fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna motoru 1,4 za 1,3
PříspěvekNapsal: 27 čer 2005 10:14 
Ahoj, mám escorta s motorem 1,3 (44/5000), rok výr. 1995 a chtěl bych místo něj šoupnout motor 1,4 (55/5500), z escorta rok. výr. 1996. (ten motor mám i celým bouraným autem a 1,6 kupovat nechci).
Má s tím někdo zkušenosti? Co všechno musím vyměnit, jak je to s elektrikou, musím měnit i převodovku apod.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2005 11:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
ahoj, s tim ti sice moc neporadim, ale oba motory se do esca davaly, tak by to jit melo. S tou prevodovkou, no 1.6 a 1.8 zetec maji prevodovku stejnou, ale jak je to s 1.3 a 1.4 to nevim, ta 1.3 je ohv nebo cvh? Mozna kdyby byla cvh a ta 1.4 taky, tak by to mohlo byt stejny, ale to je jen dohad...

...ale proc pisu, nemas z toho bouranyho escorta jeste nejaky dily??

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2005 11:13 
podle vin decoderu je jeden - HSC 1.3 CFI a ten druhej je CVH 1.4 EFI. Náký díly mám, ale moc jich nebí a ještě nevím, co budu potřebovat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2005 13:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Asi nejsnazsi by bylo vzit celej novej motor s prevodovkou, osama atd a soupnout ho misto staryho. Bohuzel to bude chtit minimalne vymenit jeste svazek k motoru od RJ a tu pochopitelne taky. Pokud je ale cely auto bourany, nemel by nastat problem.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2005 18:12 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Zdravim! Tak ta výměna motoru je v poho. Oba jsou to CFI akorat trošku jinak řešený rozvody - což nijak nevadí přestavbě, jen ten 1.4 CVH jde lépe do otáček a je tižší(samo pokavaď je ok :twisted: ) Stačí pouze komplet motor a je lepší k tomu i správnou RJ, není životně nutné, ale doporučené. Jediný problém by mohl být držák mezi motor<->kastle na levé straně. Třeba Fiesta 1.2 má jiný, než 1.4... A převodovky jsou co se týče uchycení k motoru stejné.

Jen jedno zamyšlení: jelikož je to Esco, tak těch 11KW z toho neudělá žihadlo. Pojede to sice lépe, ale jak je známo, tak 1.4 jsou dost "žíznivé" a na tu váhu těžké. Nestáloby za zvážení rovnou 1.6?

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2005 18:15 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Sorrrrry, oprava: ta 1.4 je EFI, jak píšeš. To znamená i komplet elektriku, RJ apod. plus nějaké hadice v motoru - a to jak palivové, tak i na chlazení, jelikož ta 1.4 bude mít asi jinak rešené chlazení, vývody na ně z motoru a i jinej chladič. Tedy jestli se nepletu, alespoň mezi 1.2 a 1.4CFI je to tak.

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz