je to jednoduchý, v autě to mám a v první řadě to fakt nebylo kvůli frajeřině, ale kvůli tomu, že jsem měl zbaastlenou elektriku v autě, špatně mi funguje 3. startovací poloha (respektive nejde furt
) a tohle byla nejelegantnější alternativa, jinak, jde to pomocí jednoho relé, spínacího tlačítka a asi 2m drátu aspoň 1mm2, já mám 1,5mm průřez... cívku relé zapojíš jednou stranou na 15ku, kterou zapneš klíčkem a druhou na kostru a kontakt relátka na 50ku - na cívku startéru a buď 30ku nebo 15ku, to už je jedno, prostě aby ti tlačítko při sepnutí přez relé který jde jen se zaplým zapalování (15ka) seplo plus na cívku startéru... mělo by tam týct něco okolo 10A, tak proto takovej průřez. Ovšem se bojím o to, že kdybysis při už natočeným motoru omylem ťuknul do start engine button
tak by se to zubům na setrvačníku nebo startéru nemuselo líbit, proto o víkendu budem předělávat tohle zapojení na systém s blokací startování.... což je o dost složitější...
Startovací tlačítka se dají i koupit, ale to většinou bývá jen povel pro řídící jednotku co já vím
ale možná se pletu...
Když bude zájem tak dovalím schéma s blokací startování při již zaplým motoru
_________________
Ford Escort 1.8 TD, r.v.1996, ABS, 2xpytel, šíbr a rádio Sony Xplod na kazety