fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 09:14 
Offline
Forďák

Registrován: 25 srp 2009 11:19
Příspěvky: 60
a jak to řešíte ne pumpě? bere vůbec stojan čepování dvou druhů paliva najednou?

Varianta, že načepuji 5l benzínu, jdu zaplatit a potom plnou nafty, no nevim :))) samozřejmě by to řešila kanystr s předkoupeným benzínem, ale kde ho v bytě skladovat :)))

_________________
Escort MK-VII Combi 1996, 1.8D 44kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 09:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 26 čer 2008 22:34
Příspěvky: 1605
tak na některé pumpě to je problém a někde nee ináč bych si s tím nelámala hlavu bo u nás němci zásadně půl hodiny u stojanu a syslej do kanystrů takže bych si nelámala hlavu s tím že bych vzala benzín zaplatila a pak naftu holt to zabere víc času ale co s Fordem nesežere čas že :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 09:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 17:04
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
BERUSKA1.6D píše:
vzhledem k tomu že je stále uváděn větší poměr nafty tak by se startem neměl bejt problem teda aspoň já ho nikdy neměla 8)

myslel jsem to tak, kdyz bude benzinu vic jak 50% vuci nafte...

killerGBU píše:
a jak to řešíte ne pumpě? bere vůbec stojan čepování dvou druhů paliva najednou?

Varianta, že načepuji 5l benzínu, jdu zaplatit a potom plnou nafty, no nevim :))) samozřejmě by to řešila kanystr s předkoupeným benzínem, ale kde ho v bytě skladovat :)))

myslim ze druha varianta je spravne, tedy natankovat benzin, jit zaplatit a potom az to mastny...
ono jde spis o to ze u nas na vetsine pump maj naftu maximalne do -20 , takze pokud netankujete nejaky zbytky z leta a neni vic jak -20 stupnu, tak by nemel bejt problem... v opacnym pripade si muzete z ty nafty delat treba svicky :D

_________________
Sierra 2.0 OHC po smrti...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 09:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 26 čer 2008 22:34
Příspěvky: 1605
mno v knížce píše aj 50 na 50 ale to mi přijde hodně teda pokud nejste experti jako moje kamarádka která do nafťáka natankovala benzín a pak se divila že jí auto po cestě zdochlo :lol: :lol: :lol: ináč jako prevence je fakt při normál mrazech ten vif zimní jsem s ním maximálně spokojená a opět pravidlo nejdřív nalít příměs a pak natankovat ináč vám ta příměs zůstane spíš na okraji nádrže než v naftě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 10:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
BERUSKA1.6D píše:
mno v knížce píše aj 50 na 50 ale to mi přijde hodně teda pokud nejste experti jako moje kamarádka která do nafťáka natankovala benzín a pak se divila že jí auto po cestě zdochlo :lol: :lol: :lol:


No ja tankuji do dvou aut a jedno ma benzin a druhe naftu , tak vzdycky stojim u stojanu a premyslim co tam vlastne prijde :D zatim jsem se nespletl, ale clovek nikdy nevi :D

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 10:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 26 čer 2008 22:34
Příspěvky: 1605
no to joo ale když ona tim dieslem jezdila už nějakej pátek :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 19:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
benzinem v nafte pomalu ale jiste znicite motor,to je jen fakt nouzovka kdys uz to zamrzne.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 19:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
tata dava do nafty aditivum od Castrolu a nafta mu ani v -25 nikdy nezamrzla ani nijak nehoustne, spis ma problem, ze ten motor nechytne, nebot se dost nezahreje, ale nafta nemrzne, sice on to aditivum tam lije cely rok, protoze to ma i cistici ucinky.
Je to opel kadet 1,7D 90r :D ma to asi vykon 3,5chcipleho kone, ale spotrebu 5l, jezdi to kazdy den aspon 100km a po 200000 najetych km ten motor jede porad stejne.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 02:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 26 čer 2008 22:34
Příspěvky: 1605
jj do 90 roku byl skorem každej lokotraktor držák a tím že to má toho 3,5 chcíplého koně to taky pořád jezdí aneb,, nemá ráda ty elektronický serepetičky v autech to je samej imobilizer a omezovač a kdo ví co všechno" čím víc elektro tím víc se to ser.... nechci to zakřiknout ale je mi až smutno když vidim ty problémi co tu řešej s autama a já s Berunkou mám klid taky mám jen pár oslíků spíš než koní ale SPOLEHLIVEJCH :-D :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 02:21 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 17:04
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
hubert píše:
benzinem v nafte pomalu ale jiste znicite motor,to je jen fakt nouzovka kdys uz to zamrzne.

cim presne? pomalu ale jiste to zhuntujes i normalnim provozem...
a co ze to kde zamrzne?

_________________
Sierra 2.0 OHC po smrti...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 02:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 26 čer 2008 22:34
Příspěvky: 1605
taky netvrdím rvát tam benzin imer :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 17:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
bik3r píše:
hubert píše:
benzinem v nafte pomalu ale jiste znicite motor,to je jen fakt nouzovka kdys uz to zamrzne.

cim presne? pomalu ale jiste to zhuntujes i normalnim provozem...
a co ze to kde zamrzne?


Spis nez motor trpi vstrikovaci cerpadlo hlavne lucas kterej je ve vetsine escortu je na cokoli jineho nez nafta hrozne nachylnej
od mazani cerpadla az po agresivitu ke gumickam, uz samotna ceska nafta stoji zahovno a jeste naradena benzinem

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 17:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
mikirc píše:
Je to opel kadet 1,7D 90r :D jezdi to kazdy den aspon 100km a po 200000 najetych km ten motor jede porad stejne.


Po dvaceti letech by to mělo mít najeto víc ne? :lol:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 20:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Taky dávám benzin je to nejlepší volba, ono ty aditiva taky v -20 udělaj prd, kdežto benzin ten parafin stále rozpouští. :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 21:04 
Offline
Nováček

Registrován: 25 úno 2008 20:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Hradec n. Mor.
No s tou naftou je to prý opravdu tak. Údajně moderní elektronicko-naftové motory vyžadují suchší naftu, u které je tak dosaženo lepšího cetanového čísla - vyšší výkon. Taky je údajně důležité z jakého vrtu nafta je (snad podle obsahu síry).
Jeden kamarád dlouholetý bagrista byl na školení, kde jim pracovník servisu JCB nebo CAT (to už nevím) říkal, že by bylo dobré dávat např. do 20-litrového kanystru nafty cca 1dcl motorového oleje. Nic se tím prý nezkazí, ale na mazivosti je to znát, za což je čerpadlo vděčné. Ale osobně to odzkoušeno nemám.

Jinak jen takovou perličku k tomu ředění. Mme velice pobavilo, když mi děda říkal, kterak po válce, jako začínající řidič (shodou okolností na nákl. vozidle Ford tuším), ředili naftu v zimě petrolejem. A ten bych řekl, že je mastnější. Ale to bylo jen tak naokraj.

A ke značkám čerpacích stanic: Někde na netu jsem četl příspěvek člověka, který bydlí v Litvínově poblíž rafinérky. V diskuzi se všichni hádali, která čerpačka je lepší a on byl velice udiven, proč to všichni neustále řeší. Z jeho bytu prý denně viděl kamiony i vlakové cisterny s různými názvy čerpacích, ale plnili je všechny jen jedním druhem nafty.

_________________
Ford Escort 1,6D, 1987


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 21:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Řeší, protože už v tom Litvínově si ty určitý čerpačky aditivujou tu svojí cisternu...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 22:25 
Offline
Nováček

Registrován: 25 úno 2008 20:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Hradec n. Mor.
No já jsem rád, že tohle neřeším a nikdy jsem neřešil. Jen mám pocit, že kdybych, na doporučení sta lidí, načepoval naftu u stanice červené barvy, tak mi dalších 100 lidí vynadá do hňupů, protože jejich oblíbená čerpačka modré barvy je přece ta nejlepší a vozidlo jede snad ještě lépe než před 300. tis. km.

Zkrátka jsem rád, že mám to malé zvířátko 1,6d, které papá vše, co je jen trochu mastné a teče, naprosto je mu jedno, jestli to má aditivum takové nebo makové, jestli je nafta nová nebo řádně uleželá. A proto se bojím chvíle, kdy bych jej musel dát pryč a pořídit si vůz pracující na principu náhodných pokynů ŘJ, čidel a snímačů a mé nohy na plynovém pedálu.

_________________
Ford Escort 1,6D, 1987


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 22:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
minisec píše:
..proto se bojím chvíle, kdy bych jej musel dát pryč a pořídit si vůz pracující na principu náhodných pokynů ŘJ, čidel a snímačů a mé nohy na plynovém pedálu.

Přesně tak, jsem rád že nejsem sám.

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 23:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
benzin v nafte zvisi bod horeni a pak to bude chytat pri mene stupnich,mensim tlaku,to znamena ze ti to v motoru bude chytat uz pred horni uvrati a tim namahas klikovy mechanizmus i to hure jede.Cerpadlo primaznes olejem a je to.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2010 10:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 17:04
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
bobr píše:
Spis nez motor trpi vstrikovaci cerpadlo hlavne lucas kterej je ve vetsine escortu je na cokoli jineho nez nafta hrozne nachylnej
od mazani cerpadla az po agresivitu ke gumickam, uz samotna ceska nafta stoji zahovno a jeste naradena benzinem


Mazivost je mozna jedina vec ktera se zhorsi, proto jsem psal, ze lepsi nez benzin je petrolej... jinak benzin je k temhle vecem min agresivni nez samotna nafta (v dnesni dobe i s primesi repky)...

hubert píše:
benzin v nafte zvisi bod horeni a pak to bude chytat pri mene stupnich,mensim tlaku,to znamena ze ti to v motoru bude chytat uz pred horni uvrati a tim namahas klikovy mechanizmus i to hure jede.Cerpadlo primaznes olejem a je to.


snizi se cetanovy cislo, to jo, ale ne zas tak razantne aby dochazelo ke klepani motoru...

_________________
Sierra 2.0 OHC po smrti...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 125 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz