprd. Měl jsem to tak u předchozího auta napevno dané a s*alo mně to pokáždé, když jsem ostřikoval - problém byl v tom, že než motorek dopravil kapalinu až na sklo, tak mezi tím stihly stěrače minimálně 1xsetřít sklo na sucho i s prachem a bordelem (uffff). Jak je to u Fordu mi vyhovuje.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2005 23:28 
to dodo: Podľa katalógového listu AEV2062 oneskoruje zopnutie stieračov o nejakých pár desatín sekundy + podľa dĺžky ostreku mení počet zotretí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 10:48 
to gogo: Můžeš mi taky prosím poslat to zapojení: dolak@vse.cz
Předem díky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 13:05 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Mozes poslat aj mne? miro185@post.sk Dik

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 20:37 
Offline
Nováček

Registrován: 08 kvě 2005 19:34
Příspěvky: 20
Pánové,já jsem to dnes instaloval,chodí to skvěle.Snad jen rada,místo napíchání do poj.skříňky jednotlivé konektory je lepší sehnat staré relé,vykuchat a ty dráty napájet do něj.Je zachovaná rosteč a daleko lepší to drží.Tak zdar.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 00:03 
Pre tých, ktorý máte záujem, schému a popis ku AEV2062 si môžete stiahnuť tuto.
....je to zbúchané narýchlo, ale poslúži ;-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 13:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Pokud jsem to schéma pochopil, tak pokud nechci tu funkci ostříknutí se setřením, tak nezapojím pomocné relé, vývod T nechám nezapojený a plošku 54 spínače přivedu na vývod 15. Je to tak?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 16:24 
to nagat: Presne tak. Na toto potom netreba rele AEV2062, ale iba 2012. Je to to isté akurát bez toho ostrekovača. Malo by byť aj lacnejšie.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 18:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Myslím, že v autodílech, kde jsem byl, to AEV-2012 bylo za stejnou cenu.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz