Tak tu mám update. Chlapik mi vydelal ven čerpadlo - proměřil ho a čerpadlo dává 680 (asi tlak) místo 730. Což je pry ok - na čerpadlo tohoto věku. Stále prolíná trošku kolem hlavy, ale už nekape - žádná louže pod autem už nebude. Pro kompletní repasi není důvod. Vyměněno pouze posuvné čerpadlo. Solenoid ještě ještě neněněn, nevrliká.
Změřil trysky - o 20 % horší (nevím, co se na tom přesně měří) než nové. Jsou teď proprané v ultrazvuku. Upravené vstřiky, teď už nafta neprolíná, jsou suché.
Vyhozený předehřev.
Naftová hadice k čerpadlu nahrazená průhlednou, přepadové hadičky nové (vč. špuntíku). Hadici JE vzduch - cca 2 cm bublina. Ptal jsem se, jestli to neva, a že prý to tak má spousta starších dieselů(?)
Dlouho se mu závada (cukání na volnoběhu) neprojevilo, mysleli sme, že je to už OK, ale pak to zas začalo.
Takže stav auta je tento: Nafta už nekape, turbokorektor je opravený. Výstupní tlak čerpadla se zdá dobrý. Vstřiky použitelné - v takovém stavu, že by neměly způsobovat cukání. Po vyprání vstřiků auto jede jak blesk, krásně táhne. Kupodivu to přestalo "brzdit" když dáte nohu z plynu (asi zase spravené vstřiky, zřejmě se sníží tímto spotřeba). Nicméně stále to na volnoběhu stále cuká...
Ale už níň.
Takže další možnosti, co můžou způsobovat cukání:
1. Utahaný solenoid (nedělá zvuk)
2. Špatný potenciometr na čerpadle (to jsem někde našel na fordfans, ale moc nevim, o co jde)
3. EGR ventil, který se dá po troše boje zaslepit za cenu trošku vyšších emisí.
4. Vzduch v naftě (např - membrána v ručním čerpadle).
5. Řídící vstřik nemusí správně fungovat. Někdy možná zkusime vyměnit z fungujícího forda...
Zajímalo by mě, jestli se někomu podařilo, aby ten vzduch v tý hadici nebyl uplně nebo je to normalní, že tam jsou bubliny (asi jich tam nesmí být moc... že)
Dejte prosím vědět, kdybych byl někde mimo.
vita_k píše:
Jak jsem psal výš, tak mě kapala nafta z turbokorektoru a rozhodl jsem se vymenit membranu...
Takže jeden problem z krku:)