fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 05:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2008 17:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Podľa mojich skúseností motorTD má iný zotrvačník,-hmotnejší, trecia plocha na lemelu má väčší priemer, stred lamely má tiež väčší a viac drážok. K tomu prislúcha aj prítlačný tanier. Teda ak chceš použiť prevodovku1,8D, ide to ale na motorTD použi zotrvák 1,8D, tiež lamelu a prítlačák. Motor je potom síce v malých otáčkach trochu akoby nevyvážený ale naozaj len trochu,zato do otáčok ide ako ďas a s prevodovkou 1,8D budeš frajer v každom kopci a stúpaní. Najviac dostane zabrať lamela, tak tam daj hneď novú a kvalitnú.
Veľa zdaru.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2008 10:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
psal sem to jde to počítat zuby a plochu setrváku

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 bře 2009 18:51 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2009 01:28
Příspěvky: 8
Bydliště: Karlovy Vary
v čem je rozdíl ve víkonu u těchto dvou motoru když oba jsou obsahově stejný víte to někdo? :?

_________________
Ford Mondeo r.v94 1.8.TD 65KW.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2009 19:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Intercooler a další věci...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2009 20:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2007 14:32
Příspěvky: 461
Bydliště: Liberec
no urcite jeste turbo, nekde jsem slysel ze i hlava, ale tou si nejsem jistej:(

_________________
Ford Escort RS 2000 MK VI .... unavenej
Skoda Octavia scout 2.0TDi
Ford Focus 1.8TD...
VW Golf IV 1.9TDI 96KW Sport Edition... uz neni :(
Kawasaki ZX6R ( kawasaki zelena:) )
Husqvarna TE 610 49KW

plus hromada RS na dily :)))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2009 21:11 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
IC,čerpadlo,turbo, jinak blok s hlavou je stejnej

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2009 21:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 kvě 2007 18:30
Příspěvky: 262
Bydliště: Havlíčkův Brod
Určitě je turbo je taky jiný? Sem myslel, že jsou stejný.
IC je samozřejmost, čerpadlo taky.

_________________
Ford Escord combi 1,8TD 66kW 1999; 299 tisíc je doma. Nikdy mě nikde nenechal, mám ho rád :-D
Co dělá Ford Escort Combi 1,8TD tak dobrým?
:mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2009 21:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2008 21:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Praha 6
Turbo na 66kW je tušim větší.

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kW, 97, combi, klima, 2x airbag, světle modrá metla: postrk do Prahy
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW, 03, combi, klima, 4x airbag, červená sériovka (kromě alu kol a foĺií) přibližovadlo pro rodinu
Renault Megane 1.6 55kW, 1996, 5dv, červený

Nálevna U Velasů: http://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 00:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2007 14:32
Příspěvky: 461
Bydliště: Liberec
turbo je jiny urcite, cerpadlo take.... intercooler jinej neni, protoze ta 51kw ho nema :D

_________________
Ford Escort RS 2000 MK VI .... unavenej
Skoda Octavia scout 2.0TDi
Ford Focus 1.8TD...
VW Golf IV 1.9TDI 96KW Sport Edition... uz neni :(
Kawasaki ZX6R ( kawasaki zelena:) )
Husqvarna TE 610 49KW

plus hromada RS na dily :)))


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2009 23:29 
lidi nevíte někdo v čem jsou tyto dva motory jiné a co dělá ten nárůstu výkonu o 15 kw.... někde jsem slyšel že je to jakési chlazení....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2009 11:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2007 14:32
Příspěvky: 461
Bydliště: Liberec
Jak je to teda s tim turbem?

_________________
Ford Escort RS 2000 MK VI .... unavenej
Skoda Octavia scout 2.0TDi
Ford Focus 1.8TD...
VW Golf IV 1.9TDI 96KW Sport Edition... uz neni :(
Kawasaki ZX6R ( kawasaki zelena:) )
Husqvarna TE 610 49KW

plus hromada RS na dily :)))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2009 18:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
51kW verze nema turbo propojeny s cerpadlem pres turbo korektor

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2009 16:12 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 28 čer 2007 18:17
Příspěvky: 9
Bydliště: Chomutov
51KW nemá intercooler a nemá propojený turbo s naft. čerpadlem (podle čehož soudím. že to čerpadlo bude trochu jiný). To turbo bude asi taky jiný, u 51Kw na něj hned (bez potrubí) navazuje katalyzator, dá se říct že je turbo a kat je jeden díl. U 66 je to tuším oddělené kolenem s jinou přírubou.

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD (51 KW) r.v.1998
Volvo V70 II 2.5D (TDI) -103kw, r.v. 2000, 5st. manuál, světle modrá metalíza


Naposledy upravil Honzyk dne 07 kvě 2009 18:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2009 18:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Zajimalo by me jak bys pak to turbo repasoval i s katalyzatorem dohromady. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2009 23:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2007 14:32
Příspěvky: 461
Bydliště: Liberec
To bych chtel take videt :D ale ma pravdu svody tam jsou trosku jinak, ale neni kat spojen s turbem....

_________________
Ford Escort RS 2000 MK VI .... unavenej
Skoda Octavia scout 2.0TDi
Ford Focus 1.8TD...
VW Golf IV 1.9TDI 96KW Sport Edition... uz neni :(
Kawasaki ZX6R ( kawasaki zelena:) )
Husqvarna TE 610 49KW

plus hromada RS na dily :)))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2009 00:01 
takže prostě když chce někdo přestavět tu slabší verzi na tu silnější tak je zapotřebí cooler, čerpadlo a turbo??? to je na hovno protože se to už finančně nevyplatí :) teda aspoň mě :D :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2009 09:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Mozna by stacilo jen cerpadlo. na 51kW turbu je taky podtlakova hadicka tak by tam slo dat naky T(rozdvojku). Intercoler by tam taky nemusel byt. Ale pak z toho nedostanes 66kW, ale jen napriklad 58kW(strilim od boku). Podle me by to tak mohlo jit....

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2009 15:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Osobne pokud ot chces za malo penez, pridej IC - kdysi sem si ho zakryl krytem z baterky a jel sem pak domu 100km a rikal sem si, kurna, ten autak vubec nejede (ne ze by jinak jel :) ) a 10km pred domovem kdyz jsme sli na jidlo me to trklo, dal sme ho pryc a to byla jina - hold studenej vzduch=vice kysliku :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2009 23:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Vznesu sem jeden dotaz.. dělám částečnou přestavbu na 66kW ... dodělávam IC. A jde o to co všechno je mezi turbem a přírubou. U 51kW je turbo -> kousek hadice -> EGR -> příruba ale nevím jak je to s tim EGR u 66kW? je tam v přírubě zvláštní díra na EGR nebo je EGR mezikus? .. stejně ho zaslepim, ale jde mi o to jestli budu muset shánět ten egr jenom kvůli zkompletování / bastlit nějakou hadici nebo zacpu díry a bude to.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 16:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Ještě že má ACEmajky ten svuj web, na téhle fotce je vidět, že je to: turbo -> IC -> příruba a EGR je připojenej paralelně
Obrázek

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz