fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 říj 2009 18:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Karel píše:
Kdepak u 51kW je turbo spojene hadici,ale narvat do 5o mm vstup a vystup vzduchu by byl trochu pro :-D blem.

Nějak vůbec nevím co myslíš...

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2009 08:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
anthAn píše:
Karel píše:
Kdepak u 51kW je turbo spojene hadici,ale narvat do 5o mm vstup a vystup vzduchu by byl trochu pro :-D blem.

Nějak vůbec nevím co myslíš...

To ze je jeden kus parohy a turbo.A tech 50 mm je ta mezera mezi turbem a parohama, kde by slo teoreticky vradit potrubi na mezichladic.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 říj 2009 12:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Jo takhle, ale já myslel parohama výfukový svody...

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2009 21:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak už mam pořádný sání, na který půjde dát hadice, ne jako to s tou divnou paticí na sponu.
Velkej IC (plocha žebrování 40x15cm) už je na cestě.

V tejdnu snad koupim spony, trubky a hadice, necham to posvařovat a bude první Ford Escort s FMIC.
Neberte mě za slovo, jak se znam tak to nebude ještě hotový ani za měsíc :-D

Obrázek
VyAukroval jsem to za korunu (týpkovi jsem dal aspoň 30,-, bylo mi to blbý) a prej že je to na Escorta, ale 51kW má jiný a 66kW taky (obě maj tu blbou patici, ne nátrubek), takže jedině že bylo víc verzí 66kW a nebo je to z Mondea, ale nevadí mi to, hlavně že tam dam hadici :) (na hlavu to sedne, zkoušel jsem to na těsnění) Zejtra to vyčistim, vyrobim záslepku na EGR a obědnam těsnění.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2009 22:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Regulaci mezi turbem a cerpadlem obstarava pretlak z turba

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2009 23:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
ACEMajky píše:
Regulaci mezi turbem a cerpadlem obstarava pretlak z turba
Tu máte jenom vy s 66kW, my 51kW tuhle věc nemáme :(

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2009 10:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
mrJekill píše:
Asi tak nějak,ale mám takový matný tušení,že to neovládá podtlak ze sání,nýbrž přetlak s turba.Mám na tu samou hadičku napojenej budík tlaku turba.

U turba je samozřejmě v sání přetlak. :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Re:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2009 13:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Krtek-NA píše:
mrJekill píše:
Asi tak nějak,ale mám takový matný tušení,že to neovládá podtlak ze sání,nýbrž přetlak s turba.Mám na tu samou hadičku napojenej budík tlaku turba.

U turba je samozřejmě v sání přetlak. :!:



Jsi si jist?Já měl na mysli sání turba a ne sání motoru do nějž turbo tlačí,tam je samozřejmě přetlak,ale v sání turba je podtlak.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2009 08:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jo ale k cerpadlu vede hadicka, ktera je za turbem :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2009 09:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
V tom případě se omlouvám :oops: :oops: :oops:
Ale,že před turbem je podtlak,za tím si stojím :lol:

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2009 09:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Je, to ti neberu, ale jediny co ej tam napojeny je odvetravani vika ventilu a u airboxu el. mag ventil pro EGR, ale jinak na podtlak se pouziva vyveva (brzdy, egr, ...)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 lis 2009 22:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2009 16:29
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
v tomhle aby se prase vyznalo :D.... takže z toho všeho plyne to, že kdo se chce pustit do týhle matlanice tak musí mít vlastně turbo z 66 a cooler....? aby se vyhnul zbytečným errorům...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 lis 2009 22:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2006 22:25
Příspěvky: 83
Bydliště: Praha 8
turbo i cooler můžeš mít jakej chceš, ale budeš pořát řešit různý průměry u vstupu a výstupu z těch krámů :lol:

_________________
Ford mondeo Mk II 1,8Td kombi 1997 - 2.února 2007 Go motoru http://mondeo18td.rajce.idnes.cz/
Ford mondeo Mk I 1,8 benzin sedan 1994 (rodičů) - Ford mondeo Mk I 1,8 benzín hatchback 1994 (sestry)
Mercedes Benz w124E 300D automat - klima a šíbr http://mercede.s.cz/gallery/v/Patrik124/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2009 01:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2009 16:29
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
takže to zas až taková prdel neni :)...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2009 21:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Citace:
v tomhle aby se prase vyznalo :D.... takže z toho všeho plyne to, že kdo se chce pustit do týhle matlanice tak musí mít vlastně turbo z 66 a cooler....? aby se vyhnul zbytečným errorům...

co sem to tak pročet,tak z toho plyne trošku něco jinýho a to sice že je třeba cooler+turbo včetně sání+čerpadlo
anthAne už si to zkompletoval?

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2009 00:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
nene, čekam na jaro po maturitě... bude se vařit, bude se připravovat na lak, tak to dam dohromady všechno najednou

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 00:03 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
pánové to nemyslíte vážně ... přetlak do turbokolektoru ... :-O .. .samozřejmě že je tam podtlak . .hejbe s membránou kerá je pod pružinou... máš tam napojenej budík na turbo protože ten měřák je dělanej na obrácenym principu... měří podtlak, vyhodnocuje a ukazuje tlak ... čet sem to na tuningshopu u budíku co sem si chtěl koupit .. a jestli někdo udělá takovou pytlovinu že osadí motor 51 KW turbem a intercoolerem z 66KW tak mu docela fandim na takovejch 10 tkm :smt006 . .protože na to ten motor neni dimenzovanej a dlouho to nevydrží .. přinejmenšim pudou do háje šály na klice, pak čepy na pístech atdatdatd ... :!:

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 00:05 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
a s tim podtlakem je to jistý, když se mi pos*al turbokorektor tak mi motor lítal do max. otáček samovolně a nešlo to chcípnout .. bylo to tím že TK pouštěl naftu do turba a následně do motoru.... takže je jasný že je tam podtlak ... vyplývá to i z pozice zapojení té hadičky na turbu ... je před místem kde de vzduch do tlaku .... před turbínou...

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 13:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Frogyman píše:
... a jestli někdo udělá takovou pytlovinu že osadí motor 51 KW turbem a intercoolerem z 66KW tak mu docela fandim na takovejch 10 tkm :smt006 . .protože na to ten motor neni dimenzovanej a dlouho to nevydrží .. přinejmenšim pudou do háje šály na klice, pak čepy na pístech atdatdatd ... :!:
Né že bych tu nějak chtěl bránit demokratickýmu projevu, ale na tohle musím zareagovat....jak si na to přišel, že motor půjde do háje a že na to nejni dimenzovanej...?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 15:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
No je to úplně stejný, ne?

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 109 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz