zdar.měl jsem obdobné podobné problémy.bohužel pro tebe né ty samé.
jako první zkontroluj, zda máš z rozdělovače správně kabely k příslušným válcům - ano toto se mi povedlo při výměně svíček - nemám totiž různé délky kabelů a dva jsem prohodil
auto ale nastartovalo (těžce,ale přece), nicméně na 4 válce samozřejmě nešlo.
Jako druhou věc zkontroluj, zda máš dobře zasunutou měrku hladiny oleje - nechápu proč, ale to auto nejde nastartovat(u určitých roků výroby), když to pořádně netěsní (měrka, nálevka - toto jsem vyčetl na angl. fórech). já měl zkušenost, že mi praskla hadice, co vraci olej z turba do vany a trvalo mi týden den než jsem přišel oč jde. Auto šlo roztlačit, ale nastartovat ne. Že z toho tekl olej atd. je věc druhá, páč ta hadice není skoro vidět...
Jako třetí vyzkoušej (jak psal MARIS výše) sundat vzduchový filtr a s nějakým kolegou zkus startovat tak, že jeden bude rukou otevírat tu váhu vzduchu/podtlaku nebo jak říkáš vzdouvací klapku, prostě ten hýbací nesmysl pod vzduchovým filtrem;-) co určuje množství paliva.
Jako čtvrté bych zkusil vyměnit svíčky. Když jsem proháněl fichtla, krosky, jawy atd. tak se stávalo, že svíčka dávala jiskru za "normálního" tlaku, ale když jsem ji namontoval, tak to prostě nejelo. V autě jsem se s tím ale nesetkal. Pro "štouraly" podotýkám,že nejsem odborník na zapalovací svíčky a fyziky mám jen tři semestry na vysoké.
Jako páté je samozřejmě rozdělovač - k tomu by to směřovalo,ale říkáš že načasované to máš a jiskru to dává (otázka je v jaké poloze pístu) s tím ale zkušenost nemám - naštěstí.(pro tebe bohužel)
Jako šesté už mě nic nenapadá, ale určitě jako poslední bych začal "jebat"do toho rozdělovače paliva:-) - otázka však je, pokud to bylo předtím funkční - prostě jestli to auto s tím jezdilo, pak jste to vymontovali a namontovali jinam nebo vůbec netušíte, jestli ten rozdělovač paliva a celé "TO" vůbec fungovalo. Pak to tím rozdělovačem být může. nicméně si myslím, že by to dávalo buď chudou nebo bohatou směs, takže by se ten motor v určitých otáčkách chytil na všechny válce nebo alespoň náznak.
Řídící jednotka a čidla taky podle mého názoru neudělají, že by to šlo na dva/tři spíš by to nešlo vůbec nebo nějak nepravidelně. Na nastartování by mohl mít vliv leda ventil studeného startu a ješte jakýsi, ale to by nedrželo volnoběh nebo by to studené zdechalo.po přidání plynu by tu fungovalo. opět by to neřešilo to co popisuješ. Je to přeci jen mechanické elektronicky řízené vstřikování. Funguje to prý i bez té elektroniky.Nějak:-)
První až čtvrtý krok jsou mé zkušenosti, ty další jsou mé názory. Napsal jsem to s tím, že nechci být chytrolín, ale protože když jsem já potřeboval rady, tak jsem nenacházel. Tak snad ti to trošku pomůže.
Každopádně ten motor je taková černá skříňka:-). může to být úplně něco jiného nebo kombinace věcí, které tu chlapi psali. Jak psal FUTURA, jdi vylučovací metodou a začni tím nejjednodušším...
Měj se