fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 18:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 148 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Žere vám to víc jak mě (6,7 l/100km viz téma)?
ANO 29%  29%  [ 26 ]
NE 71%  71%  [ 63 ]
Celkem hlasů : 89
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 23:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Kdyz merim spotrebu, tak tankuju od plny do plny nadrze = mnozstvi nafty odectu na stojanu

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: aditiva
PříspěvekNapsal: 15 bře 2005 10:54 
Offline
Nováček

Registrován: 08 bře 2005 14:00
Příspěvky: 12
Bydliště: Břidličná
Používám Bishop který podle mých zkušeností je solidní výrobce. Přidává se 1:5000 do nafty trvale v zimě má být koncentrace vyšší. Já nechávám stejnou a přidávám benzin. Výrobce neslibuje že se sníží spotřeba. Mělo by to vyčistit celou palivovou soustavu a udržovat jí v čistotě. Navíc jí i mazat a mít antikorozní účinky. Takže by se to mělo vrátit ve vyšší životnosti vstřikovacího čerpadla atd. Má i vázat vodu a zlepšit startování v zimě (tekutost nafty a zvýšení cetanového čísla). Subjektivně se mi zdál že motor je tišší. Že ale čistí palivovou soustavu o tom jsem přesvědčen protože tak po 3 měsících jsem musel vyměnit palivový filtr. Do kopce už to nechtělo jet. Byl prakticky zanesený rezem zřejmě z nádrže. Minulý měsíc jsem tam dal předřadný hrubý filtr a je pořád úplně čistý. Druhá stránka mince je cena cca zhruba 0,30Kč na litr o který se zvýší náklady. Druhá možnost je co použil švagr. Přípravek který jednorázově vyčistí palivovou soustavu. Podle něj (diessel 3000cm3 najeto tak 70000) to bylo hodně znát a zlepšil se chod motoru. Použil něco co koupil v nějakém obchoďáku. Jinak Bishop to dělá taky. Já mám spotřebu průměr za těch 11tis. co jsem najel 6,06l. Ale hodně se to pokazilo v zimě kdy mi to špatně startovalo(padala mi nafta) tak motor běžel tak 8-10hodin naprázno. A navíc tady je dost pořádná zima a třeba dostat se z garáže v sobotu bylo na 2 hodiny (pochopitelně celou dobu běžel motor) a dost se jezdí na 3. Před zimou jsem byl tak na 5,5l. Ale i to se mi zdá dost. Až budu měnit rozvody tak si to nechám pořádně seřídit. A tak to snad půjde ještě trochu dolů.

_________________
Ford Sierra 1.8TD combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2005 11:19 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
ACEMajky píše:
johan píše:
Teda, nemám moc k tematu co říct, ale nedá mi to! Na co si stěžuješ? Já kdybych jezdil za takový prachy, tak jsem šťastnej. 8) Přečti si nářky lidí tady na fóru (včetně mě), který maj benzín a píšou jak jezdí za 8 litrů a víc... :evil:


Tak ted jsi mi nahral, konecne si muzu rejpnout do benzinaku (neber to osobne) - tak proc si nekoupis naftaka :o))


...no, ja mam taky benzina a rejpanec me zasahl :-)


...me to papa kolem 7-8l, kdyz jezdim tak nejak svizne, coz je v poho, no ja si nekoupil kamna, pac 1) by to vubec nejezdilo a ja chtel ze skodovky presednout do neceho sviznejsiho :-) 2) bych to furt spravoval, pac dobrejch kamen je malo 3) i kdybych sehnal dobry kamna s nalitanejma "jen" 150-200t km, tak nacpu desny prachy do podvozku, pac kamnovej motor nici predni napravu, vsude vule, odchazi driv brzdy....atd atd atd.... :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2005 11:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Informativne - ze zvedavosti,kolik vazi tvuj kombajn?


Jinak podle me kdyz ma tvuj 66kW a kamna taky 66kW, tak sviznost zalezi jen na vaze a nebavim se o porovnavani sviznosti nalozenyho auta, tak jsou kamna vitez - to je jenom muj nazor nicim nepodlozeny

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2005 11:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
ACEMajky píše:
Informativne - ze zvedavosti,kolik vazi tvuj kombajn?


Jinak podle me kdyz ma tvuj 66kW a kamna taky 66kW, tak sviznost zalezi jen na vaze a nebavim se o porovnavani sviznosti nalozenyho auta, tak jsou kamna vitez - to je jenom muj nazor nicim nepodlozeny



..nojo, ale pokud vim, tak mas 0-100 kolem 17s, coz teda nic moc jako...nalozeny auto s privesem, to jsi vitez, to jo, ale jinak bys mi asi koukal na kufr covece :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2005 12:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
ACEMajky píše:
Informativne - ze zvedavosti,kolik vazi tvuj kombajn?


Jinak podle me kdyz ma tvuj 66kW a kamna taky 66kW, tak sviznost zalezi jen na vaze a nebavim se o porovnavani sviznosti nalozenyho auta, tak jsou kamna vitez - to je jenom muj nazor nicim nepodlozeny


...jeste dodatek... :-)

..zase muj "oblibenej" kamarad s Astrou 1.7TD/68k...myslim, ze kdyby sis s nim dal zavod, tak vam to pojede stejne, oficialne ma astra mit 0-100 kolem 16.5s a ja verim, ze tahle to fakt ma, takze kdyz srovnam, ze mu s escem naprosto v poho ujedu, tak proto, alespon takovy srovnani no...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2005 13:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
carPWR píše:
ACEMajky píše:
Informativne - ze zvedavosti,kolik vazi tvuj kombajn?


Jinak podle me kdyz ma tvuj 66kW a kamna taky 66kW, tak sviznost zalezi jen na vaze a nebavim se o porovnavani sviznosti nalozenyho auta, tak jsou kamna vitez - to je jenom muj nazor nicim nepodlozeny



..nojo, ale pokud vim, tak mas 0-100 kolem 17s, coz teda nic moc jako...nalozeny auto s privesem, to jsi vitez, to jo, ale jinak bys mi asi koukal na kufr covece :-)


Na me nekoukej, ja to teprva ladim, ted budu brat na pomoc flexu

Ale pokud vim, mame tu uz hodnotu TDcka 13,2s, to uz je jina, ja jsem ted po oprave cerpadla na 15,5s ve 2 lidech....

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Naposledy upravil ACEMajky dne 15 bře 2005 16:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2005 15:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Zde hodnoty, ktery by podle jednoho softu mel escort mit:
Power at Flywheel (BHP) : 90
Weight without Driver (KG) : 1170
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 78.16
0 - 100km/h (Secs) : 13.06
0 - 160km/h (Secs) : 50.90
100 - 160km/h (Secs) : 37.84
1/4 Mile (Secs) : 21.57
Terminal Speed (MPH) : 65.09
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 21.37
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 66.14

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2005 21:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
ACEMajky píše:
Zde hodnoty, ktery by podle jednoho softu mel escort mit:
Power at Flywheel (BHP) : 90
Weight without Driver (KG) : 1170
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 78.16
0 - 100km/h (Secs) : 13.06
0 - 160km/h (Secs) : 50.90
100 - 160km/h (Secs) : 37.84
1/4 Mile (Secs) : 21.57
Terminal Speed (MPH) : 65.09
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 21.37
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 66.14


JO s tou akceleraci souhlasim, na SHELL sem dal 0-100km za 12,9s.

Jinak spotrebu nad 6,7 sem měl jednou, to sem natankoval u nějaké NO name benzinky, dost to kouřilo, nejelo a žralo.

Posledni aktuální spotřeba 6,2, což je lehce nad průměr, protože mi to ted v zimě víc žere.

Jo ale snažím se jezdit do 120, nad 120 se mi zdá že to začíná dost žrát. Rozhodně si to vezmě víc při 160 než při dravější jíždě ve městě.

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2005 23:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
ACEMajky píše:
Zde hodnoty, ktery by podle jednoho softu mel escort mit:
Power at Flywheel (BHP) : 90
Weight without Driver (KG) : 1170
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 78.16
0 - 100km/h (Secs) : 13.06
0 - 160km/h (Secs) : 50.90
100 - 160km/h (Secs) : 37.84
1/4 Mile (Secs) : 21.57
Terminal Speed (MPH) : 65.09
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 21.37
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 66.14


...jee, a nemas tuten vypis i na 1.6 16V ZETEC prosim prosim, jo mas skvelou karu uplne bezvadnou...ehm...ten vypis?? :shock: : :wink: :wink:

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2005 23:47 
Neni problem se dostat s Escortem TD 66kW nad 8,5l spotřeby.
Celou nádrž v 5 lidech po dálnici na plný knedlík. Kolik to tak jede 170km/h. Celkem slušný vír v nádrži.
Dlouhodobý průměr do 6,5 litru při velmi svižné ale přesto šetřivé jízdě.

:)
Motor má najeto 230 a šlape jako hodinky. Neměnil bych za TDI od VW.

Měl jsem možnost jezdit s 1,6 16V Zetecem.Neměnil bych ani za zalatý prase.
Je to jen můj názor.
Nechci tím urazit kolegy Benzíny.Je to jen má zkušenost.
Ford má výborný benzinový motory u dieselů je to slabší. Tedy bylo to slabší.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2005 07:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Wazovski píše:
Neni problem se dostat s Escortem TD 66kW nad 8,5l spotřeby.
Celou nádrž v 5 lidech po dálnici na plný knedlík. Kolik to tak jede 170km/h. Celkem slušný vír v nádrži.
Dlouhodobý průměr do 6,5 litru při velmi svižné ale přesto šetřivé jízdě.

:)
Motor má najeto 230 a šlape jako hodinky. Neměnil bych za TDI od VW.

Měl jsem možnost jezdit s 1,6 16V Zetecem.Neměnil bych ani za zalatý prase.
Je to jen můj názor.
Nechci tím urazit kolegy Benzíny.Je to jen má zkušenost.
Ford má výborný benzinový motory u dieselů je to slabší. Tedy bylo to slabší.


myslim, ze jsi "muj pravy opak" :-) nejspis te na kamnech uchvatilo, ze to zatahne pekne odspodu, coz me v prvni chvili taky, ale pak jsem zjistil, ze te pri predjizdeni, trochu to vytocis a vykon je v pr**li, tak to me na nich sere...jsou dobry na souracku do mesta kde vylitnes z krizovatky, ale na cesty ani nahodou....a poslouchat furt to drrrr...no ja mel diesela jednou a stacilo mi to na cely zivot!!!

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2005 10:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Někde sem čet: Benzín patří do letlampy a do Resistinu

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Naposledy upravil Tom69 dne 11 srp 2005 10:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2005 22:29 
Téměř současně jsem měl možnost otestovat Escort Zetec 1,6 16V, mý turbokamna a Golfa IV 1,6 16V ..ten měl asi 74 kW.
Zetec se musel hodně točit - šlo to.
Turbokamna....standart super:)
Golf..to mne překvapilo - zátah skutečně odspodu skoro jako turbokamna a ve vysokých otáčkách taky super.
Tak bych si to představoval:)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 07:49 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Wazovski píše:
Téměř současně jsem měl možnost otestovat Escort Zetec 1,6 16V, mý turbokamna a Golfa IV 1,6 16V ..ten měl asi 74 kW.
Zetec se musel hodně točit - šlo to.
Turbokamna....standart super:)
Golf..to mne překvapilo - zátah skutečně odspodu skoro jako turbokamna a ve vysokých otáčkách taky super.
Tak bych si to představoval:)


nojo, jenze golf ma 1.6 8V tocak asi 145NM a promennou delku saciho potrubi, takze taha niz nez esco a ve vetsim rozsahu otacek, jo a ma 75KW...ja v nem jel taky a ze by nejaky super rozdil proti escu?? to nebyl teda...zalezi, jaky bylo to 1.6 esco...nejaky vrak, tak to pak neni zadny srovnani...(ten golf byl novej)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 07:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Tom69 píše:
Někde sem čet: Benzín patří do letlampy a do Resistinu


a ja, ze nafta jedine do kamen :-D ...ne ja vam kamnaky neberu, jen se mi nelibi jak to jede...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 09:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Já ted planuji nějaké změny v životě a s tím spojenou větší vzdálenost do práce a zvažuju koupit nějaký kamna kvůli spotřebě.

Osobně nemám rád když se motor musí moc vytáčet a to se mi libi u kamen. Potom je super jejich spotřeba a práce se zatíženým vozem (i když s mým autem taky nemám problém je mu to celkem jedno jak je naloženej, jen při prázdnýmautě musím mít lehčí nohu velmi rád si hrábne) Když jsem kupoval auto, chtěl jsem spíš benzín, protože do něj víc vidím koupě ropáka jsem se bal udělat sám a tak jsem myslel, že by se mnou šel kamoš co mi ted dělá udržbu a ropáka má no ale taková náhodná koupě a plány byli pryč prostě tam stál za super cenu a tak jsem ho vzal.

Je to motorově super auto, hlavně mi bohatě na normální rychlost po dálnici stačí 3tis ot. (proto bych nechtěl Japončíky nebo škodovku i když zvažuju 4x4)

Nejvíc co mě vadí na Ropákovi je to praskání řemenů, ale z tech co znám se to nikomu nestalo a když sem s ním jezdil byl jsem s ním naprosto spokojenej.

TO carPWR: je to asi jako automat vs. manuál já jsem byl proto automatu (a skoro jeste jsem i kdyz si jej chvalis) kdo s tim nenajezdil nejakej ten kilak a neprivykl jsi na to, je to spiš otázkou nezvyku a neprolomení barier.

PS o každé auto je nutno pěčovat jinak jde do kopru

Jo k věci co mám zkušenost a informace od kamaráda spotřeba s jeho TDčkem a jízdou podobné Rally soutěži je kolem 6litrů když jsme jeli na dovolenou a měli naložené auto byla spotřeba 6,2l tankováno na stejné benzine při prázdném voze tak snad relativně přesné :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 10:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Bendy&Macíček píše:
Já ted planuji nějaké změny v životě a s tím spojenou větší vzdálenost do práce a zvažuju koupit nějaký kamna kvůli spotřebě.

Osobně nemám rád když se motor musí moc vytáčet a to se mi libi u kamen. Potom je super jejich spotřeba a práce se zatíženým vozem (i když s mým autem taky nemám problém je mu to celkem jedno jak je naloženej, jen při prázdnýmautě musím mít lehčí nohu velmi rád si hrábne) Když jsem kupoval auto, chtěl jsem spíš benzín, protože do něj víc vidím koupě ropáka jsem se bal udělat sám a tak jsem myslel, že by se mnou šel kamoš co mi ted dělá udržbu a ropáka má no ale taková náhodná koupě a plány byli pryč prostě tam stál za super cenu a tak jsem ho vzal.

Je to motorově super auto, hlavně mi bohatě na normální rychlost po dálnici stačí 3tis ot. (proto bych nechtěl Japončíky nebo škodovku i když zvažuju 4x4)

Nejvíc co mě vadí na Ropákovi je to praskání řemenů, ale z tech co znám se to nikomu nestalo a když sem s ním jezdil byl jsem s ním naprosto spokojenej.

TO carPWR: je to asi jako automat vs. manuál já jsem byl proto automatu (a skoro jeste jsem i kdyz si jej chvalis) kdo s tim nenajezdil nejakej ten kilak a neprivykl jsi na to, je to spiš otázkou nezvyku a neprolomení barier.

PS o každé auto je nutno pěčovat jinak jde do kopru

Jo k věci co mám zkušenost a informace od kamaráda spotřeba s jeho TDčkem a jízdou podobné Rally soutěži je kolem 6litrů když jsme jeli na dovolenou a měli naložené auto byla spotřeba 6,2l tankováno na stejné benzine při prázdném voze tak snad relativně přesné :-)


no, jenze ja s naftakem jezdil (moje vl. auto) byl to P309D bez turba, prej "desna raketa" jak lze vycist z testu treba na svete motoru, pritom moje zkusenosti: maximalka 145km/h (tachometrovych) to je min nez 120ca...zrychleni asi jako skoda 100....pak mam zkusenosti z golfem 1.5D a sierrou 2.3D, pravda vsechno jsou stary kary a bez turba, ale svezl jsem se treba s borou TDI a zase..hezky zatah od 1800 ale jak to vytocis je to v haji...takze to neni, ze to nechci pac to neznam...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 10:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
carPWR píše:
no, jenze ja s naftakem jezdil (moje vl. auto) byl to P309D bez turba, prej "desna raketa" jak lze vycist z testu treba na svete motoru, pritom moje zkusenosti: maximalka 145km/h (tachometrovych) to je min nez 120ca...zrychleni asi jako skoda 100....pak mam zkusenosti z golfem 1.5D a sierrou 2.3D, pravda vsechno jsou stary kary a bez turba, ale svezl jsem se treba s borou TDI a zase..hezky zatah od 1800 ale jak to vytocis je to v haji...takze to neni, ze to nechci pac to neznam...


309 no promin o tom snad ani nemluvit. O tom ale diesel je ž enemá rozpetí otáček, ale zase má krouták v daleko vetším rozsahu než benzín. Ono bez turba to opravdu neni nic živého, ale jinak je to velmi dobre svezení. Jde to hodne o zvyk :-) Já jsem byl spokojenej.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 12:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Přesně tak je to o zvyku, než si člověk uvědomí, že při předjíždění se nepodřazuje, ale spíš je třeba mít na otáčkoměru jen 2000 ot a pak to turbo pěkně nakopne. První jízdy se služebními TDI pro mě také nebyly nic moc, ale jak jsem si zvykl, tak supr. Třeba fabie TDI 74kW se 4 kotoučema jezdí krásně. Kde se hrabe s pružností motoru Zetec, a ty jedovaté brzdy ...není šance. Ale zase 550 t za tohle auto bez klimy to ani náhodou. Ale spotřeba při mém ježdění byla na dálkách 7,2

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 148 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz