fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2005 21:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Monroe řídící jednotka se minimálně prvníh 8 km učí hodnoty pro tvůj konkrétní motor. Ale pokud to stále blbne, tak se zaměř na senzor škrtící klapky.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 13:11 
mrazik píše:
Monroe řídící jednotka se minimálně prvníh 8 km učí hodnoty pro tvůj konkrétní motor. Ale pokud to stále blbne, tak se zaměř na senzor škrtící klapky.


No už je to několik stovek kilometrů, co jsem to čištění prováděl a problém stále trvá, takže se podívám na ten senzor. Nevím, který to je... Poradíš? :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2005 14:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No je to TPS a je tady kolem něho napsáno dost. Na fotce je vidět nad volnoběžným ventilem a vedou k němu 3 dráty(černá krabička s konektorem)
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 10:10 
Díky - mrknu na to... Někdy opravdu trošičku lituju toho, že jsem vybral Escorta... pořád se něco sere... Dneska jsem celou cestu cítil z větráni v kabině benzín... někde mi to zřejmě prosakuje... :roll: No jo.. každý auto má své mouchy... To TPS mohu nějak vyzkoušet, jestli je funkční? asi sehnat jiný a vyzkoušet co?

lidi vy ste nepoucitelny kolikrat to tady budu psat, ze nemate citovat predchozi prispevky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 12:50 
je to trochu síce off topic ale až nedávno som si všimol, že aj 1.4i má voľnobežný ventil, je asi rovnaký a je umiestnený podobne ako na fotografii hore. Takže asi aby som začal študovať čistenie voľnobežného ventilu ... žil som v predstave že to majú len motory ZETEC.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 09:43 
jéé.. to jsem si fakt nevšiml, že se nemá citovat... Dám si na to majzla..
To Standa: TPSko jsem sundal, zjistil jsem, že se to nedá rozebrat (pokud bych použil násilí, nemusel bych to dát zpátky dohromady... ) Takže se pokusím to někde sehnat a vyměnit... Je to nějaký potenciometr nebo co...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: volnoběžný ventil
PříspěvekNapsal: 17 zář 2005 14:29 
Já měl ty samé problémy,ventil jsem sundal a vyčistil v benzínu a vše teď funguje


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2005 21:29 
Mark píše:
Mám přesně ten samý problém s volnoběhem, který je výše popsán. :( Mám Ford Courier 1.3L - *23.10.1997. Dal jsem to do autorizovaného servisu Ford Homolka ÚL. Zaplatil jsem 1701,70Kč za diagnostické práce a řekli mi, že vyzkoušeli vyměnit volnoběžný ventil a když to nepomohlo, tak že zjistili, že je třeba vyměnit kabelový svazek za 1200,-Kč + 4 hodiny práce k tomu. Zmíněný kabelový svazek museli objednat, takže uvidím jak to dopadne. Moc tomu nevěřím, ale když už jsem zaplatil skoro dva tisíce za pouhé zjištění závady, tak ať se ukážou zda byla diagnóza správná...


Tak jsem u Ford Homolka v ÚL totálně pohořel :evil: . Nejprve mi během uplynulých 14.dní tvrdili, že kabelový svazek už nevyrábějí, pak mi volali, že se spletli a dnes vyměnili kabelový svazek a závada nebyla odstraněna. Další diagnoza je vadný snímač na škrticí klapce (čidlo nebo potenciomer klapky?!?)... Došla mi trpělivost a objednal jsem se u Charouze v Žebráku (dle doporučení známého), kde na základě telefonické dohody si s tím údajně poradí...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2005 15:46 
Offline
Nováček

Registrován: 26 čer 2005 18:24
Příspěvky: 14
Bydliště: Blansko
Zdravím mám samý problém jako většina otáčky na 3000 a při zařazené rychlosti vesele jede i když nemám sešlaply plyn........
Zdechlina:nemáš prosimte někde fotku toho čidla škrtici klapky jak vypadá a kde ho najdu??? Díky
ford Escort 1,4cl rv92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 18:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Tady fotku nemám...ale najdeš ho jednoduše. Sundej ten černej dekl s filtrem a zaměř se na jednotku vstřikování... na pravý straně je černá krabička nebo červená a vede z ní konektor. apk je tam ještě konektor motoru od škrtící klapky. Je to našroubovaný z boku ( když stojíš před autem tak po pravé ruce) na tom hliníkovým odlitku ve kterým je klapka.....
nemůžeš to přehlídnout...

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Otacky
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 18:52 
Diky tomuto foru vyresen problem s otackami, stacilo opravdu prostrikat volnobezny ventil WDckem a bylo to. Byl sice uplne cisty ale nezaviral tak jak mel. Takze diky ;-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2005 00:16 
z vlastní zkušenosti, pro ty co mají hlavně zetec se sacím parožím za motorem, pokud máte diagnostiku, komp. tlaky OK, volnoběžnej ventil, škrticí klapku.. vyčištěnou, a volnoběh pořád zlobí, pořádně si ověřte těsnost sací soustavy. Hlavně hadička odsávání klikovky... Za studena může vypadat jen trochu steřelá, ale když na ni působí podtlak, tak se pěkně zbortí a pěkně si to přisává. Měl jsem problém s kolísavým volnoběhem plus občas zůstával vyset třeba i na 3000. Po výměně té děravé mršky, vše OK.
Takže základ žádný přisávání falešnýho vzduchu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 10:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak včera se mi vůbec poprvé za dobu co auto mám (právě to bude jeden rok) vyskytl problém s volnoběhem, resp. otáčkami při přeřazování. Jel jsem ráno do práce a při přeřazování dolů - většinou ze čtyřky na trojku mi vylítly otáčky na 3000 až 3500. Odpolednu už OK - a jako by motoru nějak "odlehlo", auto jede krásně, mnohem líp, než kdy předtím. :D

Jsou to záhady.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 lis 2005 13:02 
umiestnenie voľnobežného ventilu na 1.4 PTE

Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2005 10:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Majo - bezva, přesně můj motor :-)

Kluci, najednou mám taky problém s volnoběhem - při vyřazení mi otáčky vyběhnou, ale ne na 3tis, ale skoro na 4200 ot :!: Volnoběžný ventil jsem včera měl vyndaný, vyčistil jsem, "zkotroloval" těsnost (foukáním do různých otvorů :lol: ), prostříknul jsem konektor Kontoxem, ale problém trvá. Klapka se normálně vrací. Poraďte prosím, na co mrknout :cry:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2005 15:20 
skúšal si reset RJ? Možno ešte skús skontrolovať TPS - snímač polohy škrtiacej klapky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2005 00:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Reset jsem nezkoušel, trošku se teď bojím dělat reset odpojením baterky, protože mám namontované LPG a nevím, jestli bych nevymazal i ŘJ LPG :shock: Ale je mi divné, že by se řídící program jen tak sám od sebe zrušil? Jako že by kvůli tomu byl potřeba reset? Nic jsem na autě nedělal...

Snímač polohy škrtící klapky zítra proměřím a dám vědět.

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz