fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 14:05 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
Pořád mi něco píská z prostoru kde jsou rozvody, myslel jsem, že je to klíňák a ten jksem vyměnil a nepřestalo to. Vím že mě rozvody asi neminou, ale nedalo by se to na chvíli utišit třeba silikonovým olejem? Díky za pomoc.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 15:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
nejdřív zkus shodit klíňák (drážkovej řemen)a nastartovat to bez něj - nic se nestane, honí jen servo altík případně klimu a bez toho to taky jede - a uslyšíš jestli to bude pořád pískat nebo ne.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 15:13 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
Řemen jsem sundal a pískání nepřestalo, evidentně to vychází někde z podkrytu rozvodů...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 15:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Pokud to píská odtamtud,měl by to být napínák,popř. vodní pumpa. Dlouho bych to nepokoušel,je to na kompletní výměnu celé rozvodové sady a nejlépe i tu vodní pumpu.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 15:22 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
No je právě divný, že vždy ráno, když nastartuju, chvíli svítí kontrolka dobíjení a nepíská, když prošlápnu plyn, kontrolka zhasne a začne pištět...jsem s toho nějakej makovej už :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 15:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Máš klim,u nebo ne? .. někdo snad řikal že escorti s klimou maj dva drážkovyný řemeny, ale nevím.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 16:35 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
Klimu nemám, je to 1,8d jo a ještě jsem si vzpoměl, že ráno, když nastartuju tak svítí dobíjení a nejde otáčkoměr. Cca po minutě zhasne kontrolka, naskočí otáčkoměr a začne to pištět.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 16:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
to vypadá spíš na alternátor - otáčkoměr si bere data z něj. Já co mam odpozorováno z voltmetru tak po nastartování tak 30 s alternátor ještě nedobíjí, pak sepne, tak by to mohlo bejt ono, ale nějak mi příjde divný, že to dělá i se shozenym řemenem

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 16:51 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
Já ten řemen koupil novej, vyměnil, dotáhl, bez něj jsem to nezkoušel...to bude asi ono, dneska už na to kašlu, zas prší... :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 23:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
asi bude problém v altíku. Zkus někdy ten řemen uplně sundat a nastartovat (bude ti pořád svítit dobíjení) ale tušim že bude po rámusu. Možná bude problém v kladce (to mam já), tak tu kladku zkus jen tak "na sucho" protočit a když pudou zvuky vykvedlanýho ložiska tak je to jasný. A něco o tom řemenu se tu píše - chce to srazit hrany na řemenicích, pak by to nemělo pískat a nebo laborovat s napínáním, ale to svícení kontrolky se mi nelíbí, asi bude problém fakt v tom altíku (já vím, opakuju se :-D )

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2010 23:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
sice tu nevidím žádnej ročník auta, ale obávám se že tam kladka u 1,8 D nebude...jde to rovnou z řemenice klikovky na altík nebo ještě přes servopumpu....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 dub 2010 16:32 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
Rok výroby je pravděpodobně 91, taky bych řekl že řemen jde taky přímo, zkusím shodit co nejdřív ten klíňák a uvidí se, snad to bude varianta klíňák, což by bylo asi to levnější řešení. Hned jak to počasí dovolí vletím na to a dám vědět jak jsem dopadl. Jinak moc díky za spolupráci a pomoc :-) Díky všem zůčastněným..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2010 17:53 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
Tak teď už to nechápu vůbec, řemen jsem sundal a přestalo to, nasadil zpět, prostříkal silikoňákem a dal zpět, pískání přestalo ale otáčkomer se zastavil asi na 500ot a nehejbe se.... :lol: ale už to nepiští, což je hlavní :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2010 22:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Diagnostikoval bych ložisko v altíku po smrti.Řemen začne klouzat a jelikož je namazaný,tak nepiští.Změřil bych kolik dobíjí.

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 dub 2010 15:59 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
V každém případě by to asi vyřešil novej altík + řeme, mám jeden v záloze tak to asi vyřeším výměnou za jinej....moc díky za rady, diagnostikovali jste to skvěle!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 dub 2010 16:32 
Offline
Nováček

Registrován: 02 led 2010 13:22
Příspěvky: 7
Bydliště: Hronov
U mě to dělala řemenice na klikovce a přidalo se k tomu ložisko na altiku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 dub 2010 17:48 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 17:03
Příspěvky: 13
Tak pískání je zpět, dva dny bylo ticho a už je to zase tady. Opět jsem řemen sundal, zkusil srazit lehce hrany nožem a nepřestalo to. Zdá se mi že drhne o jednu stranu řemenice, není nna středu a jak se dotýká, tak piští....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2010 20:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
a jak dlouho ti svítí ta kontrolka? na začátku svítí pár sekund vždycky. pískání je po zimě normální. chce to došponovat a dělá to následně i novej řemen, po pár dnech/týdnech ježdení je potřeba ho opět dotáhnout protože se lehce vytahá.
každopádně: ať je to kterýkoli řemen, tak když se přetrhne nebo sesune tak je to prušvih. nevim kolik na tom máš najeto, ale po 60-70tis výměna rozvodů(řemeny, kladky, vodní pumpa) nutná
ikdyby to nebyl klíňák ale ten druhej, tak když se svlíkne a zaplete do klíňáku, nadělá stejnou paseku jako kdyby se přetrhl sám klíňák
každopádně ty řemeny asi hodně vydržej protože se mi minulej rok zasekl(rozpadl) alternátor, a ten řemen přes to běhal naprázdno až se z něj čoudilo .. a vydržel to :mrgreen:
říkáš žes vyměnil ten co je vidět a že to hvízdá někde z toho krytu .. tak v tom případě je to klíňák .. ten je pod tim plastem schovanej.. a taky to může bejt uvolněná kladka ..

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2010 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
taaaaak lylu vím že si ženská ale trocha tě poučím ty na escortu klínák nemáš ani jeden máš tam drážkový řemen na příslušenství a zubový na rozvody

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2010 20:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
hehe , dobře děkuji za upřesnění ... myslela jsem že klíňák se říká tomu hlavnímu co je pod tím krytem ... :-)

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 122 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz