K tomu chcipani dochazi JENOM pri vycitani info o jednotce (tesne po stisku "pripoj ECU"), nebo tak nejak nahodne
a tedy opravdu i nekdy uprostred jizdy s budikama ?
Rychlost opravim. Diky.
Pokud je Fuel [desired] sedivy, tak to tvoje jednotka nevraci. Coz je divny, protoze ja mam na stole tdci z roku 2001 a ta ji vraci.
Mohl bys mi prosim te, az budes mit nekdy 20 minut, zkusit vycist vsechny pidy ?
Zalozka Special->Test PIDs->Tam zadat OD: 0
DO: E350
Vycteni bude trvat XX minut, takze nabita baterka je nutnosti.
>F. offset injecton co přesně ukazuje?
Berte me prosim s rezervou, protoze osobne zkusenosti s tdci mam blizici se nule. Takze jen co vim:
jednotka tdci dorovnava davky paliva pro jednotlive vstriky tak, aby byl beh motoru co nejplynulejsi. To sleduje ze snimace kliky. Kazdy vstrik ma svoji odchylku a toto jsou hodnoty o kolik ecu "opravuje" davku pro kazdy vstrik zvlast.
Tedy pokud je oprava hodne velka, muze byt problem s danym vstrikem, ale take to muze byt jiny problem na danem valci.
>Adresu Pidů někde zjistim co kde je? internet nebo jak se mám v pidech orientovat?
Kazdy pid je identifikovan svym "nazvem", jako je "F_INJ_A" a popisem "Fuel offset for injector A"
Bohuzel nemam k dispozici databazi kde by byly doplnujici udaje o dane hodnote.
Pro TDCI se mi ale podarilo najit perfektni technickou dokumentaci a tam jsou popsane i nejdulezitejsi pidy.
Dal jsem ho do 2.prispevku tohoto vlakna k tech.dokumentacim. (
Detailni popis Delphi systemu TDCI (EN))
viewtopic.php?p=310081#p310081
_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...