fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2009 20:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ty jo... to už se vyplatí vyměnit i preventivně...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2009 08:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No podle www.originalnidilyford.cz ta cena podle 131 7276 sedí. Otázka je, jestli to je ono. O víkendu se budu pohybovat poblíž Forda, tak se na to zkusím zeptat.

Jinak Marku, tys měnil celé sání? Nezkoušel jsi cvičně z toho starého preparovat ty klapky, jestli je to složité?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2009 08:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
jo, měnil jsem celé sání - byla to jediná, rychlá cesta - nemám čas laborovat a hrát si s autem - potřebuju jezdit. Staré jsem od té doby, co jsem nafotil zahodil do kouta a nekoukal......každopádně ty pouzdra s klapkami z toho půjdou vyndat bezproblémů.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2009 09:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A jak je to řešené? Moje teorie (z obrázků :roll: ) je taková, že se nějakým způsobem demontuje na straně to ovládání, vytáhne kovová čtyřhranná tyčka a pak by - teoreticky - měly jít ty klapky i s futrama vytáhnout ven, nejspíš je tam nic zvláštního nedrží, jsou opřené přes těsnění o palici...je to tak?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2009 10:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
jj, je to defakto tak........po vytáhnutí té tyčky se to dá vytáhnout to futro.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2009 09:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak z Auto-In Pardubice mám informaci, že klapky do sání lze samostatně objednat až od r.v. 2003, pro model před faceliftem (zřejmě) jen celé sání za sedmičku včetně DPH.
WTF?!?


Marku, prosímtě, co bys chtěl za to svoje staré sání?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2009 18:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Tak dle mě to sání se krapet liší, ale určitě půjde narvat do MK3 sání ty novější klapky po faceliftu. Jen jsem se nedopídil zatím, jestli je k dostání jako ND taky ta osička - já ji mám rozlámanou. Pokud budeš chtít to novější sání, tak k tomu je potřeba koupit ten novej odlučovač+hadici taky - má to jiný průměr hadice od sání k odlučovači.
Jestli chceš mé staré sání, tak něco bídni. Časem jsem ho chtěl dát do kupy s novějšími klapkami a střelit.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2009 20:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak jsem si včera trochu hrál a dnes trochu pojezdil a tuto je result:

Trochu se mi houpal volnoběh, tak jsem sundal klapku a IAB, prolil to sprayem na karbece, očistil hadrem, odpojil jsem během toho pinožení baterku a dalo se to téměř do pořádku. Není to stopro, většinou je volnoběh za jízdy 1000 jak má, občas se stane, že je na nějakých 800-900. Ale už nehoupe 500-1000 jako se mi stávalo občas předtím. Mimo to jsem ještě zkontroloval všechny konektory, na které jsem v motorovém prostoru narazil.

To odpojení baterky má nepříjemný dopad v tom, že se mi teď odmítají okýnka vytáhnout automaticky až nahoru, ale jak je to naučit je někde postup. Tuším.

Pak jsem provedl ještě jednu věc, a to nasimuloval jsem nepřítomnost klapek v sání - od podtlakového ovladače klapek jsem odpojil hadičku, tu zaslepil šroubkem a klapky zajistil v naplno otevřeném stavu.
Pak jsem to celé (i s klapkou) poskládal, připojil baterku a dal tomu švestku. Otáčky na 1400, jak se zahřál, klesly na 750 a klid. Prošlápnutí plynu na místě se jevilo v pohodě.
Dnes jsem s touto úpravou vyrazil do Plzně a zpět (pro tu mříž). Subjektivně jsem nezaznamenal žádný rozdíl oproti předchozímu stavu (otázka je, jestli tam ještě nějaké klapky vlastně mám :-) ), kromě toho, že přechod z uzavřené škrtící klapky do záběru není tak plynulý, ale na to se dá zvyknout.
Díky tomu resetu jsem mohl i pěkně sledovat spotřebu, za celou jízdu mám průměr 7,7 (Je - Plzeň za 4 hodiny, je to 340km), přičemž než jsem u Hradce hópnul na dálnici, tak jsem měl 7,3l/100km. Holt prakticky trvale 140km/h se už projeví.
Na osm let starý vyčochtaný dvoulitr to vůbec není marné.
Závěrem - abych dal Fordovi sedmičku za nové sání s tímto efektem, na to se můžu... To ty futra raději vyhladím, díry po osičce zatěsním a za ty prachy raději repasnu hlavu.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2009 22:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
No tak okna naučíš že je vytáhneš nahoru a vypínač zmáčkneš znova a až v motoru cvakne tak je to OK a jezdí sem a tam samy ;-)
A abych pravdu řekl tak to mondeo co máš ty bych chtěl taky ale diesel problemy a u benzinu tyhle klapky a píšeš že i otáčky zlobí to jsem myslel že už nějak vychytaly a ono ne. Chjo :cry:

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2009 07:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Okna už mám v rychtyku a ty klapky - jak vidíš - jsou snadno řešitelné.
Otáčky nejsou tak častý problém, u mě to bude buď nějakou netěstností v sání (ještě nemám úplně zkontrolovaný EGR a odvětrání klikovky), nebo se prostě za ty roky loučí IAB, co naděláš. Stará plechovka.

A EGR se stejně chystám nějak znefunkčnit. Na zelenou lobby házím bobek a kdo to kdy viděl nasávat spaliny zpět do sání...
Pořád nad tím špekuluju, kde to bude nejlepší.
První a nejjednosdušší se nabízí prostě odpojit konektor od ventilu. To má ale dvě nevýhody. První, pokud je v tom někde netěsnost, nebo vlastní ventil nedoléhá, tak to až tak moc nepomůže. Za druhé, ten ventil s krokovým motorkem ma bonz-čidlo pro řídící jednotku, takže by mlásila chybu a pokud je zelená lobby do toho hodně zarostlá, mohlo by to taky skončit rozsvícením kontrolky "check engine" a nouzovým režimem.
Zadruhé, zaslepit vstup EGR přímo na sání, což z hlediska těsnosti je nejlepší. Zase ale to může způsobit pro EC trochu diskrepanci v tom, že při otevření EGR poklesne v sání tlak, což zaznamená MAP. Pokud se toto nestane, otázka je, jestli to EEC zase nevyhodnotí jako chybu. Nehledě na to, že může mít čidlo tlaku ve vlastním potrubí EGR. Pokud ano, řešilo by to zaslepení EGR na výfukové straně.
Anebo, pokud se nepletu, tak k EGR je přivedená odbočka od teplé vody do topení, tak tu prostě odpojit a zaslepit, EGR se neohřeje a neotevře. Zase, pokud to má i čidlo na teplotu, bude rozpor s čidlem teploty pro řídící jednotku a opět chyba.

Proti ochraně přírody nic nemám, spíš naopak, ale tohle mi přijde hodně dementní.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2009 09:25 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Klapky potvrzeny i mechanikem, včera jsem u něj strávil hodinku a půl odpoledne, mimo jiné jsme probrali i tohle, mechanik se i povozil (kontrolní otázka, kolik se dá vytáhnout na jedničku a na dvojku, když se jde až do omezovače? ;-) ) a výsledný result je, že klapky poletí do háje zeleného (za melounama) a hotové.
Při té příležitosti se vymění i lanovody ruční brzdy (levý zatuhlý, ručka táhla doprava...a já ještě v zimě proč mi v zatáčce nejde utrhnout prdel...)
Po všech těch peripetiích od začátku snad už bude s autem klid... už jen doladit interiér...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2009 13:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Tak se domluvíme a spácháme to oba u Perně. Ten na to má vybavený servis. Jestli s tím bude souhlasit. :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 12:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Kucí...ale po jednom....a napište mi co vlastně chcete???
Rozebrat sání a vytahat ty klapky bo co??? Ještě jsem takový mondea kuchlý neměm tak vím hovno,ale vždy je jednou poprvé.....
A o jakým servisu mluvíš? Máš na mysli ty dva nájezdy,cočko,flexu a hromadu klíčů?? :-D :-D
Nebo tu televizi,rádiem a internetem???? :-D

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 13:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Když pominu diagnostiku, tak tam máš vše potřebné. :-D Jedná se o vykuchání klapek a zaslepení otvorů po hřídelkách. V mém případě ještě výměna kotoučů a destiček předek ,zadek. :-D :-D
Termín ,až budou love.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 13:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Je možné,že moje diagnostika by ty vaše fára sežrala,ale je třeba to kur..a vyzkoušet....nebo poprosím wizzyho....
A Karlíku Ty si myslíš ,že to zvládnu za jeden den??? Snad jo

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 13:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Perňo neboj, já u tebe hostovat nebudu, už s tím otravuju mojeho místního mechanika, který se na to duševně připravil a za 14 dní to udělá...
Ono to není nic těžkého, akorát je to takové neforemné hebedo, na kterém je navěšeno spousta capin.
Pro začátek, co jsem zkoumal, musí dolů sání s filtrem - což je celkem trivka, stačí z něj vytáhnout hadici na odvětrání ventildeklu a sundat motexpásku co to drží na škrtící klapce. Pak to jde celé ven, bo to drží jen ve dvou gumách dole a vpravo je to sprostě nasunuté na nasávač.
Sundat těleso klapky - vzadu na něm odpojit čidlo.
Pak z celého sání posundávat napáskované kabely, vstřikovací lištu, podtlak na brzdy, odvětrávání nádrže, odpojit volnoběžňák (vpředu u klapky, dobře přístupný). Pak už přijde na řadu nejspíš demontáž (7 šroubů) a pak by tam ještě měla za tím být hadice na odvětrání klikovky.
Jo balu a kup si u forda nové těsnění, to staré bude ztuhlé... čtyři ty oválky na parohy a jeden O kroužek k EGR. Nejspíš to bude v sadě, ale možná taky ne. Těsnění klapek je za 202,-/ks, o-kroužek 142,-

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2009 11:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak od včerejška jezdím bez klapek (předtím jsem jezdil s natvrdo otevřenými), zmizelo rachocení a klapání podobné zvuku vadných hydroštelů, na chodu a zátahu motoru žádnou změnu nepozoruju. Lítá to jak raketa, na dvojku jsem to (v rámci testování samozřejmě) rozjel na kilo.
Ven šly klapky, hřídelka i podtlakový ovladač, hadička od podtlaku se zaslepila.
Měl jsem už skoro namále, na prvním válci byla klapka už dost vymletá a držela jen na jedné straně. Prakticky všechny měly vlastní uložení podstatně zmenšené a uložení ve futrech bylo vymleté do oválku. Díry jsou zašpuntované, jak na kraji, tak mezi jednotlivými trubkami, aby na sebe neblafaly.

Nevím, jestli jsem to už psal dříve, ale musím to zdůraznit znovu - po této zkušenosti naprosto nechápu, k čemu tam jsou. Jestli to není akorát nějaký ekologický ojeb.
Funkci klapek mám docela dobře nastudovanou a fungují tak, že v nízkých otáčkách jsou naplno otevřené a při vyšších se zavřou, takže motor škrtí.
Je to tedy přesně naopak, než jsem se dočetl na cmc a jiných fórech, kde se razily teorie, že v nízkých je to zavřené, aby to lépe míchlo směs v nízkých otáčkách a zlepšovat tak krouťák, spotřebu, emise a kožíšek králíčka Azurita. Není to pravda, takže jejich účel je mi záhadou, zvlášť když je to zdroj takových problémů.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2009 20:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Tak před výměnou jsem nalej na půl nádrže cca 300km.......po výměně sání najedu na půl nádrže cca 360-380km. U mě došlo aspon v tomto ku lepšímu.......a tahá až do omezovače - předtím dost jako na 6000 kuckal a netáhl - ale asi zaviněno těma poletujícíma klapkama.
Stálo to dost peněz.....ale prostě nemám čas teď na pokusy a laborování - potřebuju jezdit, tak se to muselo udělat standartní výměnou - už vidím, jak si mechoš hraje a zaslepuje dírky po osičce a jak si s tím celej den hraje.-/

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2009 20:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2006 14:37
Příspěvky: 5648
Bydliště: Trutnovsko
Chci se zeptat,do Focuse se montoval taky tenhle dvoulitr???

_________________
Ford Orion 1.8 16v,r.v. 92,77kW,supersport -40/-40,RS nárazník,RS volant,15 alu,BYLO
Ford Escort RS2ooo,r.v. 91,110kW,bilstein + eibach -40/-40,recaro, BYLO
Ford Mondeo Combi 1.8 16v,r.v. 99,85kW,el. okna, zrcátka, výhřev čelního okna,klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,0TDDi,r.v.01,85kW,el. okna, zrcátka, klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,2TDCi, r.v.06, 114kW, výbava Titanium X

Galerie FordFans


Možnost nákupu na Allegro.pl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2009 20:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
pokud Focus v těch letech "duratec", tak taky ty problémy, taky taky. Můžeš se dočíst na focus fóru, jak po 80 tisících už klapaly klapky.....

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz