fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 08:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 pro 2009 20:47 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
No garáž mám, studenou, ale je to pod střechou. Právě jsem měřil baterku a má 12,6 V a to už motá hodně blbě. Dělá to tak každou zimu, vždycky nakonec nastartovala, ale chvíli jí to dá.
A když slyším ten umíráček při startování, tak mám vždycky dech zatajenej :-D Proto teď přemýšlím o tom udržovači. Ale musel by to být markantní rozdíl, dát do toho pětikilo a nepozorovat zlepšení ... proto se na to ptám.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 pro 2009 20:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
já přemejšlim koupit 95Ah baterku:) mám tam teď 74? Ah a po ránu to je nic moc:(

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 pro 2009 21:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Když je teplo (20°C+) tak na kontrolku, když mi venku neni zima v mikině(10-20°C), tak jednou na relé, pak na kontrolku a startuju. Když mi je zima v mikině a nemrzne, tak dvakrát relé a pak po zhasnutí kontrolky startovat. A když mrzne, tak protočit hned bez žhavení(tak 5 otočení), pak 2xrelé a na kontrolku točit a doufat, že mi nevyskočí motor z auta :-D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 01:10 
Offline
Nováček

Registrován: 21 čer 2009 22:32
Příspěvky: 15
Bydliště: olomoucko
Tady u nás olomoucko (-10),baterka 55ah,2xnažhavím a už to maká,ale dal jsem tam čerpadlo bosch z 1.6td passata,protože to lucas-mělo minulou zimu problémy,jak kdyby bylo vylágrovaný a teklo,ale nikde nic,no a s tím boschem,to po nastartování-má hned pravidelnej chod :)

_________________
Ford Escort 1.8td rv.98 vozí manželku.....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 01:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
taky mi tu leží v garáži čerpadlo BOSCH z 16TD golfa... dost o něm přemejšlim, ale to už bych rovnou udělal rozvody a na ty nejsou love

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 08:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Mohu potvrdit, ze mi taky pomahalo, kdyz sem prisel a protocil motor (tak 2-3 otacky) a pak nazhavil a mnohem, ale mnohem lepe to startovalo a tocilo

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 09:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Niraj píše:
Chlapi, už je to starý téma, ale zakládat nový se mi nechce....
Máte někdo zkušenosti s udržovačem baterií.
Když dobiju baterku nabíječkou, tak tejden točí jak ďas, ale pak už je to slabší a slabšííí a slabšíííííííííí, ...... Tak jsem si říkal, že bych auto vždycky přes noc napojil na ten udržovač, jestli by to bylo znát.
Něco jsem našel na netu, parametry 12V/100mA pro baterie od 80Ah. Cena kolem 500,-, což je dost. Tak jsem si tak říkal, že naprosto stejný parametry má ledasjakej adaptér, kterej se běžně používá doma. Jen upravit výstup tak, aby se to dalo někde přidělat do auta na + a -
Co vy na to? A jak ty zkušenosti?


No myslím že pokud je garáž tak to smysl má. Asi bych to řešil tak že bych u nějakého nepotřebného parametrově vhodného adaptétu uřízl koncovku a na konec připevnil koncovku do zdířky zapalovače, která se dá koupit za pár Kč a můžeš tu baterku udržovat přes ten zapalovač.Jen je potřeba dát bacha na správné zapojení + a -. Jinak ale koukám že jestli má baterka po noci 12,6 tak to je ještě celkem v pohodě. Zkoušel jsi kontrolovat i žhavení? Mi jednou odešly všechny 4 žhaviče a i v mraze jsem to nastartoval i když ne vždy (někdy to baterku vymlátilo). Protože jsem je měl jen necelý rok tak jsem něvěřil tomu že by to mohly být žhaviče a když mi to nedalo a otestoval jsem je tak všechny byly KO. Takže jestli máš i třeba jen jeden vadný tak ti to může startovat hůř.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 19:22 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
to all:

-nad "větší" baterkou taky přemýšlím. Koupil jsem před 2 roky Perion 74Ah a jsem s ní nespokojenej od začátku. Ale třeba to není baterkou ale něčím jiným. Přesto bych to zkusil.
- mám taky podezření na "načnutý" čerpadlo, někdy v zimě mi to při volnoběhu drbe motorem, jak by vynechával válec, čoudí to, smrdí nafta jak u avie ... Vstřiky min. týden na kontrole, vše ok, rozvody loni nový. takže jestli je v něm něco naprd, tak to startování může být marný kvůli tomu. nebo rozčasovný čerpadlo... vím já? jen na rozdíl od zdejších šťastlivců se mi žádný další do ma neválí :D
- já v zimě startuju tak, že protočím motor hned po usednutí, pak žhavení 1x na relé + 1x kontrolka. Při tom prvotním protočení to vypadá, že je baterka už úplně KO jak to sotva točí, po nažhavení je to už znatelně lepší, ale přeci jen to chvíli trvá (tak další 5 otočení)
- se žhavičkama to právě spoléhám na to, že jsem je cca před rokem a půl komplet měnil. jak tak čtu, jistota to ale není. zkusím zkontrolovat. ale to jejich vyndávání, to je teda kruťárna, vůbec se mi do toho nechce
- s tím udržovačem jsem to myslel přesně tak. najít podobné parametry u adaptéru, ustřihout konec, dát koncovku do zapalovače. jen nevím, jestli origoš v sobě nemá něco podstatnýho bez čeho to nebude fachčit, případně abych něco neodpravil v autě

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 22:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
Niraj píše:
to all:

-nad "větší" baterkou taky přemýšlím. Koupil jsem před 2 roky Perion 74Ah a jsem s ní nespokojenej od začátku. Ale třeba to není baterkou ale něčím jiným. Přesto bych to zkusil.
- mám taky podezření na "načnutý" čerpadlo, někdy v zimě mi to při volnoběhu drbe motorem, jak by vynechával válec, čoudí to, smrdí nafta jak u avie ... Vstřiky min. týden na kontrole, vše ok, rozvody loni nový. takže jestli je v něm něco naprd, tak to startování může být marný kvůli tomu. nebo rozčasovný čerpadlo... vím já? jen na rozdíl od zdejších šťastlivců se mi žádný další do ma neválí :D
- já v zimě startuju tak, že protočím motor hned po usednutí, pak žhavení 1x na relé + 1x kontrolka. Při tom prvotním protočení to vypadá, že je baterka už úplně KO jak to sotva točí, po nažhavení je to už znatelně lepší, ale přeci jen to chvíli trvá (tak další 5 otočení)
- se žhavičkama to právě spoléhám na to, že jsem je cca před rokem a půl komplet měnil. jak tak čtu, jistota to ale není. zkusím zkontrolovat. ale to jejich vyndávání, to je teda kruťárna, vůbec se mi do toho nechce
- s tím udržovačem jsem to myslel přesně tak. najít podobné parametry u adaptéru, ustřihout konec, dát koncovku do zapalovače. jen nevím, jestli origoš v sobě nemá něco podstatnýho bez čeho to nebude fachčit, případně abych něco neodpravil v autě

To je normalni ze to toci pomalu mne to dela taky,a to sem tam dal silnejsi zrepasovany starter novou silnou baterku,nove zhavice,stalo me to pet litru a zadna valna zmena toci pomalu a chytne vzdycky za 3 az 5 sekund toceni,tak jestli ti to chyta tak to neres.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 23:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Tak tak, kdo říká že mu TD nebo D chytá na převalení tak kecá :-D

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 00:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
zde. píše:
Tak tak, kdo říká že mu TD nebo D chytá na převalení tak kecá :-D

mě chytá i bez žhavení na převalení... ale když je ohřítej no :-D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 00:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Tak to jo, ale takhle po ránu, he? :-D

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 10:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 09:32
Příspěvky: 124
Bydliště: Jičín
Hele, vy tady píšete, že máte čerpadlo z pasata. Moje čerpadlo už na tom je podle slov servisu hodně špatně. doma čerpadlo z escorta, o kterým nevím jak na tom je a ještě čerpadlo z golfaII 1.6D, který je 100% v pořádku. Ty čerpadla se dají bez problémů zaměnit?

_________________
František - Escort Combi 1.8D, 08/96 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 11:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Chce to trochu úprav.... http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2960&postdays=0&postorder=asc&start=84

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 12:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 09:32
Příspěvky: 124
Bydliště: Jičín
tak tam dám to forďácký a budu doufat...

_________________
František - Escort Combi 1.8D, 08/96 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 12:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2006 14:37
Příspěvky: 5648
Bydliště: Trutnovsko
napiš ACE MAJKYmu,ten tam měl boschácký čerpadlo a byl spokojenej,řekne Ti víc.

_________________
Ford Orion 1.8 16v,r.v. 92,77kW,supersport -40/-40,RS nárazník,RS volant,15 alu,BYLO
Ford Escort RS2ooo,r.v. 91,110kW,bilstein + eibach -40/-40,recaro, BYLO
Ford Mondeo Combi 1.8 16v,r.v. 99,85kW,el. okna, zrcátka, výhřev čelního okna,klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,0TDDi,r.v.01,85kW,el. okna, zrcátka, klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,2TDCi, r.v.06, 114kW, výbava Titanium X

Galerie FordFans


Možnost nákupu na Allegro.pl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 13:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Panove, ja mohu s radosti konstatovat ze muj temer 13 let stary mondas (220tkm) po instalaci nove autobaterie 72Ah za 1200kc startuje i v techto mrazech tak jak pulce z vas v lete a nebal bych se otocit klickem i v -20°C....

Mimoto mi zmizel ten modry oblak dymu po startu a prestal mi blbnout central, holt zdrava baterie je dulezitejsi nez jsem si myslel........

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 17:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
no mám objednanou do mondea 95Ah tak uvidíme jak to bude startovat. dneska ráno po 2dnech stání mě zachránily až startovací kabely a celkově asi minuta točení:(:(:(

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 17:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
No, jednak nevim jak jsi tam tu 95ku narval, ale kazdopadne nedelas dobre, precti si nazory na diametralne vetsi baterii na fordclubu....
Alternator s tim bude mit problemy.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 17:46 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 lis 2008 02:23
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha
Tak me dneska nechalo auto rano jet sockou...proste sem nenastartoval v tyhle zime (a nebo bych dodelal baterku)...ale vsim sem si ze se odmlcela kontrolka zhaveni, takze bude asi zhavici svicka v pr... :( takhle pred vanocema parada :-))

_________________
Ford Focus kombi 2004 1.8TDCi/74kW, Comfort Ultra line


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz