Jo, zkoušel, někdy je to se zasyčením a s mohutným probubláním, někdy naprosto bez jakéhokoliv projevu. Naposledy, když k tomu došlo jsem to ovšem nezkoušel, při jízdě k pumpě jsem měl ovšem pocit, že jedu na nějaké zbytkové páry, jak to nejelo (kuckání, žádný tah). Přitom do vypnutí tankovací pistole jsem natankoval 37,9 l naturalu. Jakmile jsem natankoval, při odjezdu od benzínky sice také nějaké prkenné a tah nic moc, ale s tou cestou k pumpě se to nedá srovnat. Od tankování mám nyní najeto kolem 160 km a jede to již vcelku normálně, řekl bych, že se to postupně lepší.
Zamýšlím sundat ten odvzdušňovací ventil, prověřit ho a případně na omezenou dobu nahradit nějakou propojovací trubičkou, abych věděl jistě, že je to tím. Pak sehnat jiný.
Měřil jsem tlak na liště vstřikování a naměřil asi 180 kPa (se starým palivovým filtrem byl 150 kPa), nemám ale kvalitní manometr, určitě měří míň.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|