fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2008 19:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... Dk&start=0

budík je předělaný pneuměřič.. :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2008 20:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 kvě 2007 18:30
Příspěvky: 262
Bydliště: Havlíčkův Brod
Díky :)

_________________
Ford Escord combi 1,8TD 66kW 1999; 299 tisíc je doma. Nikdy mě nikde nenechal, mám ho rád :-D
Co dělá Ford Escort Combi 1,8TD tak dobrým?
:mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2008 09:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
ale zřejmě to ukazuje míň, než je pravda...
ale už jsem si zvykl. Maximum za jízdy 0,6 bar

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 20:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
taky mi nejede turbo, tak jsem hledal tu hadicku co ma vest k cerpadlu a nic jsem nenasel, asi mam jiny turbo...
Tady je foto
Obrázek
Obrázek
Pro 51kW je to jiny?
BTW: Cim je spousteno turbo a jak lehce se ma otacet ta vrtulka? Roztocit jako vetrnik nejde, musim na ni pusobit porad lehci silou...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 20:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
51kw nemá od turba žádnou hadičku k čerpadlu

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 20:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
jsem si myslel, dik:) A jak je to s tim roztacenim? Kdyz se zvysi otacky tak motor saje vic vzduchu a tim to roztoci? to je naky divny ne?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 21:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
proč tlačí víc vzduchu čím vyšší otáčky motoru tím vyšší otáčky turba

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 21:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
a jestli můžu poradit většinou si tu myslíte že máte závodní auto budiž, ale když po takové jízdě přijedeš třeba k pumpě neb domů nevypínej hned motor nech trochu zchladit olej protože pak jsou ložiska v turbu víš kam.To nejsou normální ložiska ale jen pouzdra víš.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 21:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
catrr píše:
proč tlačí víc vzduchu čím vyšší otáčky motoru tím vyšší otáčky turba

To chapu, ale co zpusobi ze se pri vyssich otackach motoru zacne vic otacet turbo? Proste jestli to je podtlakem, pretkekem kterej je necim zpusobenej, nebo tam je nakej "reminek" :D
No o mym si nemyslim ze je zavodni:) Z kopoce z nej dostanu tak kolem 120 :lol: A na mej trase co jezdim se vic jak predepsanejch 90 jet neda... Sama vesnice, zatacka, serpentina, traktor :D , atd...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 21:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
pokud se zvětší otáčky turba tlačí víc vzduchu do sání

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 21:17 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 15:14
Příspěvky: 58
Bydliště: Náchodsko
Ono když víc točíš motor tak ti z něj de víc spalin, který roztáčej vrtuli ve výfuku, a ta přes osičku začne víc točit tou druhou v sání a ta začne víc tlakovat.
Jak jednoduché. :D

_________________
Escort combi 1.8 TD 51kW 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 21:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
odborně u běžných vznětových motorů nastává plnění válců vzduchem při sacím zdvihu, a to podtlakem nad pístem.Přeplnované dmychadlem které vhání do válců vzduch přetlakem.Turba se otáčejí rychle přibližně až kolem 40000ot/min i více i méně podle toho co tam je za turbo :lol:

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 21:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
pista1 píše:
Ono když víc točíš motor tak ti z něj de víc spalin, který roztáčej vrtuli ve výfuku, a ta přes osičku začne víc točit tou druhou v sání a ta začne víc tlakovat.
Jak jednoduché. :D

Tohle jsem chtel slyset:) Ze je to spojeno s vrtuli ve vyfuku:)

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 21:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
tak to je snad jasný ne

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 22:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 kvě 2007 18:30
Příspěvky: 262
Bydliště: Havlíčkův Brod
Dovolím si pro lepší názornost....
Obrázek
a ve skutečnosti:
Obrázek

_________________
Ford Escord combi 1,8TD 66kW 1999; 299 tisíc je doma. Nikdy mě nikde nenechal, mám ho rád :-D
Co dělá Ford Escort Combi 1,8TD tak dobrým?
:mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 22:51 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 15:14
Příspěvky: 58
Bydliště: Náchodsko
Lancer píše:
Dovolím si pro lepší názornost....

Hezkýýý :-D :-D :-D

mě by spíš zajímala jedna věc a to tady již zmiňovaný dochlazení turba.
Skoušel sem hledat ale nic moc sem se nedozvěděl, teda kromě toho že by se to mělo dochladit.
De mě ale o to jak zhruba dlouho.
Dejme tomu na příkladu: jedu z hradce do prahy po D11, takže cca 100km při konstantní rychlosti 135km a otáčkách 3500tis. v praze z dálnice rovnou do nákup. centra a tam zastavím.
Jak dlouho mám nechat běžet motor? 5-10-15-20 minut? jak poznám že turbo se už relativně ochladilo?

_________________
Escort combi 1.8 TD 51kW 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 23:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
catrr píše:
tak to je snad jasný ne

Ted uz jo:D Nejsem studovanej automechanik :D

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2009 02:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 kvě 2007 18:30
Příspěvky: 262
Bydliště: Havlíčkův Brod
pista1 píše:
Lancer píše:
Dovolím si pro lepší názornost....

Hezkýýý :-D :-D :-D mě by spíš zajímala jedna věc a to tady již zmiňovaný dochlazení turba.
Skoušel sem hledat ale nic moc sem se nedozvěděl, teda kromě toho že by se to mělo dochladit.
De mě ale o to jak zhruba dlouho.
Dejme tomu na příkladu: jedu z hradce do prahy po D11, takže cca 100km při konstantní rychlosti 135km a otáčkách 3500tis. v praze z dálnice rovnou do nákup. centra a tam zastavím. Jak dlouho mám nechat běžet motor? 5-10-15-20 minut? jak poznám že turbo se už relativně ochladilo?
čím dyl je motor nastartovaný tím líp pro turbo. Pro to by bylo nejlepší, když by motor běžel furt. Já turbo nechávám chladnout tak 5 minut když jedu fakt kudlu a honim ho hodně přes 3500 ot.min. Stačí tak 2 ~ 3 ~ 4 minutky. Prostě, jak moc máš auto a turbo rád =D.

_________________
Ford Escord combi 1,8TD 66kW 1999; 299 tisíc je doma. Nikdy mě nikde nenechal, mám ho rád :-D
Co dělá Ford Escort Combi 1,8TD tak dobrým?
:mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2009 16:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Zalezi jaky je v Praze provoz, kolikrat staci dochlazeni, ktere nastane nez dojeden na parkoviste - samo zalezi na okolni teplote, ...

Jde o to aby povystydlo lozisko na turbu a ten olej po vypnuti motoru se na osicku nezacal pripekat

tady se taky neco doctes:
http://www.turboservis.cz/

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2009 20:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
stačí minutka

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz