fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 lis 2024 04:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pri startovani nejde benzin do motoru
PříspěvekNapsal: 03 zář 2009 21:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Zdravim, dneska jsem zjistil, ze to proc muj motor neslape jak ma neni v jedne chybe, ale chyb je nekolik.
Zjistil jsem, ze kdyz auto dlouho stoji(staci i 1den) tak potom treba startuji i 1minutu nez mi to chytne, pomaha ze slapu po plynovem pedalu a kdyz to chytne tak z vyfuku smar a dym :D. Takze kdyz jsem nastartoval tak jsem byl rad a motor nevypinal. Jenze dneska jsem nastartoval, vyjel z garaze, zjistil ze potrebuji neco dat do zamkleho kufru, takze vypnout motor. A ejhle, otocim klickem a motor chytne hned. Takze to zejsem si myslel, ze start zalezi na teplote motoru je vyloucene. Proste kdyz to stoji tak benzin asi chytne spad do nadrze a kdyz pak startuji, tak ho ne a ne protlacit do motoru.
Nemel nekdo nahodou podobny problem, ptam se driv nez pujdu po hadickach a budu zjistovat kde je zadrhel.
Treba po hodine stani, to nechytne hned, ale chvilinku to trva tak 10s.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2009 10:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
a je tam elektrické palivové čerpadlo? ..pokud jo, tak zkus před startováním párkrát natlakovat... :-)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2009 10:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Bumerank píše:
a je tam elektrické palivové čerpadlo? ..pokud jo, tak zkus před startováním párkrát natlakovat... :-)

el. cerpadlo tam je, zkousel jsem to, ale nepomohlo to

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2009 12:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
tak zkus změřit tlak paliva na liště...nevim jak je to u tvého motoru, ale Zetecy na to mají přímo ventilek jako od pneu :-)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 zář 2009 06:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
mikirci, zabzučí ti čerpadlo, při prvním otočením klíčku? u těchto motorů to je normál že spadne, ale otočíš klíček na jedničku má se tak na 2 vteřiny ozvat čerpadlo. vyopozoruj to, je kdyžtak snadná oprava..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 zář 2009 22:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Leny píše:
mikirci, zabzučí ti čerpadlo, při prvním otočením klíčku? u těchto motorů to je normál že spadne, ale otočíš klíček na jedničku má se tak na 2 vteřiny ozvat čerpadlo. vyopozoruj to, je kdyžtak snadná oprava..


Cerpadlo huci, tata rika ze i benzin tam jde, ale prej se proste neotevrou trisky, ale proc to nevi.
Problem je v tom, ze tata o autech vi hodne, byl mechanik, jenze nema cas nad tim laborovat. A moje vedomosti jsou pouze to co jsme brali ve skole, a to je jen princip spal. motoru.
Diagnostika vyhodila jenom jakousi exotickou chybu co nikdo nevi co to znamena.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 zář 2009 07:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Tady se žádné trysky neotvírají, nijak mechanicky ani elektricky. Nad airboxem je ta "želva", do které vede přívod paliva a kde se rpzděluje na jednotlivé válce.. Hele, to co mi říkáš fakt vypadá na to relé, zkus ho vyměnit za ten univerzál, je to položka za pár korun a pak uvidíš ok?

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 zář 2009 21:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Leny píše:
Tady se žádné trysky neotvírají, nijak mechanicky ani elektricky. Nad airboxem je ta "želva", do které vede přívod paliva a kde se rpzděluje na jednotlivé válce.. Hele, to co mi říkáš fakt vypadá na to relé, zkus ho vyměnit za ten univerzál, je to položka za pár korun a pak uvidíš ok?

Ale rele funguje, v nem problem neni, jde to uplne jasne slyset, ze rele sepne a cerpadlo cerpa. Kdyz odpojim cerpadlo tak rele se sepne a cerpadlo necerpa. Kdyby neslo cerpadlo tak nikdy nenastartuji a v aute nejezdim.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 zář 2009 08:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
ok...

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 22:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
pokud je to K-jet nebo KE-jetrinic tak nad motorem je sání tj.ta želva s logem Ford(moje želva :-D ne želva Lenyho) v pravo u škrtící klapky je ventil ke kterému vede taky trubička s benzínem a dva drátky na konektor přímo na ventil. Moc rádi tam vypadávají ty drátky z konektoru(třeba když se kontroluje ABS nebo mění převodovka....prostě se plete)a tudíž ventil studeného startu nemůže plnit svou práci.Popřípadě by ho chtělo buď změřit jestli tam jde napětí při studeném startu nebo vyndat(tuším že malé hvězdičky)nechat připojený a skusit protočit studený motor jestli funguje ale dělá to docela nepořádek (nekouřit ):D

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 22:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Pokud je K-JET ridici jednotka, tak ja mam EFI a EEC4

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 22:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
je to systém vstřikování ,pokud máš EFI a bez želvy pak se tě to netýká :-D co teplotní čidlo možná by mohlo hlásit že je motor teplý

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 22:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
teplotni cidlo je nove, i filtry jsou nove, jedine ze by byl spatny kabel od teplotniho cidla nebo nektery konektor

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz