capri píše:
Martin_in_Capri píše:
capri píše:
já vim že je to každýho věc a každej má jinej vkus
ale tymahle doplnkama zkurvíš pěkný auto
ty karburátory jsou taky nesmysl na seriovej motor budeto jen víc žrát
Já Ti to řeknu asi tak. Vážím si Tvé práce a respektuji Tvůj názor, ale zkurvit pěkný auto se dá různě a já to jako kurvení nepovažuji. Neřežu do kastle, nelepím na to lamináty a těch pár "kdykolivvratnejch" detailů je jen moje libůstka..
Většina úprav je do kategorie performance a tudíž autu jen prospějí.
Nevím, jak jsi přišel na to, že budu cpát karbecy na SÉRIOVEJ motor.. Blok 2.9, písty 2.8 sražený dokužele, snížený palice, vačka přebroušená na 280°/280°, bezkontaktní zapalování s dvojitou cívkou a krmený ani ne tak Ac pumpou, jako vysokotlakým el čerpadlem, to mi moc jako SÉRIOVEJ motor nepřipadá...
je to samozřejmě tvoje věc taky jsem byl mladej
nevim teda co je na ličkách a tuningovejch sedačkách performance ale píšeš tu pár nesmyslů
přebroušená vačka je nesmysl funguje jen chvíly pak se ojede a navíc vačka sprodlouženým časováním má jiný tvar než serie a docílit toho přebroušením nejde v bloku bych rozhodně nechal 2.9 písty jsou seriově kovaný
vysokotlaká pumpa je na EFI na výkonu ti to nepřidá doporučuju koupit čerpadlo pro karburátory FACET
ale fandim ti a doufám že se ukážeš na nějakejch sprintech třeba na ralsku
Hele, tak kličky, sedačky, zrcátka a další drobnosti jsou z kategorie "kdykolivsundatelných" a nejsou performance. Vačka přebrousit jde a když se následně patřičně tepelně upraví, tak i vydrží poměrně dlouho. Nehledě na to, že vycházím ze zkušeností lidí, kteří tyhle věci už desítky let dělají a mají spoustu věcí vyzkoušených. Pravda je, že 2.9 nikdo z nich takto přesně nestavěl, ale různé variace byli a proto není důvod, aby to nefungovalo. 2.9 písty jsou možná sériově kovaný, ale mají vybrání na výplach válců a tím snížený kompresní poměr - proto dávám písty z 2.8. Jinak co se týče čerpadla benzínu, tak jsem se možná nepřesně vjádřil, ale to co je na fotce pár stránek zpátky a mám to objednaný je přímo FACET pro krmení karburátorových motorů.
Jak to bude poskládaný, zajetý, vyzkoušený, seštelovaný, tak se mnou můžeš na sprintech počítat...