Honza2000 píše:
No, připojily to na klima automat. Naťukal tam co je to za auto, vysály co zbylo, udělaly zkoušku těsnosti a doplnily na předepsanou hodnotu. Z toho stroje pak vyjel toaleťák, kde byly informace ohledně zkoušky, doplnění atd. Jinak sem zkusil propojit ty kontakty v pojistkovnici a nic. Tohle vypadá na pěknej oříšek. Rád bych se sešel, ale dneska to určo nezvládám časově, každopádně díky za rady.
No a normálně by to měl zkusit taky za běhu, jestli kompresor dává slušný tlaky a tak....
Zkus ho aspoň rukou, jestli s ním jde otočit
Pokud propojíš ty kontakty (doufám správný si zkoušel) a nejde to, tak je v háji spojka. To relé je totiž poslední před zmíněnou spojkou. Odpoj kompresor a proklemuj to relé, mělo by tam (spíš musí) nalízt 12 V
Jak ne je včudu kabláž (pojistkovka), pokud ano, je v řiti spojka.
_________________
moje maličkostFord Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem
Takhle zrychluje na "kilčo" Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HPBylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal
***************************************
Video sraz FF2008video sraz FF2009