Osobne kdyz sem menil turbo za turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak jak si prelozil - regulacni ventil mi pride jako zbytecnost, tlak muzes regulovat primo na turbu na accuratoru - i kdyz vlastne na originalu asi ne, ja si ho muzu stelovat do urcite miry delkou tycky co jde z accuratoru...
Kdyz bylo turbo instalovano, tak kamos blbe vyresil regulaci a cim vice turbo davalo, tak misto aby se tlak omezoval, tak turbo melo snahu jeste vice pridavat na tlaku, jelikoz origo zapojeni turba, ktere sem pouzil je ze je ovladano podtlakem, cili sem musel drzak accuratoru predelat na druhou stranu turba (u esca se ovlada obtok pretlakem)...
Takze sem s tim v tomto stavu najezdil asi 200km, jelo tojak z praku, tlacilo to asi 1,7atm (origo 0,9-1atm), ale cerpadlo ktere je asi z 1,6TD audiny uz nestihalo davat naftu - uz neslo vice pridat, ale musim rici ze to jelo jak z praku (na escorta),ale jelikoz sem mel motor po GO ktera me stala nemale penize, tak sem nechtel ten motor vykurvit, takze sem to cele predelal a ted tlacim 0,9-1atm (obcas kdyz chytnou saze, tak mi to vylitne na 1,2atm), mozna az bude na jine auto a esco nebude mit smysl prodavat (to uz nema dneska
), tak ze mu pridam na turbo, zase orostuju cerpadlo na max co to pude a budu ho honit, schvalne jak dlouho to pak vydrzi