fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 12 říj 2024 16:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlak ve vodě a kouř z výfuku
PříspěvekNapsal: 04 dub 2009 17:50 
Offline
Nováček

Registrován: 04 dub 2009 17:43
Příspěvky: 19
Bydliště: Příbram
Zdravim,potřeboval bych poradit.Mám Escorta 1.8td (to slabší). Když je motor v chodu a mám zavřené víčko nádobky na vodu,tak se tam dělá tlak a začne se z výfuku docela dost kouřit ( bílý až šedý kouř ) .Když víčko z nádobky vyndám,tak se přestane kouřit z výfuku.Tak jsem sundal hlavu. těsnění i hlava vypadají v pořádku. Tak mě napadá,že by musela být hlava prasklá někde vevnitř. Pokud to je tedy hlavou,nevíte někdo o nějaké?Půjde i hlava z 1.8D ,nebo musí být TD ?

Děkuji za rady.

_________________
Escort 1.8 TD 66kW r.v.2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2009 12:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
A voda ti ubejvala? Jinak na TD pasuje hlava z D. Ja mam taky Escorta 51kW a nedavno jsem na nem tu hlavu menil z nakyho starsiho diesela.
EDIT: viz zde http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=22604

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tlak ve vodě a kouř z výfuku
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 05:47 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
hiphoper123 píše:
Zdravim,potřeboval bych poradit.Mám Escorta 1.8td (to slabší). Když je motor v chodu a mám zavřené víčko nádobky na vodu,tak se tam dělá tlak a začne se z výfuku docela dost kouřit ( bílý až šedý kouř ) .Když víčko z nádobky vyndám,tak se přestane kouřit z výfuku.Tak jsem sundal hlavu. těsnění i hlava vypadají v pořádku. Tak mě napadá,že by musela být hlava prasklá někde vevnitř. Pokud to je tedy hlavou,nevíte někdo o nějaké?Půjde i hlava z 1.8D ,nebo musí být TD ?

Děkuji za rady.


Kolik ma nalitano? je to vic jak 180 tis? jestli ma kolem 200-250tis, bude to z 50% tesneni. to je unikum FORD :-).
Nechal bych si natlakovat hlavu nez bych ji tam daval zpet nebo udelal neco jako rengen na plyn(je to nedestrukcni zkouska, dela se treba na turbinach).
Ale jeste nez ji das na prezkouseni bych vzal nejaky ocelovy pravitko a zkontroloval vsemi smery rovninnost. pokud neni skrivena(prohnuta - konkavní :-) z matiky), tak to bude nejspis jen tesnenim , staci jen malinka skulinka a cestu si to najde. Jinak je to praskly u voditka na vyfuk, potrubi, oba pripady jsem zazil.
A ted mam 3, ze mi voda doslova fouka do oleje. dnes sundam konecne hlavu , tak jsem zvedavej co to bude, zda hlava nebo jen tesneni. Ale pocitej s tim ze eskortacky TD hlavy rado praskaly. Takze tohle jsou jen samy dohady, hlavni je to natlakovani.
Pic a pak napis , jsem zvedavej

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 08:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 09:32
Příspěvky: 124
Bydliště: Jičín
Hlásím se do klubu. Mám naprosto stejný problém až na to, že je to 1.8D. Taky na volnoběh čudí, v nádržce je tlak. Hladina je pod minimem. Otevřu víčko, do nádržky se nahrne voda a přestane čudit.
Chci se zeptat. Zatím mi to nedělá nějaký problémy, ani voda se při běžný jízdě neztrácí. Když na to šlápnu, tak se ztratí, ale není v oleji. Dá se s tím normálně jezdit aniž bych něco oddělal úplně a oprava pak přišla na dalších x tisíc? Kdysi jsem měnil těsnění pod hlavou na dvojkovým golfu. Tam jsem musel koupit těsnění a šrouby. Předpokládám, že to tady je stejný. Asi za 10 tisísc km mě čekaj rozvody. Měl bych to vyměnit rovnou taky? Moc se mi do toho nechce vrážet peníze, tak jestli se s tím dá normálně jezdit, bych to nechal bejt.

_________________
František - Escort Combi 1.8D, 08/96 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 18:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
manduss píše:
Hlásím se do klubu. Mám naprosto stejný problém až na to, že je to 1.8D. Taky na volnoběh čudí, v nádržce je tlak. Hladina je pod minimem. Otevřu víčko, do nádržky se nahrne voda a přestane čudit.
Chci se zeptat. Zatím mi to nedělá nějaký problémy, ani voda se při běžný jízdě neztrácí. Když na to šlápnu, tak se ztratí, ale není v oleji. Dá se s tím normálně jezdit aniž bych něco oddělal úplně a oprava pak přišla na dalších x tisíc? Kdysi jsem měnil těsnění pod hlavou na dvojkovým golfu. Tam jsem musel koupit těsnění a šrouby. Předpokládám, že to tady je stejný. Asi za 10 tisísc km mě čekaj rozvody. Měl bych to vyměnit rovnou taky? Moc se mi do toho nechce vrážet peníze, tak jestli se s tím dá normálně jezdit, bych to nechal bejt.


Chces pravdu nebo lez? Po pravde nouzove s tim jde jezdit, ale jen na kratky vzdalenosti. Jinak je to casovana bomba, a nehlede na to, ze voda je pekny svinstvo a ve valcich se chova kadetivne pri techto tlacich, takte pokud mas aspon trochu casu a nejaky ten peniz ale i chit zachranit motor, udelej to hned. Jinak pujde motor do kytek do cca 2 tis km nebo s fouklyho tesneni se muze stta ze praskne hlava diky tepelnym dilatacim.

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz