Tak čtu si tady všechna témata kolem DO a nejsem z toho nějak moudrý.
Časem bych si chtěl zapojit do auta přijímač DO. Mám auto s originálním centrálním zamykáním + alarmem, s funkcí volitelného dvojitého zamykání, bez imobilizéru.
Moje představa je taková, že jednotka centrálu a alarmu, co je v autě má nějaký konektor (zatím jsem nehledal), který by měl mít 3 piny - kostru (případně 12V), jeden pin pro odemykání a jeden pro zamykání.
Dvojité zamykání by se mohlo aktivovat podobně jako klíčem - stiskem tlačítek odemknutí a zamknutí, případně dvakrát stiskem "zamknutí" apod.
Souprava přijímač + vysílač by měla používat plovoucí kód, přenos asi RF. Neměla by být třeba žádná další složitá elektronika - připojení na blinkry, na motorky, prostě jen vlastní komunikace mezi vysílačem a přijímačem a signál zamknutí a odemknutí.
Ovládání kufru přes DO bych neřešil, používal bych nadále klíč nebo tlačítko z "tunelu" v autě. Pokud by to ten kufr umělo, bylo by to samozřejmě příjemný, ale ne za cenu, abych něco tahal k elektromagnetu 5. dveří, nebo to bastlil někam jinam.
Řešil jste někdo takovýto minimální požadavek? Jakou sadu DO jste použili a jak jste to zapojili k jednotce centrálu v autě?
Nechci nic bastlit paralelně k existujícímu systému centrálu - a to ani na dráty od zámků. Jen dávat jednotce "centrál+alarm" přes DO pokyny.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|