fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 lis 2024 13:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011 12:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Dneska otestováno Mondeo TDCI - motor točí, ale nenaskočí... chyba P2291 - že by nějaký čidlo tlaku nebo čerpadlo ?

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011 13:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2010 23:12
Příspěvky: 177
Bydliště: Praha 13
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic ... cd#p179699

http://www.ilexa.co.uk/forum/index.php? ... 559.0;wap2

http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic. ... 71#p155271


jeste male OT:

kdyz test KOEO vyhodi neco jineho nez 111 System OK

a) dovoli tocit starterem ale nedovoli motoru startovat?
b) nedovoli ani otacet starterem?

_________________
05/1996 - Ford Mondeo - MK I - 5 dv. - 1.8 82kW - 206000km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011 21:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2010 16:04
Příspěvky: 6
Bydliště: Dobczyce Polska
I have a question.

How to make sure that the air flow meter is 100% efficient? What parameters have smooth flow.

I have a problem with turnover at idle.
Turnover heaving of 900rpm - 500rmp as unlink air flow meter is to stabilize the rotation and the exhaust no longer spits water (?).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011 22:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2010 23:12
Příspěvky: 177
Bydliště: Praha 13
let me translate this post viewtopic.php?p=335447#p335447

- Change gear to N.
- Measure MAF voltage
- Pressing the accelerator pedal fully (fully-opened throttle) MAF voltage must reach about 4V.

_________________
05/1996 - Ford Mondeo - MK I - 5 dv. - 1.8 82kW - 206000km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011 23:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 2010 16:04
Příspěvky: 6
Bydliště: Dobczyce Polska
tomelektron píše:
let me translate this post http://fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php ... 47#p335447

- Change gear to N.
- Measure MAF voltage
- Pressing the accelerator pedal fully (fully-opened throttle) MAF voltage must reach about 4V.

Thank you for your reply.
I'll check and let you know.

P.S. Tomin at what stage is fordiag 1.21?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 14 úno 2011 02:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Zdravim,

tak po dloooooouhem matlani patlani jsem vyplodil (jeste nedodelanou) verzi 1.21.
Je to alfa verze, tedy pouze na zkouseni novych veci.
zde EXE (bez instalacky): Zde EXE

Moc prosim lidicky co maji TDxx, at vyzkousi novou zalozku Gauges TDxI. Je pridana spousta novych hodnot/PIDu pro TDxx motory, ale nektere PIDy nejsou odzkousene a je treba u nich odladit rozliseni, apod.
Tedy je mozne ze budou ukazovat spatne (dvojnasobne, nebo polovicni, ...) hodnoty !

Pak Focusaci - jestli se vycita adaptacni tab. spravne.

Co je noveho:
Kód:
+ vycitani info (+ VIN) o jednotce i z TDDI a TDCI
+ meraky: na EEC IV je videt i MAP sensor
+ meraky TDCI
  - aktualni tlak v common railu
  - pozadovany tlak v common railu
  - buzeni IMV ventilu (ovladajiciho vystupni tlak cerpadla)
  - pozadovana davka paliva v mg/otacku
  - mel by chodit merak rychlosti na vsech dieselech (nutno odzkouset spravnost hodnoty)
  - kratkodobe adaptace vstrikovacu
+ meraky TDxx
  - 3x merak sensoru Accelerator pedal (snimac polohy plynoveho pedalu)
  - pridan merak teploty motoru (hlavy) na dieselu (CHT)
  - merak pro AIR_TEMP - teplota nasavaneho vzduchu
  - duty cycle pro turbo wastegate
  - pridan budik pro otevirani EGR (EGR duty cycle)
+ merak "sirka vstrikovaciho impulsu" je na TDxI nahrazen merakem "pozadovana vstrikovaci davka [v mg/otacku]"
+ nove PIDy pro Escort/Mondeo TD:
  MAF_TD (hmotnost vzduchu v kg/h)
+ novy PID (TDxI) pro EGR - "EVP" EGR ventil position (in mm)
+ TDCI: nove PIDy pro mereni tlaku v common rail/liste, ovladani tlaku v liste, ...
  IMV_DRIVE
  IMV_TRIM
  IMV_LRNTRM
  FRP - Fuel Rail Pressure (actual)
  FRP_DSD - Fuel rail pressure - desired (nutno otestovat)
  INJx_DEM Main fuel demand - injector x - hlavni pozadovana vstrikovana davka - injector x [mg/otacku]
  INJx_MAIN Main fuel demand [pulse] - injector x [us]
  CNS_BACKLEV  Level of feedback of detonation [Volty]
  "INT_PRESS" - Air intake pressure (absolute)
  "MAF_FLOW" - prutok vzduchu v g/min.
  "ENG_TEMP" - teplota motoru

+ TDxx: novy PID "VS" (vehicle speed) pro diesely
+ TDxI: nove PIDy F_INJ_x "kratkodobe adaptace vstriku" (! nutno odzkouset rozliseni)  [mg/otacku]  Fuel offset for injector X
+ pri zapnuti meraku: ty meraky hodnot ktere aktualne pripojena jednotka neumi vracet zustanou "potlaceny/sedive"
: po pripojeni na diesel jednotku se zamkne zalozka "Adaptace"
: predelan system zapisu LOGu, takze aktualne bohuzel nelze natahnout logy ze starsi verze
: PID "CHT_CNTS" (snimac teploty hlavy) je nyni zobrazen jako NAPETI cidla CHT (0-5V)
: PID "ACT_CNTS" (snimac teploty vzduchu) je nyni zobrazen jako NAPETI (0-5V)
: na nekterych motorech neslo provest reset KAM - opraveno - nutno odzkouset
: opravena chyba "Variable TextPln not found" pri vycteni chyb z EEC V pri nastavene Polstine
: zjemneno rozliseni PIDu FUELPW1 a 2 (max 10 000)
: zjemneno rozliseni PIDu SAFTOT (predstih)
: upraveno rozliseni PIDu EGR_DC (113c) - prepocet na procenta
: prejmenovany PIDy pro "teplotu palivove listy/konzoly" z EFT na FRT (jako to ma IDS)
: vsechny teploty maji rozliseni v osciloskopu od -20 do +120 st. C
: opravena kontrolka "open/close loop" lambdy - barva kontrolky se nastavila pouze poprve a pak uz se NEmenila
: rozliseni meraku "Celkova adaptace" zmeneno z 0.5-1.5 na 0.7-1.3 (ECU adaptuje max. o +/- 25%)
: adaptace lze VYMAZAT na Cosworth 2.9 V6 24V (BOB)
: upraveny rozsahy nekterych PIDu (LOAD je nyni 0-100%, ...)
: osetren problem s "posunutou" adaptacni tabulkou na nekterych motorech
   KQAH3... Focus
   KPAN3... Focus
   KPAN1... Focus
   AXPD9... Puma 1.7VCT
: opravena jednotka PIDu "EGR_DC" - nyni jsou procenta
: rychlejsi odpojeni od EEC IV



Co neni dodelano:
Kód:
- stale jeste neni moznost natahnout LOG soubor pokud neni pripojena dana ECU jednotka - rozpracovano
- zamknuta zalozka "mereni akcelerace" - neni zatim predelana na nove logy


Obrázek

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 14 úno 2011 02:11 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2007 18:29
Příspěvky: 77
Bydliště: Plzeň
nejspíš to teda je rukama ale raději se zeptam,
na exploreru EECV (jiná auta nemam) mi zlobí měření zrychlení, načte mi to poprvé a pak je to jakoby kouslé nejde po rozjezdu od nuly nebo někdy neměří vůbec nic, je třeba nějaký restart který jsem přehlédl? spustit měření nereaguje. je mi jasné že to je rukama ale jak to dělat správně? zkoušel jsem i odpojit řj znova otevřít program, nic prostě neměřím

_________________
FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek
Modrej ovál v srdci!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 14 úno 2011 02:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Melo by stacit jen stisknout "Pripravit" a pak program ceka az vyrazis (zvedne se rychlost nad 0). V tu chvili zacne merit cas.
Je mozne ze je tam chyba, ale nikdo nic nepsal. Restart programu urcite musi pomoct.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 14 úno 2011 09:47 
Offline
Nováček

Registrován: 17 srp 2010 20:25
Příspěvky: 8
Mám mondeo TDDI, tak vyzkouším a dám vědět.

_________________
Mondeo 2.0 TDDI 85kW 2001
Jikama17
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 14 úno 2011 17:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Mě to jde, ale nevejde se mi to na displej :lol:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 14 úno 2011 18:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
O sirce vim. Ted dodelam resty a pak se pustim do moznosti zvetsovat/zmensovat form.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 14 úno 2011 23:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ohledne chybejici knihovny.
Zrejmne Vam bude na pc chybet MS VC++ runtime 2003
Omlouvam se za predchozi odkaz na runtime, ten je na jinou/mladsi verzi.
Stahnete si tyto dve DLL a polozte je do stejneho adresare kde mate fordiag.exe
msvcp71.dll
msvcr71.dll
Pak by to melo chodit. Ale nemam to odzkousene. Nemam ted pristup k holemu PC a z moji masiny si je smazat moc nechci. :wink:

Neprepisujte si puvodni fordiag.exe - toto je alfa verze urcena pouze k testovani.
Pokud uz mate nainst. libovolnou starsi verzi, musi jit toto exe spustit i bez instalace z libovolne slozky.
Takze jednoduse treba na plose zalozit slozku, do ni nahrat EXE + vyse zminene DLL knihovny a melo by to bezet.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 19:31 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Dneska jsem měl trochu času, tak jsem vyskoušel Diag.Natočil jsem motor, spojil se, načetl VIN a když jsem chtěl vyčíst závady, motror zhasl.Znovu jsem natočil, projížděl jsem přístroje a znovu zhasl.Ještě jsem to zkusil párkrát a vždy (a hlavně nepravidelně) motor zhasínal.Jinak přístroje ukazují, závady žádné.Když jsem se spojil s ABS,Airbagy a GEM vše funguje OK.Možná mám problém s kompem, protože jednou ani nešel vypnout Diag.
Mám TDDI z roku 99.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 20:02 
Offline
Nováček

Registrován: 17 srp 2010 20:25
Příspěvky: 8
To chcípání motoru se mi taky stalo, ale jen jednou při připojení k jednotce když jsem měl nastartováno, bylo to na mém mondeu TDDI. Dělá to ještě někomu nebo to byly náhody?

_________________
Mondeo 2.0 TDDI 85kW 2001
Jikama17
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 20:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
Ahoj tak chcípání se mi stalo s ForDiag, FoCom, Atal vždy jen u mondeí nevím proč.

Ale k diagnostice : Mondeo TDCI 96KW r.v.03
Tomine rychlost je šoupnutá při 50KM ukazuje 20KM
při 80KM cca 30KM
při 100KM cca 40KM
Další zjištění tlak aktuální tlak ukazuje správně ale Fuel presure (act)
Ale fuel presure (des) neukazuje vůbec jako by to vůbec neumělo měřák je šedý

A 2 otázečky:
F. offset injecton co přesně ukazuje?
Adresu Pidů někde zjistim co kde je? internet nebo jak se mám v pidech orientovgat?
PS: chceš ještě něco zjistit?

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 21:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
K tomu chcipani dochazi JENOM pri vycitani info o jednotce (tesne po stisku "pripoj ECU"), nebo tak nejak nahodne
a tedy opravdu i nekdy uprostred jizdy s budikama ?

Rychlost opravim. Diky.
Pokud je Fuel [desired] sedivy, tak to tvoje jednotka nevraci. Coz je divny, protoze ja mam na stole tdci z roku 2001 a ta ji vraci.
Mohl bys mi prosim te, az budes mit nekdy 20 minut, zkusit vycist vsechny pidy ?
Zalozka Special->Test PIDs->Tam zadat OD: 0
DO: E350
Vycteni bude trvat XX minut, takze nabita baterka je nutnosti.

>F. offset injecton co přesně ukazuje?
Berte me prosim s rezervou, protoze osobne zkusenosti s tdci mam blizici se nule. Takze jen co vim:
jednotka tdci dorovnava davky paliva pro jednotlive vstriky tak, aby byl beh motoru co nejplynulejsi. To sleduje ze snimace kliky. Kazdy vstrik ma svoji odchylku a toto jsou hodnoty o kolik ecu "opravuje" davku pro kazdy vstrik zvlast.
Tedy pokud je oprava hodne velka, muze byt problem s danym vstrikem, ale take to muze byt jiny problem na danem valci.

>Adresu Pidů někde zjistim co kde je? internet nebo jak se mám v pidech orientovat?
Kazdy pid je identifikovan svym "nazvem", jako je "F_INJ_A" a popisem "Fuel offset for injector A"
Bohuzel nemam k dispozici databazi kde by byly doplnujici udaje o dane hodnote.
Pro TDCI se mi ale podarilo najit perfektni technickou dokumentaci a tam jsou popsane i nejdulezitejsi pidy.
Dal jsem ho do 2.prispevku tohoto vlakna k tech.dokumentacim. (Detailni popis Delphi systemu TDCI (EN))
viewtopic.php?p=310081#p310081

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 21:40 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Pravda, jednou mi to chcíplo při vyčítání ECU, ale asi dvakrát při jiné komunikaci.Už přesně nevím, kde jsem se nacházel.Tuším, že to bylo při testu motoru, když mi jednotka vrátila "11" a vyskočila nějaká chybová tabulka ohledně krize v Diag.Když jsem dal storno, chcíplo to.Za jízdy jsem netestoval.Nejsem moc zběhlý v anglištině a tak ještě laboruju s diag a zjišťuju co a jak.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 22:25 
Offline
Nováček

Registrován: 17 srp 2010 20:25
Příspěvky: 8
Mě to chciplo jen při připojení a pak uz mi to nechciplo ani za jízdu.

_________________
Mondeo 2.0 TDDI 85kW 2001
Jikama17
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 22:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
Ok ten výpis ti udělám.
právě že mě ty měřáky F. offset injecton ukazují tak že kdyby mohly tak se ohnou ručičky o ty dorazy tam.
Co mě opravdu ser.. že nikde se nedá vyčíst jaké kódy vstřiků jsou v jednotce zadané.
Neni to ani ve FoCom a snad ani IDS to neumí?!
Protože kontrolka motoru stále svítí i když je jednotka prázdná od DTC kódů a začínám mít pocit že když jsem mněnil vstřiky a ATALem zadával kódy do jednotky tak se tam asi nenahrály a asi právě proto jsou ty měřáky uplně zarohem.
A tim to hází chybu ale bez DTC? To nechápu.
Ale možná celej problém bude asi v celém vstřikování protože tlak reilu neni stabilní a na volnoběh lítá jak splašenej.
Nesnášim francouze a DELPHI.
Děkuji za odkaz na TDCI pustim se do překládání :?
A máš pravdu že dnes mi to chcíplo při načítání jednotky

A ještě jedna věc kdyby jsi chtěl zapůjčit mojí motorovou jednotku tak ji budu tenhle týden vyndavat a dávat ji do SECO...U protože ty debilové udělaj diagnostiku bez programování vstřiků opravdu nepochopitelný.
No tak kdyby jsi ji chtěl na stůl tak ti ji poskytnu když by to nebylo na měsíc :)

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 22:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Přes IDS to jít musí, protože tam jde udělat i kalibrace vstřiků při běžícím motoru - trvá to asi 15min.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz