fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Po výměně motoru
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 16:26 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2005 20:04
Příspěvky: 9
Bydliště: Liberec
Mám dotaz ohledně výměny motoru. Na jaře se mi rozbil motor (příčinu uvádět nebudu). Sehnal jsem jiný, jenže místo 1.6 16V jsem koupil 1.8 16V. Doma v garáži jsem motory vyměnil. Vše proběhlo bez sebemenšího problému a od té doby jezdím jako vítr. Ujel jsem cca 8000km.

Teď k mému dotazu. Končí mi technická a mám trochu strach z toho, že mi to na emisích neprojde. Neprovedl jsem přepis v technickém průkazu. Nevíte někdo, jak to teď s výměnou motoru vlastně je? Zda stačí starý odhlásit nebo budu muset zažádat u forda o přepis a schválení výměny? Díky za jakoukoliv pomoc.

_________________
Ford Escort 1.6i 16V 66kW Zetec / 1996 nově s motorem 1.8 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 21:03 
Já to mám stejmě 1,6 v TP a 1,8 v autě a v techničáku jsem nic nepřepisoval. Na technickou jsem zajel do malého města kde mají mouzi o lidi a prošlo to bez problému jen se zeptal jestli to nechci prodávat že pak by byl problém. Mám taky vykuchanej katik takže jsem měl z emisí obavy ale stačily dvě stovky do kapsi a emise mi změřil na nějaké toyotě yaris :-D co tam stála po opravě.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 21:14 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2005 20:04
Příspěvky: 9
Bydliště: Liberec
Tak to doufám, že mi to taky projde....:-/

_________________
Ford Escort 1.6i 16V 66kW Zetec / 1996 nově s motorem 1.8 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 21:21 
No fajn pánové, že jste to ještě nenepsali do novin či televize. Takhle "veřejně" to pěkně těm STKářům a potažmo dalším pěkně poserete - časem si možná pak už nikde ani neprdnem, když budeme mít s autama různý problémy.Tak se to nedělá!!

Díky za pochopení


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 21:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
U nás v HK jedné firmě byla odebrána licence na emise, benzín.Říká se že za podvody při měření.

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2005 11:46 
nenapsal jsem žádnou konkrétní firmu a něco takovýho je spíš veřejným tajemstvím. pochybuju že zítra vezmou licenci polovině STK


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2005 18:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já si myslím, že po vyražení původního kódu motoru z 1,6 na 1,8 by na STK ani rozdíl nepoznali. Na sání nalepit původní nálepku 1,6 90K a nevidím problém.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2005 07:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Pokud máš ten motor v pořádku, na emisích nic nepoznají. Ty hodnoty se liší jenom minimálně a na dobrém motoru se většinou naměří hluboce pod limity. Je tady ale ještě jiná věc; v jedné příručce, jak projít STK, jsem se dočetl, že při měření emisí by měli i vyčítat chybové kódy z ŘJ. Jestli si měnil i ŘJ, pak by na to mohli přijít i takhle. Mě při emisích nic nevyčítali, nevím ale, jak je to jinde...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Odhlášení motoru
PříspěvekNapsal: 01 pro 2005 12:05 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2005 20:04
Příspěvky: 9
Bydliště: Liberec
Děkuji všem za rady:-) Teď už jen doufat...

Ještě jeden dotaz: Kdosi mi říkal, že dnes je motor brán jako ND. Tudíž stačí starý motor odhlásit z evidence a o nový se nestarat. Je to tak?

_________________
Ford Escort 1.6i 16V 66kW Zetec / 1996 nově s motorem 1.8 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2005 12:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Ale musí být stejný typ motoru (kód)

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2005 23:46 
Byl jsem nedávno na STK s jiným než původním motorem zapsaným v TP.
Čekal jsem, že si toho všimnou, ale tak trochu doufal, že by nemuseli... ale přišli na to, tak jsem musel na dopravní inspektorát zažádat o výmaz čísla motoru - za 50Kč jsem měl za 1 min hotovo - jen mi přeškrtli v TP čislo motoru a dali razítko.
Typ motoru jsem měl stejný, takže bez problému. V tvém případě to možná až tak jednoduché nebude - zkus si zavolat na dopravák pro info.
Good luck


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2006 16:07 
m4144-
prosimte,kdyz si menil motor z 1.6 na 1.8,jaky si tam delal upravy?menil si eletriku,ridici jednotku,uprava uchyceni motoru nebo tak neco?dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2006 03:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2006 17:14
Příspěvky: 28
Bydliště: Zlín
V každém případě bych si alespoň nechal udělat ten výmaz č. motoru, skutečně to stojí jen 50,- Kč dělal jsem to loni na žigulu. Taky jsem tam měl místo 1,2 - 1,5 na technické jsem dělal blbého, že jsem nevěděl co je to za motor, řekl mi, že pokud to nebudu prodávat tak je mu to jedno. Na emisích to neřešil vůbec.

_________________
Beruška - FORD Escort 1,6 ZETEC, rv 97, výbava CLX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2006 06:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
U Fordu jen výmaz čísla motoru nepomůže. Jde hlavně o kód motoru. V něm je totiž zakódován obsah a typ vstřikování. Nemluvě o tom, že zezadu máte na bloku přímo odlitý obsah motoru.
Co se týká výměny za větší obsah, je potřeba vyměnit vše co k motoru náleží. Tzn., že tam musí být i příslušná elektrika, řídící jednotka, váha vzduchu, popř. i příslušná převodovka. A samozřejmně je dobré při změně na silnější motor vyměnit i odpovídající brzdy. To ale není podmínkou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 19:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
mě dali známku jen na měsíc.
majitel přede mnou měnil hlavu a dal tam z typu RVA.
našli, že je to 51kW a já mám 66.
musel jsem to honit na evidenci, tam mě řekli, že je to hovadina, že to přepisovat nebudou - že je to hlava.
tak jsem vypiloval to RVA - nemám tam nic. a mám to už OK...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 19:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Já bych nedělal vůbec nic. Ty motry jsou opticky k nerozeznání, tak si toho třeba ani nevšimnou. Když jsem dělal STK na starém Escu MKVI - tak mi technik řekl, že číslo motoru nemůže najít. Zkoušel očistit bordel všude okolo místa, kde má být, ale nic nenašel. Do protokolu pak napsal, že číslo motoru nebylo nalezeno - STK jsem dostal a auto jezdí. To nemluvím o tom, že mi ještě řekl že jsou utržené všechny silembloky. A žádný úplatek ani známý to nebyl.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 19:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
když bych neudělal nic, měl bych technickou jen na měsíc.
závada: nesouhlasí typ motoru s údaji v TP.

V TP mám RFK
na štítku RF
na hlavě motoru bylo RVA

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 19:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Teď to NATe nebylo mířeno na Tebe, ale na "m4144"

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 21:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
a jo, aha, OK

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2007 10:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
nat píše:
když bych neudělal nic, měl bych technickou jen na měsíc.
závada: nesouhlasí typ motoru s údaji v TP.

V TP mám RFK
na štítku RF
na hlavě motoru bylo RVA

Jo tžo je přesně to co by jim mohlo vadit. Jakmile si všimnou jinýho typu, tak seš v prdeli. Přehlašovat to ofiko je raketa jak sviňa a pochybuju, že ti to vůbec udělaj. Už třeba proto, že výměnu neprovedl autorizovaný servis. Kdysi jsem něco podobnýho sháněl a skončil jsem na jinejch papírech a byl klid :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz