Mno sytič funguje asi takhle->malo vzduchu hodne benzínu-bohatsi smes-takze staci aby to treba trosku nekde netesnilo a salo falesnej vzduch a je problem, teda kdyz to saje za klapkou a volnobeznej ventil s tim uz nic nemuze udelat, nebo jsou nacaty zdvihatka vecnej problem rannich startu u zmetka , stací kdyz prestrihnes drat k cidlu teploty co je u termostatu a vradis potenciometr 50kiloOhmu/natahnes si ho az do kabiny/ a rano mu das frtana
staci pridat tak 10-20 kiloOhmu a fakt to frci jako po masle zadnej zdech, reakce na plyn jako víno .... staci kdyz ma opravdu cidlo teploty odchylku 10 kiloOhmu a je problem aspon u starsich motoru, bud mas penize a das si do kupy 8 vejfukovych zdvihatek-palka jak hrom, nepocitam gufera a tesneni pod ventil.dekl/pokud nemas jeste podpaleny nejaky ventil//nebo koupis new cidlo/ nebo to vyresis takhle a mas klidek aspon nez nasetris
a kdyz vychytas kolik kiloOhmu chybí tvemu motoru na studeny start staci koupit presny odpor a udelat si to na vypinac /tripolovy a po par metrech jizdy ho vyradit a propojit puvodni obvod, pac by to pak zralo jako prase//nebo na casovku, kdyz ses sikovnej/:D a rano ho trosku nakrmit,
to je jedna z mnoha pricin rannich startu u zmetka, ale na 70% jsou to vzdy zdvihatka nebo spatna komprese-pak ridici jednotka, cidla atd....da se to poznat taky tak, ze pouzijes vyplach motoru a das new olej/predepsanej nebo ridsí
/, dalsi rano bys mel poznat znatelny rozdíl jestli jsou to jen zdvihatka...proste zmetek je fakt presnej nazev.....
doufam ze to nekomu pomuze/aspon na zimču/ a nebo se do me navezte a poslete me nekam, ze tu placam blbosti .....cusík all
ps.:1zdvihatka...2komprese...3vadne cidlo...4ridici jednotka...5dej tam ten potik a neres to
ne sranda sem nalitej jak prase a tohle je muj priblblej pokus ...ale neodpustim si to, postavil jsem escortika na kopec, rano vykvaltoval odbrzdil a pustil z kopce, jedu dvacet, nastartuju-ha motor nechcipa, ani naznak nakeho vadneho chodu, proste drzí, reakce na plyn 100%, zastavím a chcíp, je jasny, ze ho drzel v chodu snimac rychlosti a tady vydite jak je tento motor nachylnej na kazdou <!>vinu, snimac rychlosti udrzi motor v chodu, ale volnobeznej ventil nedokaze tuhle praci zastat/mam ho novej a vedeni je taky OK/, teda jestli se naskytla nepatrna odchylka ojetim motoru,v cidlech..atd, proste....mel jsem Granadu V6 combi ,Medaka 115D , Skodovku 120 , Suzuki Swift 1.3GS , pod vsim jsem lezel, ale to...to !!! jsem jeste nezral !!! ma stestí ze je fakt peknej ten zmetour ve i v ne ...trosku casu mu jeste budu
venovat
bye all