fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 18:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
no takto na dálku se těžko opravuje jen se dá rada,možná že to tam máš ucpaný to odvětrání ,to může taky způsobovat že to blbne nevím může to taky dělat to že většina aut má na sání v nádrži sejtko tak může být přicpaný ale začni od té nádrže,možná to opravdu blbne už tam

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 16:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Karel píše:
V cerpadle je prepadovy sroub ,ktery uzavre pri startovani, kdy cvrlika solenoid ventil a tim tlakuje cerpadlo pro lepsi start.Pokud ten srub netesni ,tak ten tlak jde pryc do prepadu.Taky se to tu probiralo(ja osobne ho menil)a vic se o tom kecalo na Mondeackym foru.Do toho sruby-ventilu vede prepadova hadicka z trysek.Mluvime tu o cerpadle LUCAS.


Kde bych ten prěpadový sroub měl hledat? myslis ten jak je pomoci nej prisroubovana prepadova hadice?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 19:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Chuck píše:
Karel píše:
V cerpadle je prepadovy sroub ,ktery uzavre pri startovani, kdy cvrlika solenoid ventil a tim tlakuje cerpadlo pro lepsi start.Pokud ten srub netesni ,tak ten tlak jde pryc do prepadu.Taky se to tu probiralo(ja osobne ho menil)a vic se o tom kecalo na Mondeackym foru.Do toho sruby-ventilu vede prepadova hadicka z trysek.Mluvime tu o cerpadle LUCAS.


Kde bych ten prěpadový sroub měl hledat? myslis ten jak je pomoci nej prisroubovana prepadova hadice?
Vzdyt je to jasne napsano v me citaci.Tedy ANO.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 12:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Jj, mel jsi pravdu:) kdyz jsem ho mel naposled vydelanej tak jsem si nevsiml ze v nem je naka kulicka. Tak jsem to zkousel profouknout a lehce to propousti na obestrany(kdyz do toho fouknu i kdyz pres to saju). To asi neni dobre ze? tesnost by mela být 100% ne? BTW: V jakym to ma tesnit smeru? v obou?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2009 16:35 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
Chuck píše:
Jj, mel jsi pravdu:) kdyz jsem ho mel naposled vydelanej tak jsem si nevsiml ze v nem je naka kulicka. Tak jsem to zkousel profouknout a lehce to propousti na obestrany(kdyz do toho fouknu i kdyz pres to saju). To asi neni dobre ze? tesnost by mela být 100% ne? BTW: V jakym to ma tesnit smeru? v obou?
tak to by zaujimalo aj mna.skusený Fordaci pište! pleas

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2009 18:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
smido píše:
Chuck píše:
Jj, mel jsi pravdu:) kdyz jsem ho mel naposled vydelanej tak jsem si nevsiml ze v nem je naka kulicka. Tak jsem to zkousel profouknout a lehce to propousti na obestrany(kdyz do toho fouknu i kdyz pres to saju). To asi neni dobre ze? tesnost by mela být 100% ne? BTW: V jakym to ma tesnit smeru? v obou?
tak to by zaujimalo aj mna.skusený Fordaci pište! pleas


Tá gulička tam nie je na parádu :) . Je to celé vlastne pretlakový ventil ktorý slúži na to, aby bol v čerpadle konštantný pretlak. Keď sa otáčkami zvýši a vzrastie nad stanovenú hranicu, gulička sa zodvihne a tlak letí do prepadu. Následne dochádza k úbytku tlaku a gulička je zas v polohe zatvorené. Z toho je jasné, že je to ventil jednosmerný. :D

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2009 19:09 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
prave som prišiel z garaže mal som vimontovany ten šrob prefuknut ide lahko saje sa tažšie.ešte so skusil ten test s flašou do ktorej sa da nafta a pripoji sa na privod do čerpadla.takže rano uvidim či tam zostala ta ista hladina.ak by sa nafta stratila tak ešte skusim na tu flašu napojit aj hadičku od prepadu a tym by som jasne určil zavadu na tom šrobe.ak to bude špatne štartovat oj po tom všetkom tak bude muset ist čerpadlo na opravu.mna už s toho asi klepne.

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2009 23:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ka&start=0

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2009 12:33 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
rano som bol skontrolovat hladinu nafty a boloa upadnuta tak asi o 1 dcl.teraz som tam napojil aj hadičku od prepadu a večer sa uvidi.no čim dalej tym viac si myslim že to bude v tom čerpadle,lebo aj motor ide tak divne.pri rozbehu ide dobre no ked sa dostane na cca.1800otačok tak motor uplne pridusí a strati otačky potom nad 2000otačkach sa zapne turbo a motor už ide fantasticky. tlaky vo valcoch su všetky cez 30.jasi myslim že to bude ten neštastný LUCAS.

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2009 22:30 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
takže vyskušané a fordik neštartuje ako by mal.ja už som z nervami na konci.teraz už len zohnat niekoho kto by to čerpadlo opravil za normalnu cenu.no nič idem radšej spat.

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2009 16:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
moto píše:
smido píše:
Chuck píše:
Jj, mel jsi pravdu:) kdyz jsem ho mel naposled vydelanej tak jsem si nevsiml ze v nem je naka kulicka. Tak jsem to zkousel profouknout a lehce to propousti na obestrany(kdyz do toho fouknu i kdyz pres to saju). To asi neni dobre ze? tesnost by mela být 100% ne? BTW: V jakym to ma tesnit smeru? v obou?
tak to by zaujimalo aj mna.skusený Fordaci pište! pleas


Tá gulička tam nie je na parádu :) . Je to celé vlastne pretlakový ventil ktorý slúži na to, aby bol v čerpadle konštantný pretlak. Keď sa otáčkami zvýši a vzrastie nad stanovenú hranicu, gulička sa zodvihne a tlak letí do prepadu. Následne dochádza k úbytku tlaku a gulička je zas v polohe zatvorené. Z toho je jasné, že je to ventil jednosmerný. :D


Tomu bych veril kdyby tam byla naka pruzinka, ktera by tu kulicku tlacila na jednu stranu a tim zavirala privod z cerpadla... Ale kdyz tam neni tak tu kulicku zvedne sebemensi tlak, leda ze by to zavirala vlastni vahou a ten tlak v cerpadle ma byt opravdu maly...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2009 22:15 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
Chuck píše:
moto píše:
smido píše:
Chuck píše:
Jj, mel jsi pravdu:) kdyz jsem ho mel naposled vydelanej tak jsem si nevsiml ze v nem je naka kulicka. Tak jsem to zkousel profouknout a lehce to propousti na obestrany(kdyz do toho fouknu i kdyz pres to saju). To asi neni dobre ze? tesnost by mela být 100% ne? BTW: V jakym to ma tesnit smeru? v obou?
tak to by zaujimalo aj mna.skusený Fordaci pište! pleas


Tá gulička tam nie je na parádu :) . Je to celé vlastne pretlakový ventil ktorý slúži na to, aby bol v čerpadle konštantný pretlak. Keď sa otáčkami zvýši a vzrastie nad stanovenú hranicu, gulička sa zodvihne a tlak letí do prepadu. Následne dochádza k úbytku tlaku a gulička je zas v polohe zatvorené. Z toho je jasné, že je to ventil jednosmerný. :D


Tomu bych veril kdyby tam byla naka pruzinka, ktera by tu kulicku tlacila na jednu stranu a tim zavirala privod z cerpadla... Ale kdyz tam neni tak tu kulicku zvedne sebemensi tlak, leda ze by to zavirala vlastni vahou a ten tlak v cerpadle ma byt opravdu maly...
moja reč

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2009 15:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
panove, kdo mate Lucas cerpadlo a filtr v kombinaci s pumpickou, zkuste hledat zavadu tam. Na mojem Mondeu kdysi byla, ja ji vyhodil a nahradil systemem samostatneho filtru a gumoveho balonku. Ted se zase vracim k puvodnimu systemu-sehnal jsem starsi pumpicku. Tu jsem jednoduse rozebral (staci sikovkama odehnout packy plechu ktery je kolem tlacitka pumpicky), vycistil a nasledne opet stahnul. Operace na pul hodky.

Zavada muze byt jednak zpusobena usazeninami v pumpicce, ktere zpusobi netesnost gumuvych ventilku, spatne usazena nebo protrzena membrana, a spatne usazeny palivovy filtr. Pokud je vse OK lze asi provest jednoduchy test tak, ze zmacknete tlacitko a prilozite prst na vstupni trubicku pumpicky. Podtlak by mel udrzet tlacitko stisknute i kdyz ho pustite.

U Mondea je jeste predehrivac nafty a to mezi cerpadlem a pumpickou, ja ho uz taky davno vyhodil, psavalo se o tom, ze byva taky casto netesny.

O vikendu to namontuju a doufam, ze budu mile prekvapen startem na drc:).

Edit: a jeste dodavam: zkontrolovat taky hadicky vstriku, predevsim ten zaslepenej.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 14 úno 2009 00:32, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2009 20:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
většinouu bordel na ventilkách něco jako šlem

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2009 14:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Jak je to s tesnosti prepadoveho vedeni od cerpadla do nadrze? Tam zadna velka tesnost byt nemusi ne?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2009 14:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nafťák nejsem, ale řekl bych, že z principu věci ne, žádný tlak tam není, jen aby po cestě někde nafta neprolínala ven.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2009 15:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
No jasny, ja jen jestli to nema vliv na unik tlaku z cerpadla... vicko na nadrzi je stejne propustny ne? Tak by bylo jedno jestli tlak utika hadickou nebo vickem...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2009 18:48 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
koncom tyždna vam dam uspokojulucu odpoved na vaše otazky,lebo dnes som si bol objednat novy tlakovy ventil.v stredu ho tam hodim a potom dam vediet,ci to už konečne bude poriadne štartovat.jak sa do konca tyždna neozvem tak asi budem pod drnom.to s toho auta!!!!!!!!!!

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 21:27 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
štartujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.yes

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 09:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
smido píše:
štartujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.yes


Tak gratuluju :D Vymenil jsi teda jen ten prepadovej ventil jo? jak jsme o nem psali vys? kolik te stal?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz