fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2008 15:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 dub 2008 18:57
Příspěvky: 86
Bydliště: Kežmarok
Ked chceme vybrat vrtulku musime najprv vybrať čerpadlo je to potrebne koli odvrtavaniu šrub ktore su na kryte STOPVENTILU ,ten kryt musi ist dole preto lebo brani pristupu aj k vrtulke.najprv dame plastovy kryt z rozvodov dole,povolime napinaciu kladku na rozvodovom remeni na čerpadlo. povolíme ozubene koleso z čerpadla a vyberieme ho aby sme sa dostali k dalsim skrutkam.Pri vyberani čerpadla si dajte pozorn na 3 šruby ktore držia čerpadlo o blok motora lebo su velmi silno dotiahnute a pri použití zlého naradia si to možte velmi skomplikovať.su TORXOVE skrutky preto treba použit kvalitny pinc nadstavec aby sa nepoškodili.treba z čerpadla poodpajať všetke naftove hadičky a aj tlakove hadice k vstrekom tie vybereme celkom von.Ked ho mame kompletne poodpajane tak vytiahneme.zo spodu zvykne byť problem pri vytahovani ked čerpadlo zachytava o blok motora.Ked ho už mate von tak ideme na odvrtavanie 5šrub KTORE VYZERAJU AKO KLINCE zo zavitom ktore su velmi tvrde preto musime použit kvalitne vrtaky.(ja som použil asi 6 vrtakov pri odvratavani z toho som dva zlomil,tie šruby su velmi tvrde)

_________________
Ford Escort 1,8TD 51KW r.v.1998/11 2xAirbag SRS , centrál,dialkové ovládanie,servo,xenony, podsvietenie celého auta,autobateria 80AH VARTA, elektrické okná, už aj otáčkomer :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2008 15:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 dub 2008 18:57
Příspěvky: 86
Bydliště: Kežmarok
Ked už mame odvrtane tie šruby trosku sa este pobavime s odoberanim krytky (ja osobne som použil aj flexu :-) ) ked už mame čerpadlo odkrytovane tak vidime zo zadnej strany kryt ktory je prisrubovany 4skrutkami TORX. to uz sa da odkrutit v pohode. po odkrytovani sme sa konecne dostali k vrtulke demontaž vrtulky je velmi lachka.Potrebujeme na vybranie lopatiek pinzetu alebo menšie kliestiky. velmi pekny obrazok je tu na fore a je tam prierez čerpadla tam to je pekne vidno. vytiahneme dve lopatky a nasledne vytiahneme kovovu obruč ktora je okolo lopatok. Tato časť sa da zakupit nova komplet vrtulky aj s tou obrucou. stoji 3500sk. ja som nekupoval nove použil som to z druheho čerpadla. pri vymene si treba davat pozor na čistotu.ak by sa tam dostala jedna pilinka z odvrtavanie tak by to nedopadlo dobre :!: Kto už ma kryat dole zo STOPVENTILU tak nemusi vyberat čerpadlo a vrtulku vymeni aj tak. len treba tlakove trubky ku vstrekom odobrat. ja som to menil aj na vybratom čerpadla a aj na nahodenom takže je to 100% odskušane,kto by mal ešte dajake otázočky alebo som niečo vynechal tak nech sa spýta :D dufam že som to opisal dostatočne.fotky pri vymene som nerobil lebo som bol na konci s nervami lebo som mal problemi s autom so štartovaním už dost dlho.inač robim fotky pri každej oprave alebo vymene či vylepšovani :lol: 8) [/img]

_________________
Ford Escort 1,8TD 51KW r.v.1998/11 2xAirbag SRS , centrál,dialkové ovládanie,servo,xenony, podsvietenie celého auta,autobateria 80AH VARTA, elektrické okná, už aj otáčkomer :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 14:44 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2010 18:58
Příspěvky: 4
Dobry den potřeboval bych poradit, mam ford escort 1.8D, vždicky když někde zaparkuji a po chvílce se vrátím, tak to špatně startuje někdy až po 8.-10.sekundách. Zkouším to i třeba za sebou, chytne to třeba až po 2.-3., ale pokut to roztlačím, tak to chytne hnez na drnc. Když to chytne, jede bez problému. Prosim o radu, předem děkuju.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 16:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Že by se to někde zavzdušňovalo?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 17 čer 2010 08:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Taky bych rekl, ze se zavzdusnuje - co starty kdyz to treba pres noc stoji? Zkus pred nastartovanim parkrat zmacknout rucni pumpicku - pokud ji mas

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 17 čer 2010 08:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
V 1,8D jestli se nepletu pumpička není. Je tam totiž čerpadlo Bosch oproti Lucasu v 1,8TD které pumpičku mají.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 17 čer 2010 09:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No jo,ale ja mam podle technicaku taky 1.8D ikdyz tam mam turbo. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 17 čer 2010 09:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
No já měl v techničáku turbo uvedené, myslím ne přímo TD ale nějak to tam bylo, teď už se nepodívám, ale předpokládám že escortvan píše o 1,8D jako o motoru co má v autě a ne co má psáno v techničáku. :wink:

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 17 čer 2010 11:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Kdo vi. :D V podpisu nic nema.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 18 čer 2010 14:27 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2010 18:58
Příspěvky: 4
čau uš to startuje dobre nekdy po 1 nekdy to chytne 2 vymenil jsem hadičku jak de z trisek do čerpadla a podavaci čerpadlo mam pumpovačku z mondea 1.8TD ale zistil jsem že když auto zastavim vypnu motor tak kape nafta pod autem u nadrže nevim jestly to kape z potruby nebo z nadrže ale jenom troška asi 100ml nafty.MUŽE TO BYT PRIČINA?predem dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 18 čer 2010 19:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Muze, pokud to vykape z potrubi od motoru k nadrzi, tak pak tam neni nafta a startuje to na vzduch

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 19 čer 2010 11:47 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2010 18:58
Příspěvky: 4
ješte chcu řict že když to chytne tak z vyfuku de černo-šedy kouř a když jedu a na raz šlapnu na plyn tak to kouři zas černej dym.predem diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 19 čer 2010 21:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Za jizdy by ot mohl byt ucpany EGR ventil

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: špatný start
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010 21:19 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2006 20:34
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
černý dým, nemůžou to být trysky? Neví někdo jaké trysky přijdou do 1,8D, 1994, Bosh VE?

_________________
Ford Escort 1,8D, r.v. 1994


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz