fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8D po 300km na benzín
PříspěvekNapsal: 03 pro 2010 20:50 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2009 20:41
Příspěvky: 23
Bydliště: Zlín
Tak kde začít? Bude to delší povídání tak asi takto:

Matka jela na víkend ze Zlína do Prahy, v pátek ve Zlíně brala plnou nádrž, cesta v pohodě. V neděli bylo v nádrži asi tak osminka až slabá čtvrtka. Vzala tedy v Praze plnou, bohužel benzínu. Odjela od benzinky, ujela cca 5 km do Globusu, po návratu k autu, auto ne a ne chytnout. Když po x-tém pokusu nastartovala a dala se na zpáteční cestu do Zlína. Byť auto příšerně cukalo a bylo aboslutně bez výkonu, tak za každou cenu prostě musela dojet (to už byla neděle večer). Po jakéms takéms návratu sem si opět vyslechl jak jsem neschopný, že kupuju starý neschopný krámy atd., atd. O benzínu v nádrži se "zapomněla" zmínit. Po dojetí nádrž byla téměř pořád plná!Tady podotýkám že po technické stránce bylo auto a motor zvlášť ve velmi slušném stavu. Důvod ke spršce kritiky pramenil z toho, že auto zhruba každá 2-3 měsíce stálo v servise s nějakou tou prkotinou, jako třeba nefunkční přední stěrače, světla (čili většinou problémy s elektrikou které jsem kompletně později odstranil důkladným proletováním pojistkové skřínky), prasklé táhlo spojky, prasklý výfuk apod. Co byste chtěli od 14 starého auta. Co se týče motoru, ten byl s ohledem na ujetých 340 tis. ve skvělé kondici, což byl také hlavní důvod koupě, s autem jsem před koupí jezdil cca 1,5 roku služebně, takže jsem dobře věděl co kupuju. Ale zpět k problému. V pondělí se Escort odvezl do blízkého servisu jehož majitel je náš dobrý známý a jezdíme k němu již mnoho let. To bylo před téměř třemi měsíci!!! Od té doby tam auto stojí a průběžně se na něm dělá. Jelikož se s něčím takovým ještě nesetkali tak se opravuje v podstatě na etapy, již se toho udělalo opravdu dost a motor stále není v provozuschopném stavu. Začalo se repasí čerpadla (Lucas), samozřejmě se odstranil veškerý benzín. Vyměnilo se veškeré palivové vedení, filtry, repasovaly se i vstřiky, palivová pumpa, prostě skoro vše co se dá se opravilo/vyměnilo a stav je pořád stejný. Momentálně se věc má takto, že motor nechytá (tady doplním, že asi před měsícem se s autem pár dní bez větších problémů jezdilo, než se zhoršily starty do současného stavu). Skončilo se na tím, že to někde stále chytá vzduch tak se s tím teď laboruje. V autě ji mimochoděm nasypáno již cca 20tis., je v tom ale i výměna oleje (nastal interval výměny), výměna předních kotoučů a destiček, čepů a ještě pár drobností. Někdo možná namítně, že je to zralé tak akorát na vrakáč, ale když už se do toho nasypalo tolik tak ať se to taky dotáhne do zdárného konce. Proto se tady obracím na všechny z Vás kdo s tímto motorem máte zkušenosti, podělte se prosím o své znalosti, je možné že se něco opomnělo. Předem mnohokrát děkuji.

_________________
Ford Escort CLX kombi 1.8i, MkVII, r.v.98
Ex: Ford Escort CL kombi 1.8D, MkVII, r.v.96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8D po 300km na benzín
PříspěvekNapsal: 03 pro 2010 21:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Sory za OT,ale takováhle story je pomalu na matkovraždu :evil: :lol:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8D po 300km na benzín
PříspěvekNapsal: 04 pro 2010 12:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Tak po takovém příběhu bych jako první vůbec změřil tlaky případně vyndal písty, jestli nejsou v prdeli.
Pokud ne tak bych rovnou dal novej motor.
Zkontrolovat žhavičky jestli nejsou upálený.
Pokud todle bylo OK a udělala se repase čerpadla a vstřiků.
Zdá se mi divný aby v servise nebyli schopný za 2 měsíce tendle problém vyřešit.
Pokud to dělají na etapy a říkáš že tomu nerozumí bude problém asi tam.
Pokud je všechno todle OK nastaví se správně čerpadlo a odvzdušní se to tak to musí chodit.

BTW:
Todle se mi taky jednou stalo kdyz sem omylem natankoval benzin Verva 100 misto verva diesel :-D ujel sem asi 5km nez to chciplo a nenastartoval sem to ani po pul hodine strikani etherovyho spreje do sani . Takze se divim ze to vubec natocila.
Menil sem cerpadla vstriky odvzdusnoval a porad nic .
A pak si rikam kurva jak je mozny ze tady porad cejtim benzin tak sem to nalil na zem zapalil a bylo jasno :)

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Naposledy upravil bobr dne 04 pro 2010 12:13, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8D po 300km na benzín
PříspěvekNapsal: 04 pro 2010 12:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
kdys s tim jezdi zenska tak se musi k plnicimu otvoru nalepit velka samolepka TANKOVAT POUZE DIESEL,ty male pismenka na hrdle nadrze sou nanic.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8D po 300km na benzín
PříspěvekNapsal: 04 pro 2010 19:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Ikdyby ten napis byl 1mx1m tak to nepomuze :D
Jednou jsem jezdil porad v dieslu, pak jsem sednul do esca zajedu ke stojanu a uz automaticky saham pro naftu. Pak jsem si to uvedomil a od te doby se divam aspon 3x co to vlastne beru :D.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8D po 300km na benzín
PříspěvekNapsal: 04 pro 2010 22:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
mam 1 diesel a 1 benzinak a jeste sem se nesplet :D

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8D po 300km na benzín
PříspěvekNapsal: 08 pro 2010 23:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
ja bych se taky zameril na ty tlaky/pisty, pak cerpadlo (predpokladem ze repasi myslis to , ze to bylo nekde na vycisteni a kontrole vnitrku a nasledne na serizeni). zkusit to dat na primo na flasku s naftou jak zde bylo mnohokrate zmineno pri problemech s padanim nafty. pokud jsou dobre rozvody musi to chytnout. navic, ja mel popraskane pisty a stejne to chytalo.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8D po 300km na benzín
PříspěvekNapsal: 09 pro 2010 08:48 
Offline
Nováček

Registrován: 20 zář 2010 09:07
Příspěvky: 20
mno tak mam take tušení že po 300 km detonačního hoření bude ten motor v takym rozkladu že bude lepší sehnat nekde za par šušnu (v lete byl jeden 1,8d na vrakacu v kvasicach za cca3k) druhej motor a na nej dat ty repasovany veci a nacpat do auta


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 112 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz