fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 17:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Jestli je tohle fotka z 1.8TD 66kW, tak se na 51kW jsou jiny svody k vyfuku a sani jak na nem je napsano turbo je myslim obraceny přívod je na druhé straně...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 17:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
o tom sání vím, už sháním to z 66kW, ale bojim se těch svodů, protože tady je turbo jakoby odkoněný ven z auta a u 51kW je nakloněný dovnitř, takže mi asi na ten IC nebude sedět, uvidim až IC dorazí, asi budu improvizovat hadicema.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 zář 2009 13:27 
Offline
Nováček

Registrován: 22 zář 2009 13:22
Příspěvky: 2
to anthAn: ahoj,povedlo se ti udělat tu přestavbu?Chci se do toho taky pustit,ale bylo mi řečeno, že jedinej rozdíl mezi těmito motory je v intercooleru a v sání....?tak nevím. Jinak určo zajímávý je implantovat intercooler z renaulta 21(někde je to tu popsaný).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 14 srp 2010 11:39 
Offline
Forďák

Registrován: 27 črc 2010 11:33
Příspěvky: 60
Bydliště: KARLOVY VARY
ahoj potřeboval bych poradit mám eskortíka rv 1997 51 kw typ motoru RVA
obyčejná výbava nic extra ale je už takovej blbej koupil jsem proto celýho
eskortíka 1,8 td 66kw TYP RFS ghia s dálkou v klíči s immobilizérem tak
jsem vy dva motory vyndal a vyměnil a zapojil a nejde nastartovat
respektive startér se nerozběhnedo čerpadla nafta jde ale do vstřiků bych
řek,že nejde, na čerpadle to cvaká ale motor prostě nenaskočí vyměnil jsem
ŘJ,snímač co je pod spínačkou už jsem bez radnej prosím o pomoc.díky

vyřešeno!!!!!a hurá jezdí!!!!!kdyby něco poradím!!!


Naposledy upravil hany005 dne 30 čer 2011 22:19, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 14 srp 2010 14:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jednoduchá rada....zmixoval si dvě auta do jednoho, a to nepojede...nechápu na co se tu ptáš, když víš že auto má imobilizér....auto 1 s motorem auta 2 s klíčema a imobilizérem z auta 1 prostě nepojede...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 14 srp 2010 15:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Já myslel že to přehodil všechno, tedy k imobilizéru co je na čerpadle musí přijít samozřejmě zámek spínačky s klíčem co byl k tomu motoru. Snímač (PATS) se měnit nemusí, to je jen čtečka čipu v klíči, ne?

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 14 srp 2010 16:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
nechci tu bejt za věštce, ale podle mě došlo k výměně motoru(nečekaná dedukce :D ) a jeho jednotky a proto se to nezná ani ke starteru...čili jak do čerpadla tak do řj motoru přichází špatnej kód od nesprávnýho klíče...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 14 srp 2010 17:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Prej má správnej klíč k jednotce... to mi aspoň psal do SZ :roll:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 14 srp 2010 18:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
jak má jednotku tak to přeci musí jet ne??? V samotným čerpadle je už pouze ventil. Navíc píše, že mu to cvaká :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 14 srp 2010 18:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Imobilizér zavírá naftu (aspoň u RVA) ale startér jede i bez imma.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 00:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Je několik verzí...asi netřeba popisovat že imo pro naftu je u stopventilu na čerpadle pod tím plechem, to je všude stejný, ovšem některý maj přes řj jednotky motoru ovládaný i rélé blokace startu, který znefunkční okruh starteru...čili pokud řj motoru neobdrží od klíče správnej kód, starter se nekoná...
To Krtek: Cvaká ale solenoid předsvtřiku v probe režimu...
Jinak víc se tu dozvíme asi jen od autora původního dotazu, co a kde vyměnil a z jakýho roku, páč tu je vliv nejen modelu motoru rva vs rfs ale i generace delfíní autoelektriky...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 10:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
no něcopodobnýho totiž máme teď na servise. Na to jsem se ho ptal, vyměnil tedy i čerpadlo, potom vanu, protože se tam nevejde komporesor a je tam servo atd. atd. - říkám mu kdyby koupil Escorta s dobrým motorem udělal by nejlíp. Maká na tom už tejden co vím... :lol:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 15 srp 2010 12:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
všechno jde nějak řešit...těch důvodů proč to nejede může být víc...problém může dělat i nekompatibilita elektroinstalace, jinak piny v pojistkovce nebo svazky....před takovouhle přestavbou je dobrý obětovat nějakej čas přípravě s porovnáním rozdílů mechaniky a elektriky (TIS je v tomhle neocenitelnej pomocník) a ušetřit si tím čas a problémy při realizaci...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010 08:09 
Offline
Forďák

Registrován: 27 črc 2010 11:33
Příspěvky: 60
Bydliště: KARLOVY VARY
Walker píše:
Je několik verzí...asi netřeba popisovat že imo pro naftu je u stopventilu na čerpadle pod tím plechem, to je všude stejný, ovšem některý maj přes řj jednotky motoru ovládaný i rélé blokace startu, který znefunkční okruh starteru...čili pokud řj motoru neobdrží od klíče správnej kód, starter se nekoná...
To Krtek: Cvaká ale solenoid předsvtřiku v probe režimu...
Jinak víc se tu dozvíme asi jen od autora původního dotazu, co a kde vyměnil a z jakýho roku, páč tu je vliv nejen modelu motoru rva vs rfs ale i generace delfíní autoelektriky...



rok 1998 kombi ghia 1,8 td 66kw původně 51 kw tak vyměnil jsem komplet elektriku co je na čerpadle a jen chci upozornit,že je uplně jiná!Proměřeno!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 20:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Elektronika na čerpadle bude stejná - dráty v konektoru
pouze se to může lišit stopventilem - buď bude imo v stopventilu nebo mezi čerpadlem a motorem

u 51kW mám imo mezi čerpadlem a motorem a pokud nebude načten kód z klíčku bude hodně rychle blikat LEDka pod hodinama a startér se ani nehne

já jsem měnil pouze čerpadlo z 66kW a nachal puvodní 51kW elektroniku

vyfoť kdyžtak čepadlo

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 25 srp 2010 07:51 
Offline
Forďák

Registrován: 27 črc 2010 11:33
Příspěvky: 60
Bydliště: KARLOVY VARY
elektrika na čerpadle není stejná je na ní +1 ovládací modul teda na rva na rfs je to zase jiný


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 25 srp 2010 07:54 
Offline
Forďák

Registrován: 27 črc 2010 11:33
Příspěvky: 60
Bydliště: KARLOVY VARY
Krtek-NA píše:
no něcopodobnýho totiž máme teď na servise. Na to jsem se ho ptal, vyměnil tedy i čerpadlo, potom vanu, protože se tam nevejde komporesor a je tam servo atd. atd. - říkám mu kdyby koupil Escorta s dobrým motorem udělal by nejlíp. Maká na tom už tejden co vím... :lol:

čerpadlo se neměnilo jen jsem ho osázel věcma který byly na 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 27 srp 2010 20:16 
Offline
Forďák

Registrován: 27 črc 2010 11:33
Příspěvky: 60
Bydliště: KARLOVY VARY
milla1 píše:
Elektronika na čerpadle bude stejná - dráty v konektoru
pouze se to může lišit stopventilem - buď bude imo v stopventilu nebo mezi čerpadlem a motorem

u 51kW mám imo mezi čerpadlem a motorem a pokud nebude načten kód z klíčku bude hodně rychle blikat LEDka pod hodinama a startér se ani nehne

já jsem měnil pouze čerpadlo z 66kW a nachal puvodní 51kW elektroniku

vyfoť kdyžtak čepadlo

už to jede jen je komplet el.instalace vč. ŘJ a klíče s 51kw rva jsem měnil jen pojiskovku a úplně stejně to dělaj na německým foru


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 01 zář 2010 14:39 
Offline
Forďák

Registrován: 27 črc 2010 11:33
Příspěvky: 60
Bydliště: KARLOVY VARY
Walker píše:
nechci tu bejt za věštce, ale podle mě došlo k výměně motoru(nečekaná dedukce :D ) a jeho jednotky a proto se to nezná ani ke starteru...čili jak do čerpadla tak do řj motoru přichází špatnej kód od nesprávnýho klíče...

ne ne elektrika je stávající tz.komplet 51kw!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 23 říj 2010 11:09 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Ahoj, chtel bych se vás zeptat, co všechno musím vyměnit, při předělávce z motoru RVA na RFK/RFD ... mám totiž 51kw motor a chtěl bych to překopat, tak by mě zajímalo, co všechno si na to mám zehnat... (vstříkovací čerpadlo, interkoler ,turbo, parohy, a ještě něco? ) taková věc jako je start-stop spínač, kdy do toho dou data a to teprv spína, to jde jednoduše prohodit ne? na čerpadle teda. Dík za odpověď, Michal


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz