Já ted planuji nějaké změny v životě a s tím spojenou větší vzdálenost do práce a zvažuju koupit nějaký kamna kvůli spotřebě.
Osobně nemám rád když se motor musí moc vytáčet a to se mi libi u kamen. Potom je super jejich spotřeba a práce se zatíženým vozem (i když s mým autem taky nemám problém je mu to celkem jedno jak je naloženej, jen při prázdnýmautě musím mít lehčí nohu velmi rád si hrábne) Když jsem kupoval auto, chtěl jsem spíš benzín, protože do něj víc vidím koupě ropáka jsem se bal udělat sám a tak jsem myslel, že by se mnou šel kamoš co mi ted dělá udržbu a ropáka má no ale taková náhodná koupě a plány byli pryč prostě tam stál za super cenu a tak jsem ho vzal.
Je to motorově super auto, hlavně mi bohatě na normální rychlost po dálnici stačí 3tis ot. (proto bych nechtěl Japončíky nebo škodovku i když zvažuju 4x4)
Nejvíc co mě vadí na Ropákovi je to praskání řemenů, ale z tech co znám se to nikomu nestalo a když sem s ním jezdil byl jsem s ním naprosto spokojenej.
TO carPWR: je to asi jako automat vs. manuál já jsem byl proto automatu (a skoro jeste jsem i kdyz si jej chvalis) kdo s tim nenajezdil nejakej ten kilak a neprivykl jsi na to, je to spiš otázkou nezvyku a neprolomení barier.
PS o každé auto je nutno pěčovat jinak jde do kopru
Jo k věci co mám zkušenost a informace od kamaráda spotřeba s jeho TDčkem a jízdou podobné Rally soutěži je kolem 6litrů když jsme jeli na dovolenou a měli naložené auto byla spotřeba 6,2l tankováno na stejné benzine při prázdném voze tak snad relativně přesné