Tak, jsou to dva měsíce a 6 dní co mi to dali z5 s opravenejma rozvodama a zalepenou nádržkou od hydrauliky k servu.. hydraulickej olej teče furt, to mi zase tak moc nevadí i když na stk by to byla ekologická havárie... ale dneska jsem jel z bystrce do centra a v komíně mi z ničeho nic přestal jít posilovač, říkám si, asi je tam málo kapaliny.. vyložil jsem kamaráda na husitské a jel zpět, dojel jsem do bystrce a slyším takový bublání nebo co, mrknu na palubovce svítí dobíjení, říkám si oukej, dobiju po zimě baterku, vypl jsem svštla a rádio, dojedu k baráku a slyším pořád takový bublání.. otevřu kapotu, zhrozím se, zabouchnu kapotu, ...nádržka navodu nafouklá jak balon, a v ní vařící voda, po hodině jsem začal zkoumat co jako kde je problém, dolil jsem tu hydrauliku, ale pak jsem našel pod autem mokrou skvrnu, vodu. nakonec po zevrubné prohlídce jsme našel spadlej drážkovanej řemen. na to že jsou rozvody 2 měsíce starý mi to příde něják dost brzno.. dal jsem to zase sousedovi.. nebyl zrovna moc ochotne, bo je neděle, jen doufám že jsem neuvařil motor a nepraskla ta nádržka na vodu
nevíte z jakýho důvodu může spadnout ten drážkovej řemen?... jinak vše ostatní bude asi ok, bo ten řemen pohání čerpadlo na vodu a a asi aji servo žejo, kdyžtak mě opravte.
jen teď doufám že to nestihne tenhle týden (před vejplatou
) a že to nebude něják finančně náročný. zatím jsem najezdil co to mám do 5 tis km a na opravách zplatil kolem 35tyček..něják mi příjde že to nakonec hodím ze skály a začnu jezdit mhd