fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2004 08:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Já mám asi v háji termostat a néé čidlo... po dálnici N, po městě N - A a při Ačku mi spíná větrák chladiče...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2004 03:25 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
to Milan:

Ja mam teda 1.4 EFI, s ohrivanim (ani s prehrivanim) motoru problemy nemam. Rucicka i vetrak mi slapou presne tak, jak tu pises. Auto mam 2 roky a dela to tak od zacatku.

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2004 13:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Už se to probíralo několikrát a teploměr každému ukazuje jinak. Chtělo by to přesný měřák. Pokud teplota nějak výzamně nekolísá a větrák spíná, tak bych se nad tím nepozastavoval. Mě také ukazuje ručička teploměru méně než má, ale před výměnou termostatu to bylo ještě horší.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Kolísání teploty chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 18:08 
Mě snad jedinýmu se drží ručička těsně před červeným ( ventilátor neběží ), co jsem si tady přečet, typuju to na spodní čidlo na termostatu. Ale je k tomu strašnej přístup, nepřečtu označení čidla, a auto potřebuju každý den, nemůžu tedy vypustit vodu, voddělat hadici, vyndat čidlo a objednat u Kelyho a čekat až to přivezou ( i když většinou do příštího dne ). Moc by mi pomohlo, kdyby někdo věděl označení toho čidla. Dík

Ford Eskort 1,8 Zetec 16V r.v. 97


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2005 10:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
Ahoj lidi.
Nechtěl jsem kvůli tomu zakládat nové téma, tak se ptám tady. Když jezdím teď v létě bez klimy, tak mi teploměr ukazuje normální teplotu. Ale když do toho pustím klimu, v poslední době je skoro pravidlem, že teploměr spadne úplně dolů, jakoby vůbec nefungoval. Když klimu vypnu, tak do 3 minut vystoupá teplota tam kde má být. Ale ne postupně, jakoby se motor zahříval, prostě najednou vyjede. No a když jedu teda s tou klimou, tak se většinou stane, že se ručička už ani nezvedne. Nevím, jestli to je tím čidlem, prostě v elektrice, co se týká teploměru, nebo to může dělat nějak termostat, to ale asi nemá nějakou souvislost s tou klimou ne? Nevěděli byste někdo? Díky

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2005 12:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No když je zaplá klimatizace, tak je každou chvílí seplý ventilátor a chladič funguje s větší účinnosti než bez ventilátoru. To je asi každému jasné. Chladíci systém funguje tak, že do okruhu chladiče je vpuštěna kapalina pouze tehdy, když je otevřený termostat a tedy kapalina v motoru teplejší než otevírací teplota termostatu. V tvém případě bude termostat propouštět i když je teplota kapaliny v motoru nižší než otevírací teplota termostatu. A jak jsem na to přišel? Kdyby tomu tak nebylo tak po spuštění ventilátoru by neklesala teplota na ukazateli, ale uzavřel se termostat a teplota zůstala ve středu pole nápisu NORMAL.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2005 12:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
Já jsem ale ocas :oops: :roll: . Máš svatou pravdu, měl jsem víc zapřemýšlet a ne hned psát. Díky

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz