fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 11 črc 2010 10:48 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2008 16:00
Příspěvky: 10
Bydliště: Šluknov
Mám 1.8TD 66kW a mám vůli na plynu - musím sešlápnout pedál aspoň 1cm aby se vůbec zvýšily otáčky, tak jsem myslel že bude vůle v táhlu plynu, ale bohužel jsem zjistil, že táhlem to není. Páka na čerpadle se se hýbe hned jak se dotknu plynu. Zkusil jsem pákou hnout rukou a začne přidávat plyn docela pozdě.
Chtěl jsem se tedy zeptat zda-li se tato vůle (prodleva) dá nějak seřídit, nebo jestli je to normální a nebo jestli je čerpadlo v pytli.
Čerpadlo je Lucas.

Předem díky všem za odpověď.

_________________
Ford Escort 1.6 16V 66kW, r.v. 1998, ABS, klimatizace, 2x airbag, d.centrál, el.okna, el.odskok kufru, 5dv,barva paprikově červená metalíza
Ford Escort 1.8 TD 66kW, r.v. 1998, klimatizace, 1x airbag, centrál, el.okna, 5dv, barva zelená metalíza
Obrázek Ford Escort 1.4 EFI 55kW, r.v. 1996, ABS, 2x airbag, centrál, 5dv, barva bordó červená metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 11 črc 2010 16:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
pokud ti nekde nevazne lanko, tak je mozne, ze je v haji snimac polohy plynu (cerna krabicka nahore na cerpadle). vymena svepomoci je sice velmi snadna, nutne je vsak serizeni pomoci diagnostiky. cele me to vyslo na 3500 pred par lety v delphi servisu v malesicich, p-10

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 11 črc 2010 17:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Myslim ze s prodlevou to nema nic spolecneho.Po pretesneni cerpadla me to nevratili do presne polohy a tak jsem si to dosteloval sam.Ridi to jen volnobeh a na chod motoru(krome voln.)to nema vliv.Ja to vidim spis na problem v cerpadle.Mekde je neco volne.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 11 črc 2010 17:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2008 16:00
Příspěvky: 10
Bydliště: Šluknov
Díky za radu.
Ještě se mi zdá, že auto málo brzdí motorem, např. oproti mému starému mk4 1.8D. Z kopce se furt rozjíždí a musim furt stát na brzdě :-)

_________________
Ford Escort 1.6 16V 66kW, r.v. 1998, ABS, klimatizace, 2x airbag, d.centrál, el.okna, el.odskok kufru, 5dv,barva paprikově červená metalíza
Ford Escort 1.8 TD 66kW, r.v. 1998, klimatizace, 1x airbag, centrál, el.okna, 5dv, barva zelená metalíza
Obrázek Ford Escort 1.4 EFI 55kW, r.v. 1996, ABS, 2x airbag, centrál, 5dv, barva bordó červená metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 21 črc 2010 10:40 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2010 21:48
Příspěvky: 38
ja mam tiez volu plynu...aleee minule som to nejako spravil ale uz si nepamatam...viem ze na lanku je taka cierna somarina so zavitom a na nej je taky pliesok...ten povytiahni posun a daj naspat..malo by to moct..alebo sa s tym pozabavat...a to brzdenie dole kopcom moze byt tym ze mas inu prevodovku ako v inych escortoch :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 29 říj 2010 21:56 
Offline
Nováček

Registrován: 22 říj 2010 14:06
Příspěvky: 4
TD má menší tlaky než D, tudíž i menší brzdný účinek, muj 1.8 TD brzdí jen o krapet více než 1.4 peugeot 306,
brácha má escorta 1.8 D, a když sundá nohu z plynu, je to jako když já přišlápnu brzdu

_________________
Ford Escort combi, 1.8 TD, r.v. 1997
Peugeot 306 combi, 1.4, r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 30 říj 2010 09:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Cože?... :shock: ...doufám, že tu smělou myšlenku o rozdílu tlaků v jednom stejným motoru, kterej v jednom případě je navěšenej turbem a věcma k tomu příslušnejma a v druhým to je jen prostý diesel máš jak vědecky doložit....to proč motor D brzdí jinak mež TD je daný něčím úplně jiným....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 30 říj 2010 18:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
TD ma mensi tlaky nez D? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 30 říj 2010 20:17 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 říj 2010 17:27
Příspěvky: 4
Bydliště: Hradec Králové
jj já taky pociťuju že moje 1,8 TD moc nebrzdí motorem ale to mi moc nevadí. Spíš mě štve že mi strašně pomalu padaj otáčky když pustim plyn a volnoběh mám někde na 1200.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010 08:32 
Offline
Nováček

Registrován: 22 říj 2010 14:06
Příspěvky: 4
když vezmete dva motory 1.8, jeden obyčejný D a druhý TD, tak ten druhý bude mít menší výkon za předpokladu, že turbo nebude v činnosti, tyto dva motory nejsou jeden jako druhý, významný rozdíl hraje kompresní poměr, u D je větší,
turbo má u motoru s menšími tlaky větší účinnost, protože se do válců "natlačí" více "směsi"
kdo můžete tak si je porovnejte a zjistíte, že diesel je v nižších otáčkách živější než turbodiesel,(než sepne turbo)
tohle je jen stručné odůvodnění, proč tomu tak je, tak doufam že jste mě správně pochopili :wink:

_________________
Ford Escort combi, 1.8 TD, r.v. 1997
Peugeot 306 combi, 1.4, r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010 12:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Už se těšim až tě tu walker setře :-D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010 13:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
To sem taky zvědavej moc motoru sem neviděl ale co sem viděl tak D mělo nižší těsnení pod hlavou než td. D mnělo myslím 2 zoubky a td mělo 3 zoubky. ovšem netvrdím že už to nikdo neměnil ale základ motoru je určo stejnej

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010 14:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No já to udělám jinak...očekává se ode mě, že tu budu bezvěrce obracet na víru...čili že já tu budu oponovat a dokládat proč je tomu jinak...což je dost únavný...takže dám šanci Bleskovi ještě jednu šanci vysvětlit kde a jak se mění kompresní poměr u D a TD...což lze doložit srovnáním technickejch dat obou motorů..jednak je kompresní poměr vypsanej, stejně jako vrtání, zdvih i vůle mezi hlavou a pístem, k tomu může dodat průměr a zdvih ventilů včetně časovacích úhlů vaček, pak jsou předepsaný nějaký tlaky válců, podle čeho se dá usoudit stav motoru...prostě udělat porovnání motorů řady RT s RF a RV.... no a Michal může udělat popis toho proč jsou různý těsnění (jsou i u zetecu a ten se v turbu nedělal) jak se rozlišujou, jakých jsou tlouštěk a jaký se kdy použije a v jakejch tolerancích a co vlastně rozhoduje o jeho síle...zatím se budu jen koukat a těšit se na veselé zkazky... :-D ...a popřemýšlím o zavedení putovního titulu fordfans bludař...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010 21:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Já to prubnu,jako laik.
Nedává se silnější těsnění,když se brousí(zarovnává)hlava? :-) :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010 22:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Miki: nee, to na to vliv nemá, navíc se hlava nesmí brousit o víc než pár setin, což nemá vliv na sílu těsnění...nápovědou je, že na sílu těsnění má vliv výroba motoru a jeho seskládání a jen generálka spojená s výměnou dílů, která změní ve výsledku jistou hodnotu, podle který se to těsnění určuje... :wink:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010 22:07 
Offline
Nováček

Registrován: 15 říj 2010 20:24
Příspěvky: 37
Walker píše:
Miki: nee, to na to vliv nemá, navíc se hlava nesmí brousit o víc než pár setin, což nemá vliv na sílu těsnění...nápovědou je, že na sílu těsnění má vliv výroba motoru a jeho seskládání a jen generálka spojená s výměnou dílů, která změní ve výsledku jistou hodnotu, podle který se to těsnění určuje... :wink:
přesně tak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 01 lis 2010 22:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Tak jo,jen jsem to zkoušel :lol:
Walker žije o hodinu popředu,tak proto :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 07 lis 2010 23:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak jak jste na tom Bludaříci?... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 09 lis 2010 20:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Nebudu se tady hadat jestli konkretne u escorta se lisi nebo nelisi komprese.
Kazdopadne hodne motoru, ktery se delaji v provedeni turbo/atmosfera se lisi u kazde verze kompresni pomer.
A je to hlavně kvůli životnosti motoru.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu
PříspěvekNapsal: 09 lis 2010 21:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Co třeba přesah pístů v HÚ?

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz