fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2005 21:56 
Offline
Forďák

Registrován: 07 zář 2005 11:31
Příspěvky: 88
Bydliště: Bukovany
Jo čoveče to si nevzpomenu protože tam nejezdím. Ale je to v Ždánicích okres Hodonín.

_________________
Ford Escort Ghia 1.8TD/66kW
r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 09:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2005 17:52
Příspěvky: 99
Bydliště: Most
tak se vam musim pochlubit cim to bylo.Byl ulomenej drat kterej vede od spinaci skrinky do motoroveho prostoru je tam spojka dratu takl v te spojce byl zlomeny :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 09:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
to je dobře že to bylo jenom tím to.....aspoň oprava moc nestala

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 09:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2005 17:52
Příspěvky: 99
Bydliště: Most
AHoj,auto uz mi sice startuje,ale ted jak slezli teploty k nule,tak pres den kdyz jezdim auto chytne na brnknuti,ale kdyz stoji celou noc venku,tak rano muzu 2x zhavit pak to chytne a prijde jak kdyz benzin jede na dva valce kdyz mu rpidam plyn tak bud chcipne a nebo chytne a uz jede normalne na co se mam zamerit lidi?CO treba zhavici svicky?Diky za odpoved..Honza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 13:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Rozhodne bych zacal u tech svicek.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2005 15:36 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2005 00:02
Příspěvky: 10
Bydliště: Daminěves 25, 27704Cítov
Na 90% je tam přechodový odpor - odšroubuj kabel k cívce na starteru, důkladně očisti dosedací plochy nejlíp drátěným kartáčem, přestříkej kontaktolem, lehce mázni olejem NIKDY vazelínou, našroubuj zpátky a jeď. Můžeš taky vyčistit kontakty na baterce, nezapomeň na vnitřky svorek, a hlavně, NEPOUŽÍVEJ vazelínu.

_________________
JK,
ORION XLD, 1,8D, 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 15:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2005 17:52
Příspěvky: 99
Bydliště: Most
Jiří Kliment píše:
Na 90% je tam přechodový odpor - odšroubuj kabel k cívce na starteru, důkladně očisti dosedací plochy nejlíp drátěným kartáčem, přestříkej kontaktolem, lehce mázni olejem NIKDY vazelínou, našroubuj zpátky a jeď. Můžeš taky vyčistit kontakty na baterce, nezapomeň na vnitřky svorek, a hlavně, NEPOUŽÍVEJ vazelínu.


Ahoj chtel jsem se zeptat na co presne jsi mi odpovidal?Na muj problenm co mam ted ze to blbe startuje,kdyz to stoji pres noc?Diky..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2005 20:49 
Zdar lidi

Prodlevy při startování mám už cca půl roku.V létě se poprvéstalo, že to nenastartovalo. Vyřešil jsem spuštěním z kopce, byla to trochu šťastná náhopda, že jsem tak zastavil. Bylo to zrovna v Alpách při cestě na dovču
Celou dovolenou vše v pohodě. Po prázdninách se interval zmenšil a jednou za měsíc jsem to nenastartoval. Pak jednou za týden nenastartoval.Dnes přes den už dvakrát nenastartoval.
Startér je v pohodě, vyčištěný, namazaný. Cívka se nedá rozebrat.
Baterka je našláplá.
Imobilizer funguje.
Nevím, čím to je.
Někdy pomůže to nechat třeba 2 hodiny stát a pak na otočení běží.

Teď to v oněch případech startuju lehnutím pod auto a propojením kontaktů u starteru (u cívky).
Blíží se zima, plískanice...lehání už nebude taková sranda.

Pociťuju ž něco jako zoufalost. Ranní stadium.

Docela rád bych na to přišel. Rady uvítám.

Něco málo jsem proměřoval. V těch případech, kdy to nestartuje, cvaká cívka.Ale jde tam málo proudu. Proto nevysune a nezastartuje.
Proč tam jde míň proudu??

Spínací skříňka je taky vyčištěná a prostříkaná.
Kablík od spínací skříňky do starteru se zdá v pohodě. Spoj vyčištěn, prostříkán.
Nevypadá, že by tam bylo něco v nepořádku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2005 21:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
A co pojistkovka nemají TD stejný problém jako benzínové motory? U mne to vyřešilo přepájení studeňáku v pojistkovce:
http://www.fordfans.cz/technics/pojistkova_skrinka.doc

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2005 00:45 
Standa píše:
A co pojistkovka nemají TD stejný problém jako benzínové motory? U mne to vyřešilo přepájení studeňáku v pojistkovce:
http://www.fordfans.cz/technics/pojistkova_skrinka.doc


Tobě to dělalo stejnou věc?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2005 20:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Dá se říct, že ano ....... nešlo nastartovat. Ovšem u mne startér točil motorem a při tom cvakalo nějaké relé v pojistkovce a motor nechtěl naskočit. Když jsem pak cvakající relé nahradil můstkem, tak přestal točit i startér, ale ráno jsem pak na 3 pokus nastartoval. Od přepájení pojistkovky už žádný problém. Než jsem se odhodlal ji přepájet tak jsem se asi 3 týdny trápil a pomalu propadal zoufalství.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 115 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz