fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 18:51 
Offline
Nováček

Registrován: 26 pro 2004 18:50
Příspěvky: 44
Tak jsem úspěšně nainstaloval DO k původnímu centrálu na moje vozítko objednal jsem si ho na WWW.razdva.cz/alarmy od firmy HB-STYLE cena i s dobírkou 1209,-Kč. Běhá to jak má, ale byla to docela past na stávající centrál to nešlo napojit musel jsem to rozvést ke každým dveřím zvlášť a původní připojení odstřihnout ještě, že mám 3 dv. poté jsem odstraněním krytky jumpru musel prodloužit pulsovou sekvenci servomoturky jsou docela pomalé. Napojení blinkrů taky past jelikož tu někdo psal barvy drátů, ale já tam takovou neměl barva by měla být totožná jako u blinkrů po otavření motoru a kufru alespoň já to tak měl konkrétně bíločerná a zelenočerná napojení kabelu od říd.jednotky DO musí být přes diody já použil 1N 4007 dvakrát na každý vodič k jedné straně. Je to bomba jen mám ovládání s vystřelovacím klíčem a nemuhu přijít na to kam umístit čip imobilizáru klíč jak ho nechat vyrobit tu někdo psal i ten čip se dá sehnat, ale kam sním?

_________________
Escort 1,6 16V Zetec r.v.96 tm.modrá metl. 3-dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 19:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Kterej typ jsi koupil? TP-1000? Nechápu, proč ti to nešlo napojit na centrál v autě? ŘJ DO mají přece odemykací reléovej výstup a jdou použít pro ovládání motorků centrálu plusem i mínusem, jen se napíchneš na odemykací a zamykací dráty ze dveří. Pokud by jednotka DO výstup s relé neměla, tak jdou přece relé přidat.
Na ty blinkry je dioda 1N4007 slabá(1A), blinkry mají 21+21+5W(postranní asi) každá strana, což je pomalu 4A.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 20:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
jo jo, TP-1000 jsem si před dvěma dny taky nainstaloval. Celkem jednoduchy - stačilo jen "objevit", že je nutné na ovládací drátky k motorkům přivést záporný impuls z jednotky DO a pak už to šlo v pohodě. Blinkry taky OK (poté, co jsem konečně otočil ty dvě diody správným směrem :lol: ).

P.S.: velké díky patří JRovi za užitečné rady při úpravě ovladače.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: programování dálkáče
PříspěvekNapsal: 24 srp 2005 11:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2005 13:40
Příspěvky: 40
Bydliště: Humpolec
Tak mi také přestal fungovat dálkáč. Po výměně baterií jsem zkoušel naprogramovat znovu ovladač, ale postupy zde popsané nějak nezabíraly.
Takže jak je to doopravdy:
zapnete klíček do polohy 1,
počkáte 10 sec než dioda u hodin začne trvale svítit a vytáhnete klíček ze zapalování,
nasměrujete ho na přijímač (vnitřni osvětlení),
zmáčknete zadní tlačítko a držíte a 4 x zmáčknete přední tlačítko a všechno pustíte.
Pak ještě jednou zapnete zapalování do polohy 1 a vypnete a máte doma 400 Kč, které chtějí za tuto akci u Forda.

_________________
FORD Escort Kombi 1,6 16V,1998, klima, el.okna, ABS, 2x airbag


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2005 07:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Standa píše:
To nafťák: Mám to připojené na dva vodiče k centrálu , které vedou vlevo dole u sloupku řidiče a napájení je od spínačky přes samostatnou pojistku. napojení blikačů je pak přes relátko, které není současti ovládání. Mám z montáže pár fotek, když napíšeš e-mail tak ti je pošlu.


Ahoj mozem ta aj ja poprosit o fotky z montaze?

pavel.handlovsky@socpoist.sk

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2005 15:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Ahojte
Mam problem s ovladanim centralu cez alarm, z alarmu mam ovladacie napatie +0,5 V a toto napatie mi nestaci na zopnutie rele. Mal niekto takyto problem po pripade ako ste to riesili? Ja si nad tym lamem hlavu uz par dni. :roll:

Vdaka za vsetky napady.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2005 19:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak to dej prez relatko ,ale obavam se ze 0,5V je malo.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2005 23:18 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 23:42
Příspěvky: 140
Bydliště: Beroun
Pavel Handlovský píše:
Ahojte
... z alarmu mam ovladacie napatie +0,5 V ...
Vdaka za vsetky napady.

Co je to za alarm? Třeba lze nastavit větší ovládací napětí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 06:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
A není ten výstup náhodou spínán na kostru otevřeným kolektorem tranzistoru? Pak bys to napětí moh naměřit. Zkoušel jsi cívku relátka připojit na ten výstup proti kostře i proti +12V?

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 06:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Relatko som skusal ale len proti kostre a 0,5V je malo, s +12V som ho neskusal. Alarm som kupoval cez http://www.tuning.sk/?name=central_a_al ... up&lang=sk

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 08:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Ještě mě napadlo, že pokud má alarm uvnitř relé na centrál, tak obvykle jeden drát alarmu(=kontakt vnitřního relé) propojuješ buď s kostrou nebo s +12V - podle typu centálu(tj.ovládání mínusem nebo plusem). Tak jestli se to ještě nemá někde propojit. Ale zkus i to relé, cívku mezi výstup z alarmu a +12V.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 09:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
No presne je to tak na jeden kontakt treba priviest +12 a na druhy konektor rele treba pripojit ten riadiaci z alarmu. :shock: To ma nenapadlo ze to moze spajat zem. Vdaka za pomoc :D Uz to funguje. :-D

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nefunkční dálkové ovládání
PříspěvekNapsal: 19 zář 2005 12:07 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2004 12:51
Příspěvky: 79
Bydliště: Brno
Kolegové,
taky mám problém s DO. Když jsem auto kupoval, tak bylo vše OK. Odemykalo, zamykalo ke vší spokojenosti. Pak to pomalu přestávalo fungovat, až to přestalo úplně. Tak jsem koupil nový baterky. Samozřejmě jsem nevěděl, že je mám předělat hodně rychle. Resetlo se mi nastavení. Dle návodu z tohoto webu jsem ho nakodoval. Opět to zamykalo, odemykalo, ale jen týden. Pak z ničeho nic to přestalo fungovat :evil: . Tak jsem kamerou zjistil, že dioda vysílá (svítí) znovu jsem nakodovat a zase to tak na týden fungovalo. Několikrát jsem tohle opakoval, ale už to nejde ani nakodovat. :evil: Nevíte co s tím? :roll:

_________________
Mazda Tribute, motor ZETEC 2,0i YFD (viz Mondeo)
výkon 91 kW, rok výroby 2002
LPG, sekvenční vstřikování, tartarini


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Prosba
PříspěvekNapsal: 22 zář 2005 14:42 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2004 12:51
Příspěvky: 79
Bydliště: Brno
Prosím poraďte, už jsem dost zoufalej a nechce se mi kupovat novej klíč. Jak postupovat při diagnostice vady. Prostě cokoliv, co mě přiblíží k tomu, aby to fungovalo.

_________________
Mazda Tribute, motor ZETEC 2,0i YFD (viz Mondeo)
výkon 91 kW, rok výroby 2002
LPG, sekvenční vstřikování, tartarini


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2005 15:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Možná úplná blbost - ale jak jsou tam udělaná tlačítka na DO? Není to nějaká membránová klávesnice (kontakt přidělaný na gumě)? Pokud by se ta guma někde trhla, mohlo by to třeba nahodile spínat a rozhodila by se synchronizace s přijímačem v autě.

A ještě další věc mě napadá, kolega mi tudle líčil horor s vylitou kokakolou do dálkového ovládání televize, kde to není možné odstranit zpod obvodů a po nějakém "vymáchání" a vysušení ovladače to funguje jen chvíli, pak to zas něco zkratuje. Nedostala se nějaká taková srajda do ovládání nebo do modulu přijímače?

Viděl jsem snad někde v Praktické Elektronice nějaký tester na IR DO, ale i pokud bys to měl IR DO a nikoli RF DO, stejnak by to asi moc neřeklo, protože to bylo děláno na DO k televizím, videím apod. a ne na DO s plovoucím kódem.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Poraďte mi prosím...
PříspěvekNapsal: 05 říj 2005 16:27 
Mam Ford Mondeo Combi r.v. 12/93 1.8 16V 115PS GLX, a potřeboval bych nějáký stručný návod na připojení DO k centrálnímu zamykání, DO mam zn. Legendford a impuls vysílá - pólem, nevím zda je to dobré nebo nikoli ale nevím kam se mam napojit, atd.

Předem děkuji za pomoc!!!

Dále sháním jakoukoliv dokumentaci ( elektro, brzdy, motor,....) nevíte kde bych se k tomu dostal?

Děkuji!!!

:lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2005 17:01 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 23:42
Příspěvky: 140
Bydliště: Beroun
http://forum.fordclubs.org/
http://mtw.fordclubs.org/index.php


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2005 17:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2004 09:04
Příspěvky: 72
Bydliště: Havlíčkův Brod
Moc Vás prosím, nemáte někdo fotografii z montáže univerzálního centrálního zamykání u Escorta r.v. 1992 ??? Nutně potřebuji info k UMÍSTĚNÍ A PŘIDĚLÁNÍ motorků k zámku.

díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 11:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak čtu si tady všechna témata kolem DO a nejsem z toho nějak moudrý.
Časem bych si chtěl zapojit do auta přijímač DO. Mám auto s originálním centrálním zamykáním + alarmem, s funkcí volitelného dvojitého zamykání, bez imobilizéru.

Moje představa je taková, že jednotka centrálu a alarmu, co je v autě má nějaký konektor (zatím jsem nehledal), který by měl mít 3 piny - kostru (případně 12V), jeden pin pro odemykání a jeden pro zamykání.
Dvojité zamykání by se mohlo aktivovat podobně jako klíčem - stiskem tlačítek odemknutí a zamknutí, případně dvakrát stiskem "zamknutí" apod.
Souprava přijímač + vysílač by měla používat plovoucí kód, přenos asi RF. Neměla by být třeba žádná další složitá elektronika - připojení na blinkry, na motorky, prostě jen vlastní komunikace mezi vysílačem a přijímačem a signál zamknutí a odemknutí.
Ovládání kufru přes DO bych neřešil, používal bych nadále klíč nebo tlačítko z "tunelu" v autě. Pokud by to ten kufr umělo, bylo by to samozřejmě příjemný, ale ne za cenu, abych něco tahal k elektromagnetu 5. dveří, nebo to bastlil někam jinam.

Řešil jste někdo takovýto minimální požadavek? Jakou sadu DO jste použili a jak jste to zapojili k jednotce centrálu v autě?

Nechci nic bastlit paralelně k existujícímu systému centrálu - a to ani na dráty od zámků. Jen dávat jednotce "centrál+alarm" přes DO pokyny.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2006 10:22 
hmmm...ja jsem to udel obdobe....mam sicr dalku na ford ale s ovladacem jako privesek e jen jsem napojil na prislusne draty celou jednotku a bez problemu daval jsem to dopredu u ridice ve slupku dole......


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz