fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 lis 2010 10:22 
Offline
Nováček

Registrován: 20 zář 2010 13:24
Příspěvky: 8
Mam kombík 1.8i 16V 77kW/105HP. A na rok starý baterce sem nemoh nedávno odject, byla vybitá... to by se nemělo stát na nový baterce, ne? Proměřil sem to a při zaplym motoru altík dobíjí přesně 14.00V a když je vše vyplé tak sem změřil proud "naprázdno" a mam tam konstantní odběr +- okolo 70mA, je to možný? jeniný,c o se mi tam napájí po vypnutí sou hodiny..odpojil sem tedy jednu pojistku po druhej, abych zjistil jaká je to větev a normálně nic, jediný,k terý sem nezkoušel (mnemoh sem je vyndat), byly ty přímo u baterky u + v tý krabičce, sou tam asi 4, takže to musí bejt v nich, ale nevim kam vedou... napájí se řídící jednotka z baterky i při vyplym autě? jinak sem teď často jezdil cca tak jednou dvakrát tejdně cca 30 kiláků (to se,chápu, nestačí dobít) ale na roční baterce? rodiče takle jezdí každej tejden na nákup :) jednou max. 2x tejdně dva roky a baterka ani jednou vyndavaná a dobíjená... Nevíte, co by v tom mohlo bejt za hák?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 lis 2010 17:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Pokud je údržbová,odšroubovat špunty..zkontrolovat hladinu elektrolytu popř.dolít destilkou a pořádně nabít.....i roční baterka, pokud si si jistý že má pouze rok, může být vadný članek atd atd...

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 lis 2010 17:56 
Offline
Nováček

Registrován: 20 zář 2010 13:24
Příspěvky: 8
a ten odběr je teda ok?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 lis 2010 18:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
70mA mi přijde celkem OK

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 lis 2010 23:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Rekl bych ze 70mA uz je celkem dost. Tak 20-30 bych byl v klidu.
ECU ma jednom pinu stale napajeni, ale bere tam hodne malo (drzi si obsah pameti KAM).
Hlavni napajeni pak ma pres cca 3 jine vodice a to az po zapnuti klicku.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 lis 2010 23:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
třebas vochcávka na praxi měla 75 milíků ale to měla díky alarmu a hlídači kabiny a takovej ruznejm blbostem takže u toho esca bych to viděl do 40

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 lis 2010 00:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2010 23:12
Příspěvky: 177
Bydliště: Praha 13
Ja sem meril klešťovym ampermetrem spotrebu (edit: Mondeo 1.8 Zetec-e EEC IV) . Po vypnuti motoru to žralo 30-120 sekund 2A, pak to spadlo na 2-7mA (ten klešťák mel velkou chybu na malych proudech). Mě 70mA prijde opravdu hodne. 100% nabitou 50Ah baterii by to vyšťouchalo presne za mesic na 0% coz mi nepripadne bezne.

Odkud seš? Jezdis do Prahy?

_________________
05/1996 - Ford Mondeo - MK I - 5 dv. - 1.8 82kW - 206000km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 lis 2010 15:31 
Offline
Nováček

Registrován: 20 zář 2010 13:24
Příspěvky: 8
nene, plzeň.. do prahy jen občasmo... jinak mi to přijde taky docela nad normální hodnotu, měřil sem spotřebu v klidu u auta rodičů, aveo 1.2ka sice, ale odběr byl cca kolem 10-15mA a tomu bych rozuměl... myslim, že tam mam 55Ah baterku, předtim tam byla sedum let stará varta 65Ah a párkrát za minulou zimu sem s ní neodjel...tak sem si řek -už má dost, dam novou a po roce pohody tohle... možná, že to žere ja kto napájí tu RAMku, či co to je za paměť...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 lis 2010 15:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Nezere. To bere velmi malo. To by asi melo problem vic lidi na svete. :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 lis 2010 15:46 
Offline
Nováček

Registrován: 20 zář 2010 13:24
Příspěvky: 8
to je jasný...
tak nevim, co s tim jest... asi budu muset víc jezdit i přes zimu, aby se to včas a dostatečně dobilo... :) :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 bře 2011 23:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2008 21:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Praha 6
Mám záhadu na autě (Focus 1.8 TDDi). Jeden den naprosto v pořádku a druhej den nejde odemknout dálkou, při použití klíčku se otevřou jen jedny dveře (centrál nic), a při otočení klíčkemse nerozsvítěj ani kontrolky, ani nehraje rádio. Jakpo by tam nebyla baterie No ta tam byla. 1,5 roku stará Varta. No naběhnul jsem pro kabely a nakopnul to přes Escorta. Ihned po napojení na druhou baterii se kontrolky rozsvítily a rádio začalo hrát. Chvíli trvalo než se baterka vzpamatovala natolik aby to chytlo. A teď totok. Odvez jsem to do jedinýho servisu ten den otevřenýho, páč byla sobota odpoledne. Pán tam něco měřil a že prý auto dává 14,6V a to je moc. Prý mi to odpálilo baterii. Prý totok nevydrží dlouho žádná baterie. No snažil jsem se mu vysvětlit že to tak má bejt, proto tam je ta baterka která tam je a u Forda je to OK. Ale uvěřil až po telefonátu někomu, kdo moje slova potvrdil. Nicméně mi i nadále tvrdil že baterie šla do věčnejch lovišť. No uvěřil jsem a baterii dal na reklamaci. Tu mi ovšem po tejdnu vrátily že jí daly na test a je prý OK. Tak komu věřit. No už mám jasno. Do Focuse jsem dal baterii z Escorta. Fofus chytnul ihned a baterie točila jak divá. No druhej den nic. Prostě baterka je death.

Takže baterkou to neni. Něco zkaženého je v autě a pán v servisu byl mimo. Jo ještě jsem zapoměl dodat že odběr z baterie prý taky měřil a je taky goot, ale hodnotu mi neřek. No nic goot neni. Jsem už objednanej do pořádnýho servisu, kde se elektrikou zabejvaj a mám s nima velice dobrý zkušenosti. Po telefonu nechtěli spekulovat, ale nejsem prý zdaleka jedinej s podobnym problémem a možností je prý stovky.

Chci se vás zeptat. Nepotkalo někoho něco podobnýho? Mě u Mitsubishy kdysi ano, ale nikdy to nevymlátilo baterku do druhýho dne, ale třeba do tří dnů. Tehdy to byla nějaká dioda tušim u altíku (fakt si nejsem jistej). Dali to tehdy dohromady ve stejnym servisu, kam to v pondělí vezu.

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kW, 97, combi, klima, 2x airbag, světle modrá metla: postrk do Prahy
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW, 03, combi, klima, 4x airbag, červená sériovka (kromě alu kol a foĺií) přibližovadlo pro rodinu
Renault Megane 1.6 55kW, 1996, 5dv, červený

Nálevna U Velasů: http://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 bře 2011 00:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Asi moc neporadim k samotnemu problemu, ale doporucuji si precist toto a tvuj "pan" by si to mel precist taky:
Viz. http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=29&t=2628
Od nejakeho roku maji mit Focusy baterku s pridavkem vapniku nebo stribra, ci nejakyho certa.
Tyhle baterky pak maji VYSSI nabijeci napeti. 14.6V je uplne v pohode.
Tady mas napr. napeti na 1.8tdci
http://img2.rajce.idnes.cz/d5/4/4517/45 ... motor1.jpg

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 08:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2008 21:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Praha 6
Tak jsem rozmrzelej. Jediná závada na elektrice na Focusu byla ta, že byl rozbitej konektor na levym tlumenym světle a to tak že světlo nesvítilo, čehož jsem si ani nevšim. Prostě auto měli od pondělka do čtvrtka v servise, kde se zabejvaj výhradně autoelektrikou. Nic kromě problému nenašly. Auto dobíjí 14,6 (tihle alespoň věděli že u Fodra je to good) a klidovej odběr 100mA. Což je prej naprosto OK. Problém pak mohl bejt jedině v tom že se mohlo něco zkratovat kvuli tomu konektoru. Ale to mi do hlavy nelezou dvě věci. Za prvé když auto stojí a je vypnutej klíč, tak by tenhle problém neměl vymlátit baterku a hlavně co se dělo, když se konektor doslova rozpad. Jako by vyhořel. Dali novej, pro jistotu dali i jinou žárovku a změřily a prej v poho.

Abych to shrnul. Auto už mám od pátku doma, dneska je středa a světe div se.....startuje. V servise si řekli o 550,- No asi bych měl bejt spokojenej....ale

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kW, 97, combi, klima, 2x airbag, světle modrá metla: postrk do Prahy
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW, 03, combi, klima, 4x airbag, červená sériovka (kromě alu kol a foĺií) přibližovadlo pro rodinu
Renault Megane 1.6 55kW, 1996, 5dv, červený

Nálevna U Velasů: http://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 20:49 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Těch 100mA je opravdu hodně.Bral bych do 20mA.Bylo těch 100mA dlouhodobé, nebo pouze krátkodobé po vypnutí klíčku?
100mA vybije baterku za nějakých 14 dní.Když je baterka dobrá, tak ještě při 30% kapacitě natočíš.
Konektor u žárovky se normálně rozpadne a to proto, že trvalé svícení hoooodně zahřívá zadní část světla a konektor prostě tu teplotu neustojí.Je to normální a každému raději ty zadní kryty doporučuju vyndat, aby alespoň trochu to světlo větralo.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 21:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Se ti ale bude prasit na paraboly.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 21:09 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
To je bohužel negativita celodenního svícení.Buď se přehřívají konektory, nebo se tam práší.Může si vybrat.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 21:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Lepsi vymenit konektor, nez hovno videt v noci. :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 22:05 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Jezdím už přes dva roky bez zadních krytů a zatím nemam problém s viditelností.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 22:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To ja mam zase cocky na Omeze s xenonama (origo) a kdybys videl jak jsou ty cocky zaprasene takovym jemnonkym prachem .... Nic moc to uz nesviti, i kdyz je mi jasne ze paraboly uz maji taky svoje lepsi leta za sebou :-(

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 22:40 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Já vím, že to je zapeklitý.Několikrát jsem ty konektory měnil a vždy jsem měl problém s napojením drátů.Letovat nejdou, jsou už zkorodované a secvaknout nějakejma svorkama taky neni nic parádního.S těma našima miláčkama je to vždy boj.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz