fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 19:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: řadicí páka
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 19:54 
Mám takový malý problém. Když jedu na 3 či 4, tak mi nějak drnčí řadící páka - maličko se chvěje a od toho mi tam něco vydává takový drnčivý zvuk. Když dám pětku - to znamená posun doprava - nebo 1 a 2 posun doleva ze středové polohy, tak to nedělá. Když jedu na 4 a drnčí to (jakoby nějaký plast), tak stačí na tu páku lehounce zatlačit doleva nebo doprava a přestane to. Nevíte, čím to může být. S přibývajícím čase mě to štve stále víc a víc. Díky za vaše rady a zkušenosti.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 09:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
..tobe jde hejbat radickou doleva a doprava? Jeee to me nejde :smt022

..promin, ja musel :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: radici paka
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 09:29 
Ahoj,
tento problem nastava u Escortu nad 95. Radici tyc od paky je spojena s vlastni prevodovkou pomoci takoveho pseudokloubu, ktery je hned u prevodovky. Do roku 95 se spoj resil jak standardni kardan,bohuzel nad 95 tam zacali davat takove pouzdro z plastu, drive asi bile barvy. V cepech vznika znacna provozni vule. Jdi pod auto a lehce uchop tyc od paky k prevodovce a zjistis tak 1mm vuli a to je to drnceni. Sam to mam a jiz jsem koupil novou tyc u Forda za 1590,-Kc a udelam vymenu,protoze tohle je pochopitelne neopravitelne, vule nelze vytesnit, nastavaji v plastovem vlozenem kuse.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: radici paka
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 13:55 
JarBab píše:
Ahoj,
tento problem nastava u Escortu nad 95. Radici tyc od paky je spojena s vlastni prevodovkou pomoci takoveho pseudokloubu, ktery je hned u prevodovky. Do roku 95 se spoj resil jak standardni kardan,bohuzel nad 95 tam zacali davat takove pouzdro z plastu, drive asi bile barvy. V cepech vznika znacna provozni vule. Jdi pod auto a lehce uchop tyc od paky k prevodovce a zjistis tak 1mm vuli a to je to drnceni. Sam to mam a jiz jsem koupil novou tyc u Forda za 1590,-Kc a udelam vymenu,protoze tohle je pochopitelne neopravitelne, vule nelze vytesnit, nastavaji v plastovem vlozenem kuse.


Díky moc, myslel jsem si, že to bude něco takového, dokonce jsem to zkoušel nafotit. Zkusím sem dát fotku. Nemáš taky nějakou? Ještě jednou díky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: radici paka
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 14:12 
kvakos píše:
JarBab píše:
Ahoj,
tento problem nastava u Escortu nad 95. Radici tyc od paky je spojena s vlastni prevodovkou pomoci takoveho pseudokloubu, ktery je hned u prevodovky. Do roku 95 se spoj resil jak standardni kardan,bohuzel nad 95 tam zacali davat takove pouzdro z plastu, drive asi bile barvy. V cepech vznika znacna provozni vule. Jdi pod auto a lehce uchop tyc od paky k prevodovce a zjistis tak 1mm vuli a to je to drnceni. Sam to mam a jiz jsem koupil novou tyc u Forda za 1590,-Kc a udelam vymenu,protoze tohle je pochopitelne neopravitelne, vule nelze vytesnit, nastavaji v plastovem vlozenem kuse.


Díky moc, myslel jsem si, že to bude něco takového, dokonce jsem to zkoušel nafotit. Zkusím sem dát fotku. Nemáš taky nějakou? Ještě jednou díky.
A tady je fotka:
Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: foto kloubu
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 08:47 
Ahoj,
Mam take fotku kde je to dobre patrne,ale napis mi prosim e-mail ja tam nejak nemuzu vlozit fotku,popr.mi napis jak je to s tim tlacitkem Img...
Ahoj Jarda


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2005 18:44 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Zdravím! A co takhle zkontolovat pružiny v kulise řazení -> tj tam kde je "fofr klacek". Přece jen, když je zařazena jiná rychlost, než 3 - 4, tak je řadička "vyhnuta" na stranu a tudíž je lehce pod napětím, opřená o kulisu a méně náchylná na rozvybrování. V poloze fofru 3 nebo čtyři jí drží jen pružinky uvnitř a tudíž je náchylnejší. Já je měl ve své už dost v háji, "fofr klacek" se klepal dost a po výměně je vše ok.
To na té fotce je klasický kardan. Samozdřejmně vůli mýt může, ale dříve se !vyserou" ty pružinky v kulise -> můj subjektivní názor...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2005 23:11 
Šíša píše:
Zdravím! A co takhle zkontolovat pružiny v kulise řazení -> tj tam kde je "fofr klacek". Přece jen, když je zařazena jiná rychlost, než 3 - 4, tak je řadička "vyhnuta" na stranu a tudíž je lehce pod napětím, opřená o kulisu a méně náchylná na rozvybrování. V poloze fofru 3 nebo čtyři jí drží jen pružinky uvnitř a tudíž je náchylnejší. Já je měl ve své už dost v háji, "fofr klacek" se klepal dost a po výměně je vše ok.
To na té fotce je klasický kardan. Samozdřejmně vůli mýt může, ale dříve se !vyserou" ty pružinky v kulise -> můj subjektivní názor...


Díky za radu, mohlo by to tím být. Můžeš mi, prosím poradit, jak se dostat k těm pružinám a kolik stojí jejich výměna. Předem díky. Nemáš náhodou foto?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2006 07:16 
Mám podobný problém. Rezonuje mi řadící páka většinou při 3. a 4. rychlostním stupni a převážně při brždění motorem při cca 2500 otáčkách. Stačí páku mírně přidržtet a zvuk zmizí.
---------------------------------------------------------------------------------
Ford Escort combi 1,6 16v, 96.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2006 07:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
A nerezonuje vam nahodou ten plastik na radicce jak jsou na ní nakreslene rychlosti? Me to totiz dela ponevadz je tam volne a neni prilepen, teda aspon u myho auta.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2006 09:37 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2005 10:06
Příspěvky: 54
Bydliště: Praha
No mne zase zacala vydavat divnej zvuk pri 3 a 5, kdyz na paku polozim ruku, tak to nedela, ale jakmile ji dam pryc tak hned zase zacne.

_________________
Ford Escort 1.6 16V 12/97,LPG Vialle


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2006 10:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
No tak se zkus lehouncce dotknout toho plastiku a uvidis

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2006 17:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Sajtrpaka ma urcite vuli,ze?Myslim v kulise.Nekde se tu probiralo jeji vymezeni(vule),dej hledat.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 11:28 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2005 10:06
Příspěvky: 54
Bydliště: Praha
Tak plastikem to neni ten nerezonuje, bude to asi nekde v ty kulise.

_________________
Ford Escort 1.6 16V 12/97,LPG Vialle


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 15:08 
Jo jo, taky mám pocit, že to dělá ten plast. Mě to dělá jen na trojku a stačí se lehce dotknout prstem toho plastu a je klid.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2006 18:51 
Offline
Nováček

Registrován: 01 led 2006 14:14
Příspěvky: 4
Bydliště: Břeclav
já ten kloubek pod převodovkou opravil. Celé jsem to provrtal větším vrtákem (už si nepamatuju kolikátkou, myslím 8 mm) a dal tam šroubek se dvěma nízkýma matičkama. Šroubek jsem jen musel uřezat na "přesnou" délku tak, abych ho tam z vrchu nasadil a zároveň na něj pak našrouboval ty dvě kontramatky (první matku dotáhnu tak abych vymezil vuli a druhou zakontrovat). 1.590,- Kč bych fordovi za toto nedal.

_________________
Ford Escort Ghia Kombi PEPPER RED
1.6 Zetec-E L1H
r.v. 9.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2006 14:21 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak mi "fofrklacek" taky drnčí a navíc se to zhoršuje. Koukal jsem pod auto a mám tam stejný kloub, jako je výš na fotce od Kvakoše. Jaké je řešení - vyměnit? Dá se to opravit? Nebo je to někde jinde? Do převodovky se pouštět nebudu, na to nemám podmínky ani zkušenosti a kolem šaltpáky jsem pružinky žádné nenašel, ale rozebíral jsem to odvrchu...

Fórum jsem prohledával, ale nic o vymezení vůle v kulise jsem nenašel :-(

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz