fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 240 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ventily
PříspěvekNapsal: 23 úno 2009 19:05 
Offline
Nováček

Registrován: 23 úno 2009 18:55
Příspěvky: 1
Bydliště: jMor
Zdar všichni co už to máte spravené:) Chtěl bych se ujistit v dedukcích. Zřejmě mám problém s ventilama. Takže, nastartuje skoro hned, ale během 30s by zdechl, takže musím přišlápnout plyn a držet na 2000. Během pár vteřin začnou klesat otáčky a musím automaticky opět přišlapávat aby to nezcepenělo. během další chvilky se zas začínají otáčky zvedat a můžu pustit pedál. Jenže to klape na tři válce a z vejfuku pěkný smrad. No a pak se s tím dá jet, ale je to vydechlý. I po zahřátí trochu klepou hydroštely, za studena zaklepou dost. Teď přesně nevím jestli za to můžou jen hydroštely nebo ventily v čoudu. Jezdí i na LPG. Olej je tam zřejmě nějaký mazut 15W40. O oleji na "opravení" vychrochtaných hydroštelů jsou tu protikladné rady. Díky za koment.

_________________
Escort 1.6 16v Zetec 66kW rv93.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2009 19:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nějak mě nenapadá, proč by v tom měl být rozdíl, od mk5 vejš jsou ty kombíky tak nějak stejný, akorát ty starší by mohly mít nějaký úchyt na zátěžák, ale to není na závadu... Ale spíš počkej, jestli se nevyjádří někdo fundovanější...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 09:55 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
Tak mě to kluci taky potkalo. už mě to auto sere. Nikdy jsem neměl forda a nikdy jsem s žádným autem neměl takový problémy. pořád se na tom autě musí něco srát. Když je zima, no teda dneska ráno ani moc zima nebyla tak mi to zase po dojetí na první křižovatku chcíplo. Jenomže tentokrát když jsem zase chtěl otočit klíčkem tak to točilo jakoby naprázdno, vůbec žádná známka toho že byto chtělo vůbec nastartovat. naštěstí to bylo z kopce tak jsem to spustil dal dvojku a rozjel to takto. Nevíte co s tím chcípáním má společného startování? Včera jsem vyměnil i olej tak jsem doufal že to chcípání přestane protože tu někdo psal že to může být i špatným olejem. ( i po vyměněným oleji to v tom motoře divně cvakalo než se to zahřálo). Kámoš co kdysi dělal ve fordu tak říkal že to chcípání bylo někdy způsobený zasraným nějakým volnoběžným ventilem, že by t chtělo zkusit ho vyčistit. nevíte kterej to je? je to ten navrchu motoru na levé straně? mám 1.6 16v zetec r.v. 97. Koupil jsem si tohle to levnější auto abych mohl momentálně do něčeho investovat s tím aby mě to rok nebo 2 povozilo a šlo do šrotu ale vypadá to že tomuto autu bych měl spíš sloužit já.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 09:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
:-D jj, stejnej pocit jsem mel taky :-D ... ale ja to s tim pocitem kupoval ... takze mi to nejak nevadi ...

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 09:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
toto téma si pořádně pročti a pak ještě máš plastové sání a nebo hliníkové sání ?

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 10:21 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
Myslím že mám hliníkové sání. Jo a taky mi blbne celou dobu ukazatel teploty. Pořád ukazuje skoro minimum. ale to chcípání se objevilo až v posledních 2 týdnech.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 10:22 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
A téma jsem pročetl, dokonce několik témat, ale vidím že těch příčin je milion a nevím od čeho se od píchnou jako první.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 11:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
zda máš toto sání tak je to horší na to vyndání vol. ventilu http://ford-escort-jimmy.wz.cz/vstup/kn ... vis32.html
a zda máš to hliníkové tak je to lepší na přístup a je snad na levé straně
http://skaldal.rajce.idnes.cz/Escort_95-/#IMG_5515.JPG
a to sou teplotou tak dát novej termostat pokud špatně topí a když je to v pořádku tak je špatné čidlo pro budík a to na domečku termostatu, ale dole to horní je pro řídící jednotku
a stím volnoběhem to může bejt vícero věcí

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 11:48 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
jo mám to hliníkový. takže na tom hliníkovým nalevo je ten volnoběžný ventil. Jak poznám že je KO po vizuální stránce, kdybych ho sundal a chtěl pročistit, protože to mi někdo radil. Nebo nedá se poznat od oka? jinak auto topí všechno je v pohodě, takže to bude jak píšeš čidlo pro budíky. Toto čidlo ale nemůže mít nic spolenýho se chcípáním že?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 13:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
to čidlo se chcípáním nic společného nemá a ten volno. ventil můžeš odpojid, sundáš konektor a pak ho zase zapoj a odpoj váhu vzduchu a atd.a když uslyšíš změnu v chování motoru tak jsi to asi našel a pak ještě přesné místo toho volno. ventilu neznám, ale bude na tom hliníkovém paroží sání

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 13:45 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
jo na tom hliníku je. zkusím to odpojit a uvidím jestli to způsobí nějakou změnu. váha nevím kde je, ale zksím něco poodpojovat a uvidím. díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 14:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
tak váha vzduchu je u vzduchového filtru a to tady akorát u tebe to bude blíž k přední přepážce
Obrázek

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 15:22 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
děkuju ti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 17:17 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
po startu se to zase dusilo jak prase, ujel jsem cca 10 km aby se to zahřálo a drželo otáčky. pakjsem za běhu vytáhl kábl ze snímačena tom hliníku nejspíš je to teda ten snímač volnoběhu a motor zdechl. jak jsi říkal že kdyby byl špatný tak po odpojení motor něco udělá, tak toto namená že je ten snímač špatný jo? mi ale přijde logický že po odpojení volnoběh spadne. jak to je?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 17:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
roman.km píše:
po startu se to zase dusilo jak prase, ujel jsem cca 10 km aby se to zahřálo a drželo otáčky. pakjsem za běhu vytáhl kábl ze snímačena tom hliníku nejspíš je to teda ten snímač volnoběhu a motor zdechl. jak jsi říkal že kdyby byl špatný tak po odpojení motor něco udělá, tak toto namená že je ten snímač špatný jo? mi ale přijde logický že po odpojení volnoběh spadne. jak to je?

Volnobeznym ventilem muze byt jedine to, ze ti bude zlobit volnobeh. Bud moc vysoky nebo nizky (prip. to bude az chcipat). Rozhodne volnobeh.ventil nemuze zpusobovat duseni motoru za jizdy (= pri pridanem plynu).
Dusi se to JENOM kdyz mas uplne sundanou nohu z plynu ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 17:57 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
jasně šak jsem to popisoval. nastartuju zastudena, motor naskočí, ujedu kousek na první křižovatku dám neutral a motor zdechne, nastartuju, motor zdechne, musím mít nohu na plynu abyto nezdechlo. po zahřátí se chová úplně normálně. jinak při jízdě to nezdechne ani za studena, jen na volnoběh. jinak než se zahřeje tak tomá i snížený výkon. po zahřátí naprosto vše OK


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2009 20:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
roman.km píše:
jasně šak jsem to popisoval. nastartuju zastudena, motor naskočí, ujedu kousek na první křižovatku dám neutral a motor zdechne, nastartuju, motor zdechne, musím mít nohu na plynu abyto nezdechlo. po zahřátí se chová úplně normálně. jinak při jízdě to nezdechne ani za studena, jen na volnoběh. jinak než se zahřeje tak tomá i snížený výkon. po zahřátí naprosto vše OK

Mně to dělalo a dělá taky, stejný projev,neřeším to. Ještě by to mohl být ventil odvětr. klikovky resp. haička co vede k němu (může být prasklá).
Moje řešení: Stačí v zimě když nastartuju, stačí počkat cca 30 sekund na místě (nebo max. minutu),mezi tím si oškrábu sníh, nebo jen ta posedím, nerozjízdět se hned, to mému autu stačí. Případně když zastavuju na první křiž. tak preventivně masíruju trošku plyn.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2009 20:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
:-D Také to tak řeším. :mrgreen:

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009 08:32 
Offline
Nováček

Registrován: 03 lis 2009 08:52
Příspěvky: 18
Hm zkusím to teda tak dělat než to vyřeším. Jen mě zarazilo že to ještě nedávno když bylo auto po ránu fakt namrzlé nedělalo a pak to najednou začalo dělat i když ráno nemrzne. I když odpoledne jedu z práce. Tak nevím na co se mám připravit až doopravdy začne mrznout.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009 18:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2008 13:36
Příspěvky: 798
Bydliště: Hodonin
A co tak proměřit čidlo teploty pro řídící jednotku,to bývají první příznaky .

_________________
Escort 1.6efi 1990 105 ps. prodáno po 10 letech.
Escort sedan 1,6 16v 1996 88 ps. E, brzdy RS.-Rozkradeno,sešrotováno.
Ford Focus combi 1,8 16v 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 240 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz