fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 12 bře 2010 22:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
futura píše:
Nejsou to golfacky svetla? Mas nejakej dobrej zdroj? Asi je budu muset honit taky.


Tyhle jsou golfácký - průměr 160mm. Ale Capri má 14.5, takže golfácký tam nedostanu.. Ale zjistil jsem, že E34 má úplně stejnej průměr světel jako Capri..

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 12 bře 2010 22:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
PADY píše:
Kde jsi sehnal ty brzdové hadičky? A jakou mají délku? :smt006


Autokelly.. Výrobce Semperite, ale prodává to Starline.
délka 330mm přední
délka 360mm zadní

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 12 bře 2010 22:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
mariS píše:
pekny vecicky.. hezky si hrajes.. budu muset dojit na exkurzi ;-)


Milerád Tě přivítám...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 12 bře 2010 22:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
capri píše:
já vim že je to každýho věc a každej má jinej vkus
ale tymahle doplnkama zkurvíš pěkný auto
ty karburátory jsou taky nesmysl na seriovej motor budeto jen víc žrát


Já Ti to řeknu asi tak. Vážím si Tvé práce a respektuji Tvůj názor, ale zkurvit pěkný auto se dá různě a já to jako kurvení nepovažuji. Neřežu do kastle, nelepím na to lamináty a těch pár "kdykolivvratnejch" detailů je jen moje libůstka..

Většina úprav je do kategorie performance a tudíž autu jen prospějí.

Nevím, jak jsi přišel na to, že budu cpát karbecy na SÉRIOVEJ motor.. Blok 2.9, písty 2.8 sražený dokužele, snížený palice, vačka přebroušená na 280°/280°, bezkontaktní zapalování s dvojitou cívkou a krmený ani ne tak Ac pumpou, jako vysokotlakým el čerpadlem, to mi moc jako SÉRIOVEJ motor nepřipadá...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 12 bře 2010 23:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Tak dnes mi přišli ty brzdový hadice:
Obrázek

A pak ještě jsem přišel na pár věcí... Jako třeba na to, že ty hadice fakt chtěli vyměnit.. a pak budu muset nový dávat přední brzdový trubky a pak ještě novej brzdovej válec.. Pač ten starej je v háji na odpočinku.
Obrázek
Obrázek

No a standartně pokračování v omalovánkách... :-D
Obrázek

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 00:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 25 úno 2007 14:23
Příspěvky: 3609
kde budes kupovat ty trubky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 09:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
fonz píše:
kde budes kupovat ty trubky?


V Brně na Táborské ulici je firma tuším, že se jmenují J+B a tam ti udělají brzdový trubky takřka na počkání... a stojí to vždycky jen v řádu 1-3 stokorun.

Jinak standartní cesta by byla - koupit měděný trubky a holendry a napertlovat si to sám... Ale s tím je děsná drbačka, tak si to radši nechám udělat a pak si to jen naohýbám jak potřebuji.

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 12:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ja si budu kupovat sadu na vyrobu brzdovych trubek.. je to v podstate jen nejakej rezak kterej nezdeformuje prumer trubky a pak takova roztemovavacka na ten konec.. 6 metru te trubky stoji kolem 250,- a sroubeni je v radech desetikorun.. lepsi nez to merit a jezdit po meste nechat si to nejak delat.. investuju do toho cca 1000,- ale hodit se to bude kdykoliv
sada: http://www.pochman.eu/shop/sada-pertlov ... 9-spr.html
trubky a sroubeni: http://karban.info/cenik.html

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 20:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Maris: Máš pravdu, ale zase na druhou stranu mě se s tím nechce hrát a radši než dělat pokusy a učit se to na vlastním autě, tak si to radši nechám udělat u profíků a budu mít jistotu, že to funguje tak jak má..

Dnes jsem zase popojel a konečně poskládal přední nápravu..

ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Polyurethany nalisovány... Byl to docela porod..
Obrázek

Nové ložiska nalisovány... Byla to pohodička..
Obrázek

Někdo po mě chtěl délku ramen..
Obrázek

Zkouška kol...
Tak 13´ úplně v pohodě..
Obrázek

Ale 15´ nic moc.. Opírají se mi o tlumič, takže budu muset řešit 10mm podložky a tím pádem i delší štefty.. A pak mi i 13´ vylezou o 10mm a tím pádem už nebudou zarovnaný, ale polezou ven.. :-D
Obrázek

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 14 bře 2010 23:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Tak dnes jsem postavil předek na kola a zvedl zadek... Takže zítra se vrhnu na zadní nápravu...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 15 bře 2010 01:12 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2008 22:04
Příspěvky: 221
Bydliště: praha západ
Martin_in_Capri píše:
capri píše:
já vim že je to každýho věc a každej má jinej vkus
ale tymahle doplnkama zkurvíš pěkný auto
ty karburátory jsou taky nesmysl na seriovej motor budeto jen víc žrát


Já Ti to řeknu asi tak. Vážím si Tvé práce a respektuji Tvůj názor, ale zkurvit pěkný auto se dá různě a já to jako kurvení nepovažuji. Neřežu do kastle, nelepím na to lamináty a těch pár "kdykolivvratnejch" detailů je jen moje libůstka..

Většina úprav je do kategorie performance a tudíž autu jen prospějí.

Nevím, jak jsi přišel na to, že budu cpát karbecy na SÉRIOVEJ motor.. Blok 2.9, písty 2.8 sražený dokužele, snížený palice, vačka přebroušená na 280°/280°, bezkontaktní zapalování s dvojitou cívkou a krmený ani ne tak Ac pumpou, jako vysokotlakým el čerpadlem, to mi moc jako SÉRIOVEJ motor nepřipadá...

je to samozřejmě tvoje věc taky jsem byl mladej :-D nevim teda co je na ličkách a tuningovejch sedačkách performance ale píšeš tu pár nesmyslů
přebroušená vačka je nesmysl funguje jen chvíly pak se ojede a navíc vačka sprodlouženým časováním má jiný tvar než serie a docílit toho přebroušením nejde v bloku bych rozhodně nechal 2.9 písty jsou seriově kovaný
vysokotlaká pumpa je na EFI na výkonu ti to nepřidá doporučuju koupit čerpadlo pro karburátory FACET
ale fandim ti a doufám že se ukážeš na nějakejch sprintech třeba na ralsku

_________________
Ford escort mk1 2.0 RS2000 1972 v renovaci
Ford escort mk2 2.0 RS1800 1975 motor cosworth
Ford capri mk1 2.3 turbomay 1972
Ford capri mk3 1.6GT 1979
Ford transit mk1 2.9i 1975
Ford transit mk3 2.9i 1988
Ford fiesta mk2 1.6D 1985 - fakt porno
Ford Scorpio mk1 2.9i ghia executiv
Fiat 500 abarth, Fiat ritmo abarth 130TC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 15 bře 2010 11:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
capri píše:
Martin_in_Capri píše:
capri píše:
já vim že je to každýho věc a každej má jinej vkus
ale tymahle doplnkama zkurvíš pěkný auto
ty karburátory jsou taky nesmysl na seriovej motor budeto jen víc žrát


Já Ti to řeknu asi tak. Vážím si Tvé práce a respektuji Tvůj názor, ale zkurvit pěkný auto se dá různě a já to jako kurvení nepovažuji. Neřežu do kastle, nelepím na to lamináty a těch pár "kdykolivvratnejch" detailů je jen moje libůstka..

Většina úprav je do kategorie performance a tudíž autu jen prospějí.

Nevím, jak jsi přišel na to, že budu cpát karbecy na SÉRIOVEJ motor.. Blok 2.9, písty 2.8 sražený dokužele, snížený palice, vačka přebroušená na 280°/280°, bezkontaktní zapalování s dvojitou cívkou a krmený ani ne tak Ac pumpou, jako vysokotlakým el čerpadlem, to mi moc jako SÉRIOVEJ motor nepřipadá...


je to samozřejmě tvoje věc taky jsem byl mladej :-D nevim teda co je na ličkách a tuningovejch sedačkách performance ale píšeš tu pár nesmyslů
přebroušená vačka je nesmysl funguje jen chvíly pak se ojede a navíc vačka sprodlouženým časováním má jiný tvar než serie a docílit toho přebroušením nejde v bloku bych rozhodně nechal 2.9 písty jsou seriově kovaný
vysokotlaká pumpa je na EFI na výkonu ti to nepřidá doporučuju koupit čerpadlo pro karburátory FACET
ale fandim ti a doufám že se ukážeš na nějakejch sprintech třeba na ralsku


Hele, tak kličky, sedačky, zrcátka a další drobnosti jsou z kategorie "kdykolivsundatelných" a nejsou performance. Vačka přebrousit jde a když se následně patřičně tepelně upraví, tak i vydrží poměrně dlouho. Nehledě na to, že vycházím ze zkušeností lidí, kteří tyhle věci už desítky let dělají a mají spoustu věcí vyzkoušených. Pravda je, že 2.9 nikdo z nich takto přesně nestavěl, ale různé variace byli a proto není důvod, aby to nefungovalo. 2.9 písty jsou možná sériově kovaný, ale mají vybrání na výplach válců a tím snížený kompresní poměr - proto dávám písty z 2.8. Jinak co se týče čerpadla benzínu, tak jsem se možná nepřesně vjádřil, ale to co je na fotce pár stránek zpátky a mám to objednaný je přímo FACET pro krmení karburátorových motorů.

Jak to bude poskládaný, zajetý, vyzkoušený, seštelovaný, tak se mnou můžeš na sprintech počítat... ;)

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 15 bře 2010 13:33 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2008 22:04
Příspěvky: 221
Bydliště: praha západ
fakt tě nechci nějak školit ale věř mi že řebroušená vačka je na nic zkoušel sem to 2 na OHC pak jsem si stejně koupil fabrickou vačku, nejde o tepelnou úpravu ale povrch vačy je cementován to znamená že se rožhavená ponoří do roztoku směsí vyadá to jakoo cementová kaše, to ti tady nikdo neudělá, druhá věc je že vačka s jinou strmostí má jiný nálitek prostě přebroušenim ti tam bude chybět materiál, kup jetou ostrou značkovou vačku třeba piperkams nebo kentkams daji se sehnat od 3tisíc, další věc když změníš časování potřebuješ změnit i časování rozvodů což se u 2.9 na řetězu dělá hodně špatně
jinak s tim motorem každá BRD 2.9 má rovné písty bez vybrání to je 90procent 2.9 na našem trhu
z čeho bude rzdělovač z 2.8 nebo řízenej z 2.9?

_________________
Ford escort mk1 2.0 RS2000 1972 v renovaci
Ford escort mk2 2.0 RS1800 1975 motor cosworth
Ford capri mk1 2.3 turbomay 1972
Ford capri mk3 1.6GT 1979
Ford transit mk1 2.9i 1975
Ford transit mk3 2.9i 1988
Ford fiesta mk2 1.6D 1985 - fakt porno
Ford Scorpio mk1 2.9i ghia executiv
Fiat 500 abarth, Fiat ritmo abarth 130TC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 15 bře 2010 14:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
capri píše:
fakt tě nechci nějak školit ale věř mi že řebroušená vačka je na nic zkoušel sem to 2 na OHC pak jsem si stejně koupil fabrickou vačku, nejde o tepelnou úpravu ale povrch vačy je cementován to znamená že se rožhavená ponoří do roztoku směsí vyadá to jakoo cementová kaše, to ti tady nikdo neudělá, druhá věc je že vačka s jinou strmostí má jiný nálitek prostě přebroušenim ti tam bude chybět materiál, kup jetou ostrou značkovou vačku třeba piperkams nebo kentkams daji se sehnat od 3tisíc, další věc když změníš časování potřebuješ změnit i časování rozvodů což se u 2.9 na řetězu dělá hodně špatně
jinak s tim motorem každá BRD 2.9 má rovné písty bez vybrání to je 90procent 2.9 na našem trhu
z čeho bude rzdělovač z 2.8 nebo řízenej z 2.9?


Přebrousit a cementovat vačku umí p.Němec ve Zlíně.. Umí vačky i dovařovat. Pokud by se objevil Ohledně časování motoru máš pravdu, nebude to jen tak.. To s těma pístama u BRD je pro mě nová informace. Já vycházím z 2.9 BRE.. Takže asi tak. Ale koupil jsem teď scorpio mezityp 2.9 s manuálem, tak se tam musím podívat co je to za motor..
Rozdělovač zatím 2.8 bezkontakt - pokud nebude stačit, tak budu shánět něco lepšího.

Díky za upozornění.. ;-)

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 15 bře 2010 19:09 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2008 22:04
Příspěvky: 221
Bydliště: praha západ
dovařovat vačku no nevim nevim, vačka je monolit fakt bych skočil do fabrický vačky měl jsem vačky od lidí co jsou echt vačkaři a stejně to nebylo ono, bud se ojede vačka a nebo zdvihátka
jinak z rozdělóvačem budeš mít problem 2.9 vačka se točí na druhou stranu
šestiválec se tuní mnohem hůř jak 4válec

_________________
Ford escort mk1 2.0 RS2000 1972 v renovaci
Ford escort mk2 2.0 RS1800 1975 motor cosworth
Ford capri mk1 2.3 turbomay 1972
Ford capri mk3 1.6GT 1979
Ford transit mk1 2.9i 1975
Ford transit mk3 2.9i 1988
Ford fiesta mk2 1.6D 1985 - fakt porno
Ford Scorpio mk1 2.9i ghia executiv
Fiat 500 abarth, Fiat ritmo abarth 130TC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 15 bře 2010 23:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Je zajímavý jak odlišné ET může být a jak to udělá rozdíl na vzhledu auta..
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Brzdový válec po očištění a fouknutí barvou..
Obrázek

Střeva brzdového válce.. Zítra budou nový...
Obrázek

Nový brzdový trubky, před natvarováním a po..
Obrázek
Obrázek

Fabrickou vačku bych samozřejmě nejradši. Co se týče rozdělovače, tak to je v řešení...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 16 bře 2010 22:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Tak jsem dnes zrepasoval brzdovej válec...
Obrázek


A shodil a rozhodil zadní nápravu...
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 10:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Hezky si hraješ. Dík za fotky, napoví. Mě to čeká taky. Ale nejdřív musím udělat místo,tzn ze dvou MkIII ,udělat jedno. A hlavně "vymodlit si " teplejší počasí.

Nevíš kde by se dalo sehnat těsnění pod vodní pumpu? Furt mi to tam sákne,není se čemu divit,když tam chybí :evil: .

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 10:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
PADY píše:
Hezky si hraješ. Dík za fotky, napoví. Mě to čeká taky. Ale nejdřív musím udělat místo,tzn ze dvou MkIII ,udělat jedno. A hlavně "vymodlit si " teplejší počasí.

Nevíš kde by se dalo sehnat těsnění pod vodní pumpu? Furt mi to tam sákne,není se čemu divit,když tam chybí :evil: .


Na jaký auto potřebuješ to těsnění???

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Capri 1980
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 14:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Na Capri s 2,8 V6.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 194 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz